Bekijk volle/desktop versie : Robben wekt interesse Real Madrid



Pagina's : [1] 2

12-05-2006, 11:54

Citaat door jbiloxxl:
Arjen Robben staat volgens het Spaanse as.com in de belangstelling van Real Madrid. De buitenspeler van Chelsea maakte een moeilijk seizoen door bij Chelsea. Trainer Mourinho had verschillende keren kritiek op de jonge international.
Robben zelf hoorde nog niets uit Spanje, toch denkt de 22-jarige aanvaller dat een transfer wel mogelijk is: "Het is een optie. Real Madrid is een grote club in Spanje en de wereld. Als hij uit Engeland vertrekt is de Primera División de enige optie", aldus Hans Robben, vader en zaakwaarnemer van de Chelsea-speler.

Vorige week hield Robben een persconferentie, daar ging hij onder andere in op afgelopen seizoen: "Ik weet zeker dat ik meer kan laten zien dan ik dit seizoen heb gedaan. Maar mensen vergeten soms dat ik pas 22 jaar ben. Ik ben nog steeds vrij jong en ik ben mijzelf nog aan het ontwikkelen. Ik weet dat ik nog veel meer kan en daar werk ik aan

.

12-05-2006, 18:41


Misschien moet RM eindelijke zijn eigen jeugds laten doorstromen.

12-05-2006, 18:48
Real wilt ook Cristiano Ronaldo hebben.

12-05-2006, 20:44

Citaat door jbiloxxl:
goeie speler hopelijk halen ze hem
Ik hoop het niet

12-05-2006, 21:32



Citaat door jbiloxxl:
goeie speler hopelijk halen ze hem
Dat jij dat over een ex-psv'er zegt

12-05-2006, 21:34
geloof me, ze hebben niets aan robben, de spaanse verdedigers waar die tegen speelt zijn bikkelhard, na een actie raakt die weer geblesseerd(zoals altijd)

12-05-2006, 21:36

Citaat door jaouadovic:
geloof me, ze hebben niets aan robben, de spaanse verdedigers waar die tegen speelt zijn bikkelhard, na een actie raakt die weer geblesseerd(zoals altijd)
volgens mij spelen ze in england nog harder

12-05-2006, 21:38

Citaat door jaouadovic:
geloof me, ze hebben niets aan robben, de spaanse verdedigers waar die tegen speelt zijn bikkelhard, na een actie raakt die weer geblesseerd(zoals altijd)
Nee joh hij is echt geschikt voor de spaanse competitie. In engeland zijn ze fysiek nog harder en daar word vaak doorgespeelt als er harde contact is tussen spelers

12-05-2006, 21:49
nopes, de verdedigingen van de Primera division zijn wat harder dan de engelse, de verdedigers van de primera division zijn (met name de ras- Catalanen) echte bikkels!!

12-05-2006, 21:50

Citaat door jbiloxxl:
onthoud de naam soldado
dat word de beste spits ter wereld
Ik zal dat onthouden maar dat zal alleen gebeuren als RM grote schoonmaak houdt.

Ze moeten zeker Portillo terug halen naar Madrid.

12-05-2006, 21:51

Citaat door jbiloxxl:
het is alleen maar wachten op een bod van Real
chelsea heeft respect voor Real madrid
Zolang ze elkaar niet treven in de CL-duels.

12-05-2006, 23:25

Citaat door jbiloxxl:
is te begrijpen
maar uiteindelijk wilt iedereen naar de beste club ter wereld
Chelsea wordt ook wel de Real van Engeland genoemd

12-05-2006, 23:30



Citaat door abdelkader:
Ik zal dat onthouden maar dat zal alleen gebeuren als RM grote schoonmaak houdt.

Ze moeten zeker[B] Portillo terug halen naar Madrid[/B].

12-05-2006, 23:39
Real is een grote club.. als ze een paar goede verdedigers hadden ..

13-05-2006, 00:03
kijk liever naar c ronaldo dan naar robben maar ja kwa rendement heb je denk ik robben iets meer.

En wat betreft harde verdedigers heb je italie op 1 engeland 2 en spanje weet ik niet welke plaats want zo hard zijn ze niet...

Pagina's : [1] 2