Bekijk volle/desktop versie : Mekness en leuke tips hier melden!!!!



Pagina's : [1] 2 3

12-05-2006, 19:15
Halloooo Allemaal

Wie weet wat ik allemaal moet voorbereiden voor een bruiloft,
heeft er iemand nog tips enz...

Of mensen die in Meknes getrouwd zijn, heeft er iemand verstand van Negaffas bands enz enz van daar
Zo ja welke zijn er goed enzo


groetjesssss

12-05-2006, 21:55


ahay ouahya. Loop je me nou voor de gek te houden??????????]

12-05-2006, 21:58
ik heb daar een bruiloft meegemaakt vorig zomer was gwn topp dj catering alles maare ken de namen niett sorry meidd

12-05-2006, 21:59
Je kan daar alles regelen maar je kan kleine dingen gewoon van hier meenemen zoals lingerie voor onder de bruidsjurk . Je kan daar bruidsjurk huren maar ik vind die van hier mooier (over t algemeen) je hebt daar ook wel leuke hoor, maar meestal trouwen in juli heel veel mensen is moeilijk te vinden. Dus kan je van hier meenemen . Als je daar familie hebt moet je vroeg al een negaffa vinden dus als je datum hebt moet je iemand sturen (van je familie) anders is ook moeilijk te vinden enz. enz.

12-05-2006, 22:15


mijn zus is getrouwd in meknes en het was echt een top feest in een tent achter ons huis! de catering, het eten, de foto's waren super! verder had ze de beste negaffa van meknes en had ze prachtige jurken! alleen één nadeel.. naar mijn smaak kunnen ze nog steeds geen make-up doen!! echt jammer! dus als ik jou was zou ik me een dag eerder opmaken om te kijken hoe ze het doet!

Ik heb helaas geen namen voor je! maar ik heb wel gemerkt dat als je daar bij kapsalons gaat vragen dat ze meestal wel namen of adresjes hebben van bekende negaffa's, cateringzaken enz.

Moehiem, veel succes toegwenst!

12-05-2006, 23:30
Heyyy dankjewel voor jullie reacties, maar meid zou ke dan niet aan je zus kunne vragen wie die mensen waren enzo

14-05-2006, 08:37
Love you to lella meriam

14-05-2006, 18:01
and me to lieverd

14-05-2006, 19:32
Oh mijn god jullie zijn ook overal

14-05-2006, 19:47
Ey meid....als je deze zomervakantie van plan bent te gaan trouwen dan moet je toch echt snel zijn met je dingentjes regelen. Voor locaties raad ik je Sourour Palace en L'menzah aan.....ze zijn heeel ruim en prachtig zowel van binnen als buiten. Maar als het goed is er nu ook een nieuwe zaal....nog voordat je Meknes binnen komt (als je van de snelweg fes/rabat komt).....volgens mij is die inclusief catering. Ik ken wel een goede negafa....Tata heet ze....ze behoort tot 1 van de oudste en beste Negafates in Meknes. Verder heb je redelijk veel goede kapsalons....dus dat zal vast geen probleem voor je zijn....

14-05-2006, 19:53
Neej we houden het thuis want we hebben echt een gigantisch huis, maar tATA raad je dus aan, maar heb je misschien ook haar nummer ofzo

ja die nieuwe zaal heet Dalya

14-05-2006, 20:03
Ewa das in iedergeval een zorg minder als je het thuis gaat houden....jullie hebben groot gelijk...die gigantische huizen zijn ideaal voor feesten.

Ik heb haar nummer niet maar ik kan er wel voor je aan komen. K spreek dagelijks wel iemand van me familie uit Meknes op msn dan kan ik er naar vragen. Is er verder nog iets wat je specifiek wil weten?

14-05-2006, 20:06



Citaat door slijmbalnmr1:
Ewa das in iedergeval een zorg minder als je het thuis gaat houden....jullie hebben groot gelijk...die gigantische huizen zijn ideaal voor feesten.

Ik heb haar nummer niet maar ik kan er wel voor je aan komen. K spreek dagelijks wel iemand van me familie uit Meknes op msn dan kan ik er naar vragen. Is er verder nog iets wat je specifiek wil weten?
ja wollah je bent een schat
Ja negaffa, band, avondjurken of ze die daar ook verhuren enzo,
Ja wallah we hebben een gigantische stah, en we hebben een kamer die zeker de grootte van een zaal heeft die leegstaat dus waarom niet geld besparen en t aan iets anders uitgeve. bijvoorbeeld dakka marrakchia enzo

14-05-2006, 20:18

Citaat door Lalla°:
ja wollah je bent een schat
Ja negaffa, band, avondjurken of ze die daar ook verhuren enzo,
Ja wallah we hebben een gigantische stah, en we hebben een kamer die zeker de grootte van een zaal heeft die leegstaat dus waarom niet geld besparen en t aan iets anders uitgeve. bijvoorbeeld dakka marrakchia enzo
Oke dan... k zal voor je navragen. Met avondjurken neem ik aan dat je gewoon Lebsat bedoeld he.

Heel slim hoor wat de stah betreft....op deze manier kan je idd dat geld elder besteden .....

14-05-2006, 20:20

Citaat door slijmbalnmr1:
Oke dan... k zal voor je navragen. Met avondjurken neem ik aan dat je gewoon Lebsat bedoeld he.

Heel slim hoor wat de stah betreft....op deze manier kan je idd dat geld elder besteden .....
Ahahaa ja toch, ja mn vader is goed in bezuinigen <
Neej bedoel voor mezelf ahahaha want wil namelijk een avondjurk huren

Pagina's : [1] 2 3