Bekijk volle/desktop versie : Moderne takshita's voor te huren gezocht



Pagina's : [1] 2

12-05-2006, 21:29
Zoals de titel zelf al zegt ben ik op zoek naar een leuke moderne takshita om te huren..ik heb de jurk in juni nodig..

Een aantal dingen zijn een must:
- takshita mag geen 2 kleuren hebben (rood/zwart of groen/donkergroen) dus gewoon één simpele kleur bewerkt met steentjes of wat dan ook...
- geen touwtjes maar een riem..
- geen enorme bruidssleep
- voor iemand die maatje 38 heeft en 1.73 is..
- apart ontwerp..

Mohiem het liefst wil ik iets bedekt aangezien ik hijaab draag, zodat ik er nog een mooi sjaaltje bij kan dragen...

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, want ik ga geen takshita kopen die ik maar één keer aandoe..vind ik zonde

Dus HELP ME

ps: ik weet dat ik veel criteria heb maar proberen kost niks toch

12-05-2006, 22:05



Citaat door Samia24:
Zoals de titel zelf al zegt ben ik op zoek naar een leuke moderne takshita om te huren..ik heb de jurk in juni nodig..

Een aantal dingen zijn een must:
- takshita mag geen 2 kleuren hebben (rood/zwart of groen/donkergroen) dus gewoon één simpele kleur bewerkt met steentjes of wat dan ook...- geen touwtjes maar een riem..
- geen enorme bruidssleep
- voor iemand die maatje 38 heeft en 1.73 is..
- apart ontwerp..

Mohiem het liefst wil ik iets bedekt aangezien ik hijaab draag, zodat ik er nog een mooi sjaaltje bij kan dragen...

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, want ik ga geen takshita kopen die ik maar één keer aandoe..vind ik zonde

Dus HELP ME

ps: ik weet dat ik veel criteria heb maar proberen kost niks toch
Wat saai zeg...iedereen doet nu 1 kleur, dat zie je nu al een paar jaar bij iedereen....

Volgens mij is het juist apart als je een keer iets met meerdere kleuren draagt, maar ja

dat is mijn mening natuurlijk he!

12-05-2006, 22:07
Ik heb wel wat voor je,
maar ze voldoen niet aan alle criteria....(namelijke de eerste)
?

Groetjes,

12-05-2006, 22:11
hahah ja ik kan me irriteren aan bijvoorbeeld die taf-taf stof bewerkt met zo'n tarz (bloemen) en dan zo de helft van de jurk lichtgroen en de andere helft donkergroen..heb er ontzettend veel mensen mee zien rondlopen..

ik heb liever iets eenvoudigs maar wel apart dus als je iets hebt zou ik het wel graag willen zien..

12-05-2006, 22:17


Salaam,
misschien is dit iets voor je...Of het is juist waar je je aan irriteert!!
Klik op de foto voor een groter beeld..




12-05-2006, 22:19






Dit zijn jurken die in Marokko zijn gemaakt, dus echt goede kwaliteit..
Verder heb ik een prachtige kaftan, slechts eenmaal gedragen...Maar ehb er nog geen foto´s van: deze heeft een opstaande kraag, een chinese stof en de nieuwste sfifa van Maroc...
Ik verhuur voor 40 euro..

12-05-2006, 23:12
Salam aleikoum,
mooie jurken voor een mooi vehuur prijsje. De maten van deze jurken zijn: 32,34,36 en eventueel ook 38. De lengte voor meiden die klein zijn tot 1,67.

Je hebt de week tijd om de jurken terug te brengen.

De huurprijs is 50 euro.

Klik op de foto voor een vergroting

De jurken zien er in het echt veel mooier uit als je ze aan hebt, de fotos zijn niet allemaal goed gelukt.

De onderste foto helemaal is voor de langere dames, vanaf 1,70 zeg maar en alle maten.













jullie kunnen me mailen of pmen: choukranbedankjes@hotmail.com

13-05-2006, 14:48

Citaat door Cocos:
Salaam,
misschien is dit iets voor je...Of het is juist waar je je aan irriteert!!
Klik op de foto voor een groter beeld..



hey lieve meid, deze takshita ziet er wel leuk uit ... wat is de maat en voor hoeveel verhuur je de jurk?

Is het trouwens dikke stof? je weet eind juni is het warm

13-05-2006, 14:49

Citaat door orangegirl:
Salam aleikoum,
mooie jurken voor een mooi vehuur prijsje. De maten van deze jurken zijn: 32,34,36 en eventueel ook 38. De lengte voor meiden die klein zijn tot 1,67.

Je hebt de week tijd om de jurken terug te brengen.

De huurprijs is 50 euro.

Klik op de foto voor een vergroting

De jurken zien er in het echt veel mooier uit als je ze aan hebt, de fotos zijn niet allemaal goed gelukt.

De onderste foto helemaal is voor de langere dames, vanaf 1,70 zeg maar en alle maten.













jullie kunnen me mailen of pmen: choukranbedankjes@hotmail.com
Bedankt orangegirl maar helaas is het niet mijn smaak..

13-05-2006, 14:50

Citaat door nanour7:
ik heb wel wat voor je maar heb helaas geen fotos waar kom je vandaan?
Nanour7 ik kom uit het zuiden je weet wel waar ze met de zachte G praten
maar ik ben bereid te reizen als je iets leuks in de aanbieding hebt

13-05-2006, 15:41
help a sister

13-05-2006, 16:10
heey meid, ik heb ook echt een prachtige jurk ik heb alleen geen fotos..Maar het is een kleur jurk hij is driedelig is heel mooi bewerkt,heeft mooie mouwen het zijn 2 mouwen en heeft een sleepje en een riem..Ik heb echt heeel veeel complimentjes gehad over die jurk ook of ik em wou verkopen en verhuren maar dat heb ik tot nu toe niet gedaan...

13-05-2006, 18:28



Citaat door Meknesia_Liena:
heey meid, ik heb ook echt een prachtige jurk ik heb alleen geen fotos..Maar het is een kleur jurk hij is driedelig is heel mooi bewerkt,heeft mooie mouwen het zijn 2 mouwen en heeft een sleepje en een riem..Ik heb echt heeel veeel complimentjes gehad over die jurk ook of ik em wou verkopen en verhuren maar dat heb ik tot nu toe niet gedaan...
Wat is de kleur/maat/lengte van de jurk en je woonplaats? Ik zou wel een kijkje willen nemen incha Allah..

13-05-2006, 19:52
de kleur is roos de maat is 36/38 en de lengte is 1,74 ongeveer dus je kunt er mooie pumps onder dragen.Ligt er aan hoelang je bent en ik pm je me woonplaats ook ga ik proberen er alsnog een foto van te maken....

13-05-2006, 20:48

Citaat door Meknesia_Liena:
de kleur is roos de maat is 36/38 en de lengte is 1,74 ongeveer dus je kunt er mooie pumps onder dragen.Ligt er aan hoelang je bent en ik pm je me woonplaats ook ga ik proberen er alsnog een foto van te maken....
Leuk een foto zou idd ook erg fijn zijn..

Pagina's : [1] 2