Bekijk volle/desktop versie : Belangrijke Mededeling Concert 14 Mei Met Senhaji En Jawad Chaabia



Pagina's : [1] 2

12-05-2006, 19:07
BESTE MENSEN HIERBIJ WIL IK HET VOLGENDE MEDEDELEN:

ZOALS JULLIE KUNNEN ZIEN WORDT ER OP YASMINA RECLAME GEMAAKT DAT BETREKKING HEEFT HET CONCERT AS. ZONDAG 14 MEI, MET SENHAJI, FEN CHAABIA, ORCHESTRA ISMAILIA EN JAWAD CHAABIA. ER ZIJN INMIDDELS OOK AL FLYERS ROND GEDEELT EN ER HANGEN POSTERS.

HELAAS VOOR PARADISO ZAL IK EN MIJN OVERIGE BANDLEDEN NIET AANWEZIG ZIJN, IK HEB BEGREPEN DAT ER HEEL VEEL KLANTEN VAN PLAN ZIJN OM JAWAD CHAABIA OP TE ZOEKEN TIJDENS DEZE CONCERT IVM BRUILOFTEN.

IK WIL HIERBIJ MEDEDELEN DAT IK ER DUS NIET ZAL ZIJN!

DE REDEN HIERVAN ZAL IK WEERGEVEN:
ZONDER DAT ER EEN PRIJS MET MIJ IS AFGESPROKEN ZIJN ER FLYERS EN POSTERS MET MIJN FOTO EROP GEDRUKT ROND GEHANGEN. PAS NADAT DAT IS GEBEURDT HEB IK HET CONTRACT ONDER OGEN GEKREGEN, ER STOND EEN BEDRAG OP DAT IK UITBETAALD ZOU KRIJGEN. EEN BEDRAG WAARVOOR IK NOOIT EN TE NIMMER WERK. ZOALS DE MEESTE VAN JULLIE WETEN BEN IK GEEN GOEDKOPE BAND, MAAR VOOR KWALITEIT MOET MEN WAT MEER BETALEN. IK BEN EEN PROFFESIONELE MUZIKANT EN WERK OOK MET PROFFESIONELE MUZIKANTEN.
OOK AL IS MENEER SENHAJI AANWEZIG, MOET HET NIET DE BEDOELING ZIJN DAT MEN VOOR ZO'N LAAG BEDRAG GAAT OPTREDEN, HIERBIJ BEDOEL IK ORCHESTRA ISMAILIA EN FEN CHAABIA OP DEZE MANIER VERLAGEN MIJN COLLEGA'S ZICHZELF TEGEN OVER ANDERE MUZIKANTEN. WIJ ZIJN ALLEMAAL MUZIKANTEN EN IK ZIE MIJ ZELF ALS EEN PROFFESIONAL EN GEEN HAAR BETER DAN MENEER SENHAJI, IK VRAAG DAAROM OOK EEN HOOG BEDRAG EN ALS DAT BEDRAG NIET UITBETAALD WORDT AAN MIJ DAN ZIT IK LIEVER THUIS MET EEN GOED GEVOEL!

EEN TIP VOOR ORCHESTRA ISMAILIA EN FEN CHAABI EN DE REST VAN DE MUZIEK GROEPEN DIE ER ZIJN: WERK MET EEN EERGEVOEL, WANT ALS JULLIE JEZELF ZIEN ALS ECHTE MUZIKANTEN EN PROFFESIONALS, TREED DAN NIET OP VOOR ELK BEDRAG, ALS MEN NAAR MIJN MUZIEK WIL LUISTEREN DAN MOET ER OOK VOOR BETAALD WORDEN!

MAROKKAANSE GEZEGDE: LI3ANDO 3ANDO WALI MA3ANDOUCH YHAZE FOTTA WAYAMCHI LADOUCHE:
: RAH TARF DYAL NAFKHA TAY 3AYECHE:

: 3AZHA T3AZEK:



Met vriendelijke groeten

JAWAD CHAABIA

12-05-2006, 19:25


je moet doen waar jij je goed bij voelt thalla

12-05-2006, 22:23
Inderdaad! Ik heb je zoiezo al voor mijn bruiloft geboekt terwijl ik je nog nooit heb meegemaakt. Ik weet zeker dat ik een goede keuze heb gemaakt en iedereen uit z'n dak zal gaan. Ik waardeer ook je eerlijkheid en je zegt waarop het staat...goed zo! Die indruk kreeg ik al toen ik je bij je thuis was geweest en mijn gevoel zei dit zit helemaal goed! Groetjes

12-05-2006, 22:41
ja ik ben er helemaal mee eens ik zou precies hetzelfde als jou hebben gedaan kifes zonder enig overleg mijn foto s op alle flayers plaaten en zeggen dat ik kom met een bedrag dat ik niet eens mn brood kan gaan betalen.. NEE hoor !!

12-05-2006, 22:49


Ja he. Het is de omgedraaide wereld. Eerst plaatsen en dan komen zeggen dit is t bedrag wat je ervoor krijgt if you like it or not! Maar daar ging Jawad dus niet mee akkoord waardoor hij dus (helaas voor de fans) niet zal gaan optreden. Misschien een lesje voor ze voor de volgende keer.....

12-05-2006, 23:31

Citaat door Babybleu:
Inderdaad! Ik heb je zoiezo al voor mijn bruiloft geboekt terwijl ik je nog nooit heb meegemaakt. Ik weet zeker dat ik een goede keuze heb gemaakt en iedereen uit z'n dak zal gaan. Ik waardeer ook je eerlijkheid en je zegt waarop het staat...goed zo! Die indruk kreeg ik al toen ik je bij je thuis was geweest en mijn gevoel zei dit zit helemaal goed! Groetjes
ik zal je zeggen meid ik heb jawaad op 6 mei mee gemaakt op een bruiloft en je hebt zeker de goede keuze gemaakt een top band gewoon heb nog nooit zo'n band meegemaakt eerlijk waar tbarkellah 3lih gewoon. Jullie zullen uit jullie dak gaan.

groetjes rabatia,ikram

12-05-2006, 23:46
Sokran meid! Ik had ze op een dvd gezien van een bruiloft en vroeg gelijk wie ze waren! Had ze gelijk gebeld (werd me geadviseerd) en gelijk geboekt. Ik ben zeker blij met mijn keuze want een goede band is een must voor een wedding....

12-05-2006, 23:58
Je was er toch vorige week ook in nieuw vennep.

13-05-2006, 01:22
Salam alaikom dames

Kunnen jullie mij vertellen hoe duur deze band is?

13-05-2006, 01:37
Hey meid, de prijzen zijn voor Amsterdam en omgeving 1500 en daarbuiten 1600 euro. Groetjes

13-05-2006, 01:38
Yeah , een hele zaal vol met vrouwen en jij denkt alleen aan doekoe's/floesh/geld

13-05-2006, 01:39

Citaat door Babybleu:
Hey meid, de prijzen zijn voor Amsterdam en omgeving 1500 en daarbuiten 1600 euro. Groetjes
Oke dan shokran

14-05-2006, 17:12


Jawad Chaabia is verry good

14-05-2006, 23:17

Citaat door GeenLeven:
Yeah , een hele zaal vol met vrouwen en jij denkt alleen aan doekoe's/floesh/geld
Met alle respect meneer 'geen leven', het gaat mij niet om de vrouwen in de zaal, ik ben elhamdoelilah getrouwd en heb kinderen, dus ik respecteer de vrouwen in de zaal en mijn gedachten gaan niet verder dan mijn eigen vrouw en kinderen en ben niet opzoek naar iets anders.

Behalve dat ik alleen aan geld denk, denk ik ook aan mijn eer. Ik zal zeker niet voor een kwartje gaan optreden, NEE dan zit ik liever thuis met mijn vrouw en kinderen.

Wa salam

14-05-2006, 23:19

Citaat door Jawadchaabia:
Met alle respect meneer 'geen leven', het gaat mij niet om de vrouwen in de zaal, ik ben elhamdoelilah getrouwd en heb kinderen, dus ik respecteer de vrouwen in de zaal en mijn gedachten gaan niet verder dan mijn eigen vrouw en kinderen en ben niet opzoek naar iets anders.

Behalve dat ik alleen aan geld denk, denk ik ook aan mijn eer. Ik zal zeker niet voor een kwartje gaan optreden, NEE dan zit ik liever thuis met mijn vrouw en kinderen.

Wa salam
gelijk heb je

Pagina's : [1] 2