Bekijk volle/desktop versie : Vrouwelijke leden, wees gewaarschuwd heren!



Pagina's : [1] 2

12-05-2006, 14:47
Zij zullen ooit tegen jullie keren, ze zijn niet veel wetend en ze zijn op slinkse wijze te beïnvloeden. De Hollanders doen hun werk op deze forum door negatief uit te laten over Marokkanen, en de Marokkaanse vrouwelijke leden volgen blindelings de verhalen van een ongelovige.

12-05-2006, 14:52


"en de Marokkaanse vrouwelijke leden volgen blindelings de verhalen van een ongelovige."

Nee hoor,

12-05-2006, 14:56
Allemaal gebla...

Ik kijk met wantrouwen jullie kant op!

12-05-2006, 15:00
naieve mensen zijn makkelijk beinvloedbaar

12-05-2006, 15:00



Citaat door TheClan:
Zij zullen ooit tegen jullie keren, ze zijn niet veel wetend en ze zijn op slinkse wijze te beïnvloeden. De Hollanders doen hun werk op deze forum door negatief uit te laten over Marokkanen, en de Marokkaanse vrouwelijke leden volgen blindelings de verhalen van een ongelovige.

12-05-2006, 15:02

Citaat door TheClan:
Zij zullen ooit tegen jullie keren, ze zijn niet veel wetend en ze zijn op slinkse wijze te beïnvloeden. De Hollanders doen hun werk op deze forum door negatief uit te laten over Marokkanen, en de Marokkaanse vrouwelijke leden volgen blindelings de verhalen van een ongelovige.





















of was het geen mop

12-05-2006, 15:03

Citaat door Wayagher:
naieve mensen zijn makkelijk beinvloedbaar
Mensen met een kritische blik staan sterker in hun schoenen.

12-05-2006, 15:03

Citaat door amoorahh:




of was het geen mop
Niveau is te hoog gegrepen voor jou

12-05-2006, 15:06

Citaat door TheClan:
Zij zullen ooit tegen jullie keren, ze zijn niet veel wetend en ze zijn op slinkse wijze te beïnvloeden. De Hollanders doen hun werk op deze forum door negatief uit te laten over Marokkanen, en de Marokkaanse vrouwelijke leden volgen blindelings de verhalen van een ongelovige.
Timmer jij nu niet je eigen moslim zusters de grond in..? Of zie ik het verkeerd..?

12-05-2006, 15:09

Citaat door XXXSabriaXXX:
Timmer jij nu niet je eigen moslim zusters de grond in..? Of zie ik het verkeerd..?
Nee, wel de figuren die een gevoel hebben van diepe afkeer jegens hun eigen broeders. Ik merk de laatste tijd vaak de negatieve houding van de Marokkaanse richting Imaghrabien.

12-05-2006, 15:10

Citaat door _XXXX_:
mensen met een doel voor ogen.. en weinig aandachtgevend aan andere staan sterk in hun schoenen
Uiteraard, dat mag ook in het rijtje.

12-05-2006, 15:11

Citaat door yasmine_1:
Wie beinvloed wie nou?

Jij bent beinvloed door die gekke meisjes..

Dus niet praten alsjeblieft..

Ik luister overigens naar niemand behalve Allah swt, Mohammed vzmh en naar mijn ouders..

Dus praat niet zo snel en laat je vooral beinvloeden door andere mensen..

ma3a salama!
Je snapt het kennelijk niet.

12-05-2006, 15:11



Citaat door TheClan:
Niveau is te hoog gegrepen voor jou
Over m'n niveau ga ik niet in discussie met jou, je zal veel niet begrijpen
Maar je begrijpt hopelijk wel dat je topic een beetje belachelijk is, vandaar
ook m'n belachelijke reactie.

1x Je scheert alle vrouwen over 1 kam
2x Alle vrouwen zijn in jouw visie beinvloedbaar. (Laten we zeggen dat de mens beinvloedbaar is, en de mate van beinvloedbaarheid ligt aan karakter en referentiekader)
3x De Hollanders die hier hun werk doen, zijn niet allemaal ongelovig.

Alvast 3 punten waarover je kunt nadenken.

12-05-2006, 15:13

Citaat door TheClan:
Nee, wel de figuren die een gevoel hebben van diepe afkeer jegens hun eigen broeders. Ik merk de laatste tijd vaak de negatieve houding van de Marokkaanse richting Imaghrabien.
Die jongens die ongelovige(helemaal onschuldig) inelkaar slaan, zijn mijn broeders niet.

12-05-2006, 15:15

Citaat door amoorahh:
Over m'n niveau ga ik niet in discussie met jou, je zal veel niet begrijpen
Maar je begrijpt hopelijk wel dat je topic een beetje belachelijk is, vandaar
ook m'n belachelijke reactie.

1x Je scheert alle vrouwen over 1 kam
2x Alle vrouwen zijn in jouw visie beinvloedbaar. (Laten we zeggen dat de mens beinvloedbaar is, en de mate van beinvloedbaarheid ligt aan karakter en referentiekader)
3x De Hollanders die hier hun werk doen, zijn niet allemaal ongelovig.

Alvast 3 punten waarover je kunt nadenken.
Dat is de stof waar jij diep erover na mag denken

Pagina's : [1] 2