Bekijk volle/desktop versie : Kun je ook van je borsten afvallen?

Pagina's : [1] 2

12-05-2006, 19:35
hoi dames ik had een vraagje, sommige zeggen dat je van je borsten niet kan afvallen is dat zo ik heb namelijk grote borsten en ben sinds kort aan de lijn ik woog 72 kilo maar ben nu al 4 kilo kwijt ik merk eigenlijk niet dat mijn borsten er ook klein van worden of wat dan ook

12-05-2006, 21:38

he he .
ik denk dat je wel van je borsten af valt hoor
maar die 4 kilo´s gaan heus niet van je borsten af .
en je borsten zullen ook niet aanzienlijk klein worden.
misschien 1 cup kleiner

12-05-2006, 21:49
ik ben ook afgevallen maar cupmaat is nog steeds t zelfde...verschilt per persoon denk ik

12-05-2006, 22:16
Ik denk het wel maar dan moet je denk ik veel afgevallen zijn voordat je wat kleinere borsten krijgt maar allhoea3lem

12-05-2006, 23:12

Citaat door Imaany:
ik ben ook afgevallen maar cupmaat is nog steeds t zelfde...verschilt per persoon denk ik
Maar je bent alleen 1 kilo afgevallen..
Tenzij je al eerder bent afgevallen. Anyway dat verschilt per persoon. Er bestaat inderdaad een kans dat je je borsten verliest, maar je borsten kunnen ook hetzelfde blijven. Ik ken mensen die hun borsten volledig zijn verloren tijdens het afvallen en ik heb mensen gekend die hun borsten gewoon nog hadden.
Ik was 7 kilo afgevallen maar mijn borsten bleven alhamdoelilah hetzelfde.

12-05-2006, 23:44
Ik heb het ook ooit nagevraagd maar dat gaat je niet lukken tenzij je heel erg intensief traint.

12-05-2006, 23:45
JAWEL HOOR!
ik ben iets van 10 kg in totaal kwijt en ben een hele cupmaat kleiner

13-05-2006, 14:09
idd! ik was 2 jaar geleden 12 kilo afgevallen in 2 maanden! ik heb een cupD ik viel van me borsten niet af dus echt ik had zo´n barbie lichaam ik vele ogen mooi, maar ik had zoiets van was ik gewoon maar me oude gewicht ik woog 75 dus toen woog ik 63 ofzo en het laten weghalen wil ik helemaal niet doen anders kan ik later geen borstvoeding meer geven. en zo ver wil ik niet gaan, maar goed hoop dat ze tenminste wel een cupmaatje kleiner willen worden

13-05-2006, 14:53

Citaat door Zarah14:
Maar je bent alleen 1 kilo afgevallen..
Tenzij je al eerder bent afgevallen. Anyway dat verschilt per persoon. Er bestaat inderdaad een kans dat je je borsten verliest, maar je borsten kunnen ook hetzelfde blijven. Ik ken mensen die hun borsten volledig zijn verloren tijdens het afvallen en ik heb mensen gekend die hun borsten gewoon nog hadden.
Ik was 7 kilo afgevallen maar mijn borsten bleven alhamdoelilah hetzelfde.
Dat klopt niet..moet nog geupdate worden Ben van 65 kg naar 59 kg gegaan maar mn cup is nog steeds D/E

13-05-2006, 15:55
Volgens mij wel ja.
Je hebt trouwens tbarka'allah prachtige ogen en wenkbrauwen !!

15-05-2006, 13:41
dank je wel katje jij anders ook hoor

15-05-2006, 13:48

Citaat door SonjA_MaroC:
hoi dames ik had een vraagje, sommige zeggen dat je van je borsten niet kan afvallen is dat zo ik heb namelijk grote borsten en ben sinds kort aan de lijn ik woog 72 kilo maar ben nu al 4 kilo kwijt ik merk eigenlijk niet dat mijn borsten er ook klein van worden of wat dan ook
Als je meestal extreem veel bent afgevallen dan worden je borsten ook wat kleiner. Maar vier kilo is best weinig, daar zal je niks van merken.

15-05-2006, 14:02

Heey,

Ik ben 11 kilo afgevallen en ze zijn echt kleiner geworden!!

15-05-2006, 14:08
bambina haha thx meid

15-05-2006, 15:17
[QUOTE=SonjA_MaroC]hoi dames ik had een vraagje, sommige zeggen dat je van je borsten niet kan afvallen is dat zo ik heb namelijk grote borsten en ben sinds kort aan de lijn ik woog 72 kilo maar ben nu al 4 kilo kwijt ik merk eigenlijk niet dat mijn borsten er ook klein van worden of wat dan ook[QUOTE]

Je merkt pas iets aan je borsten als je minimaal 10 kilo bent afgevallen.

Pagina's : [1] 2