Bekijk volle/desktop versie : Overig ((Msn Nicknames)



Pagina's : [1] 2

11-05-2006, 21:43
heyy allemaaaal


k ga hier op dese allemaaal leuke nicknames zetten..

maar k wil wel commentsss hoor...



moet k doorgaaan of niet...hoor k wel van jullie

11-05-2006, 21:45


Geloof je in liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog een keer voorbij lopen?


Love is like heaven, but it can hurt like hell

Love is one great mistery but I know Ill never mis you

This love Ive got 4U is without a doubt untouchable

Liefde maakt een groot bed klein

De liefde is een vogel die zingt in het hart van de vrouwen

Ik zocht jou en heb mijzelf gevonden

Wat zou je het liefst NIET horen van je vrouw als je aan het vrijen bent? Ik ben thuis, schat!

When I was a baby I play whit toys, Now Im a big girl I play whith boys

Liefde is hem/haar in een restaurant jouw tanden lenen als hij/zij de zijne weer vergeten is

Een onmogelijke liefde is de ware liefde

Roses are red, violets are corny...ooohh baby you make me horny

Roses are red violets are blue maybe this night brings love to you

Roses are red,violets are blue... god made me sexy but what the hell
happened to you?!

Roses are red, violets are blue, suger is sweet and so are you!

Roses are red diaments are plastic, I am great, you are fantastic


. Roses Are Red, Voilets Are Green, I Love Your Leggs, And Whats In Between

Echte liefde kent geen schuldgevoel

Slaap jij op je buik? Nee? Mag ik er dan op slapen?

Liefde is een kriebel in de buik waar je niet aan kan krabben

Ik wil je gaan bellen omdat ik je mis....en dan gaan vertellen...dat mijn liefde
voor jou nog steeds niet over is!

Weet je dat je er fantastisch uit zou zien als je een kilo minder woog en volgens mij wegen jou kleren precies 1 kilo

Gelooft u dat trouwen op een vrijdag ongeluk brengt ? Natuurlijk, waarom zou vrijdag een uitzondering zijn?

Ik zat bij wiskunde te denken aan jou! maar ik kon maar niet berekenen hoeveel ik van je hou!

You can fall in the water, you can fall of a tree but the best way to fall is to fall in love with me

Eerst kon ik je wel opvreten en nu heb ik spijt dat ik het niet gedaan heb

Een kus is een opdruk van een afdruk die met nadruk vraagt om herdruk

Het liefste vergelijk ik jou met een lekker koud glas bier, mooie kleur, perfecte smaak, gewoon volmaakt. En als je op bent neem ik gewoon een nieuwe

Liefde is als een waterbed, het gaat op en neer

Dit is geen vaarwel... Ik zal je alleen nooit meer zien

11-05-2006, 21:52
((Ik hou van jou, ik blijf je trouw, totdat ik van een ander hou! ))

(F)Hij gaf me een roos met de woorden: als ie verwelkt, kom ik terug. Bleek die roos van plastic

I may not be Fred/Wilma Flinstone, but I still can make your BED-ROCK..!

Jongens zijn net rivella: een beetje vreemd maar wel lekker

Jongens zijn lucht voor me... en zonder lucht kan ik niet leven

Jongens zijn net postbodes: ze gaan van gleuf naar gleuf

Vreemdgaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappen

Liefde is blind, nu weet ik waarom jij mij niet ziet staan

Jongens zijn net hondenstront: je trapt er telkens weer in

Nu weet ik waarom ik nog vrijgezel ben: mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Jongens zijn net kauwgom: ze plakken aan alles en iedereen

Als jouw hart een cel is, wil ik levenslang!

I love you 2day, I love you 2morrow, I love you 4ever

Jongens zijn net kerstbomen: eerst versier je ze en daarna dump je ze weer

$Jongens zijn net bussen: als je er een mist neem je gewoon de volgende

Jongens zijn net drop: je kunt er niet vanaf blijven

Love is love, love is you, I love love, so I love you

Jongens zijn net ping-pongballetjes: ze gaan van bedje naar bedje

Jongens zijn net vrachtwagens: als je niet oppast lig je er zo onder

Zeg het met bloemen: geef je leraar een cactus

Ik zoek een woord...een woord dat niemand kent...een woord dat zeggen wil dat jij de liefste en de mooiste bent...!!!

Break my face, break my arms, my neck, but please don break my heart

You became the light on the dark side of me


Friendship is like a glass, handle it with care ones its broken, its hard to repair



Ga je mij nog kussen of moet ik vanavond weer liegen in mijn dagboek?

U R 2 gr8 2 b 4got10

Een kus die boekdelen spreekt is zelden een eerste uitgave

11-05-2006, 21:55
The Greatest Thing Youll Ever Learn, Is Just To Love And To Be Loved In Return

Ik heb geleerd dat een minuut 60 seconden heeft, maar ze hebben me nooit geleerd dat een seconde zonder jou een eeuwigheid kan duren

Love is in the air, maar ik heb hoogtevrees

Er woont een clowntje in mijn hart, klein en apart kan lachen, dansen, springen, lachen en zingen: moet je wenen mag je het altijd lenen

Elke stadje heeft zijn schatje, maar van alle stadjes is er maar een schatje voor mij en dat ben jij!

Als ik met jou buiten ben dan smelt al het sneeuw van de straten vanwege onze liefde

Love is the name , sex is the game forget the name en play the game

You must been under a lucky star to find a friend as nice as you are I will follow you to the end if you promise to be my friend

Ik denk niet snel, ik denk niet gauw, maar als ik denk, denk ik aan jouw

Verliefd zijn is als in je broek gepist hebben, iedereen ziet het aan je maar alleen jij hebt het warme gevoel



If im a bird than you are my seed, because you are the only one I need

Don love me for fun, love me for a reason..... let the reason be love

A heart is not a plaything, a heart is not a toy, but if you want it to be broken, just give it to a boy

I wasn just kissing him, I was telling his lips a secret



Your father must be a terrorist because you are tha bomb

Heeft een jongen 3 meisjes dan is hij stoer, heeft een meisje 3 jongens, dan is ze een xxxx

Liefde zit in een klein hoekje, jammer dat de aarde rond is...

Vakantieliefde: ik wist niet precies wat hij zei maar het klonk wel lief

Ben jij niet moe? Je loopt al uren rondjes in mijn gedachten

Ik wou dat ik een traan was, om geboren te worden in je ogen, om te leven op je wangen en te sterven op je lippen

Be smart, Be clever put me in your heart 4-ever

Als jij een hamburger bij Mc Donalds zou zijn zou ik je Mc Beauty noemen

Hes perfect, hes fine, don forget..hes mine!

If I told you, you had a great body, would you hold it against me?

Jongens zijn net meloenen; sappig en vol zaat!



Never say I love you, if you don really care... Never say I need you If you e not really there..

Een vlinder kan niet zonder vleugels.Een ijsbeer niet zonder kou. En ik niet zonder JOU!

As long as forever, I will stay by your side; Ill be your companion, your friend and your guide

11-05-2006, 21:57


"I hate him for leaving when I thought he never would ... but I love him for staying when I was putting him through so much"

"It's not that I am afraid to die, it's if I die, who will love you as I do?"

"There are a hundred reasons why I should give up, but you're the one reason I keep going."

"If you're not naughty go to your room. If you are, come to mine."

. . ..x..I've learned that the 1 U fall in l0ve with, isn't always there 2 catch U..x.. . .

"Deep in my heart, I'm suffering, knowing that I've lost you. On the outside, I'm living, pretending that I've forgotten you"

"I just want one day to go by where I'm not pretending I'm happy!"

"I realized that l0sin U, didn't have 2 mean I l0st me"

"The one thing in life that hurts most is to know the one person you'd die to be with, could only be with you in heaven."

"My biggest fear is never l0vin' any0ne again the way I l0ved U"

"You once told me that in order to be loved you must first love yourself. You should follow your own advice."

"If I could control my heart, I would stop it from falling in love with you...."

"I'll never forget how you broke my heart, and you will never forget how I found someone to fix it."

"If only forgetting you was as easy as loving you."

"Don't cry because it's over, smile because it happened."

I'm glad I walked away, but U know U'll always B the first real l0ve 4 me.

нσєνєєℓ вℓσєd∂ мσєт єя иσg ѕтяσмє&#1080 ;, нσєνєєℓ мσєт к єя иσg ѕℓααи, нєт нєєfт gєєи zιи σм тє ρяαтєи, ωαит кℓαρρєи кσмєи нαяdєя ααи!!

xDe ogen die tranen laten uit liefde voor Allah zijn de ogen die het paradijs zullen zien x

#ღAll My Sunshine Turned Int0 Rain, I D0n't Wanna Feel That Way Again..ღ#

xZoek Toevlucht All1n Bij Allah,werp je neer, huil & laat je gaan.Waarlijk Zal Allah Je belonen Met ELke Geduldige Traanx

x_xTHere When I Call , THere When I Fall I Want A BoY LiKe You And THat's ALLx_x

Ik heb gezw0ren 0p mijn graf..Dit spel maak ik af..De pijn die ik niet weg kan sp0elen..Krijg jij 10 X harder te v0elen.!!

Dat het leven door gaat spijt me zeer Liever met een ander dan met jou in de weer
De spiegel verandert bij jouw aanblik in scherven Want jij weet alle lucht te bederven

Fxck Integratie In Deze Populatie Maak Je Niet Druk Over MIJN Situatie Want Je Bent
Een Neppe MocroGuy Duz Jammer Voor Jou Niet Welkom Bij Mij

jij verdient een schop van een ezel en dan precies in je ballen zodat je geen natuurrampen kan maken die op jou lijken

negatieve uitstralingen....paranoia mensen...negatieve mensen...met positieve wensen

ik zal de haat overleven de liefde een kans geven slechte mensen ontwijken en mijn einddoel bereiken

S0ms Is Het Leven Echt Veels Te Vaag.. Want Een Klein Beetje Respect Is Al Te Veel Gevraagd

0nze Liefde Samen Mixen En Gedachtes Zwaar Mengen.. Met Tranen In De 0gen Gev0elens Te Vertellen.. Je Maakt Me Wreed Verliefd..

Playen Als Een Player.. Flashen Als Een Flasher.. Ik Dacht Gewo0n Niet Na.. Nakken Als Een Nakker Do0r Het Leven Gaan..

Je Bent zO Verliefd ,, Dat Je De fOuten Niet Wilt Zien.. tOt Op Een Dag Je Ogen Open Gaan.. Je Zwijgt, Maar Je Bent Niet D0m.. En Keert Het Spelletje Gewo0n Om..

Girlz ,, 0nth0u G0ed.. Players M0et Je Laten.. VoOrdat Ze Je Met Een Slechte Naam Verlaten..

Mij Is Verteld Dat Echte Liefde Niet Bestaat...Vertel Het Me Hart Die Nu Van De Pijn Vergaat

Soms Gebeuren Van Die Dingen Die Je Totaal Niet Verwacht En Die Doen Je Vergeten Hoe Je Lacht....

Islam is a way of life, try it. Islam is a gift, accept it. Islam is a journey, complete it.

Islam is a struggle, fight for it. Islam is a goal, achieve it. Islam is an opportunity, take it.

Islam is not for sinners, overcome it. Islam is not a game, don't play with it. Islam is not a mystery, behold it.

Islam is not for cowards, face it. Islam is not for the dead, live it. Islam is a duty, perform it. Islam is a treasure (the Prayer), pray it.

Men Zegt Dat Liefde Niet Te Beschrijfen iis Niet Met iinkt Niet Op Papier,Jij Kan Het Wel Beschrijven Jammer Genoeg Ben Jij Nu Niet Hier...:>

(K)habibi...shouf........ana(K)

i feel something in my heart.it's like a little flame.everytime i see you this flame lights up.this flame is special for you (K)

Als jij een traan was zou ik nooit meer durven huilen...bang om jou kwijt te raken.....

Als jouw hart een cel is, wil ik levenslang!

He is perfect, he is fine, don't forget..he is mine!

Heeft een jongen 3 meisjes dan is hij stoer, heeft een meisje 3 jongens, dan is ze een hxer

i dropped a tear in the ocean...Whenever they find it, I will drop loving you...

Geen zee is mij te diep, geen rivier is mij te breed, maar in jouw ogen verdrink ik

...xNeem mijn hart en bescherm het met de jouwex...

...xLiever iemand kwijt zijn waar je echt van houd, dan iemand houden die je toch nooit zal missen!x...

"Degene die op zoek is naar kennis, is het Paradijs wat hij zal vinden, en degene die op zoek is naar de zonden, is de Hel wat hij zal vinden."

Wie lachend een zonde begaat zal de Hel huilend binnen gaan. Wie Allah {swt} huilend tevreden stelt zal het Paradijs lachend binnen gaan. "

"Wie denkt een betere vriend dan Allah {swt} te hebben, kent zijn Schepper niet goed. Wie denkt een grotere vijand te hebben dan zichzelf, kent zichzelf niet goed."

"De zorg voor deze Dunyaa (wereld) is de duisternis in ons hart, en de zorg voor het Hiernamaals is het licht in ons hart."

"Wie in Allah en de Laatste Dag geloof laat hem het goede zeggen of zwijgen"

Ik Ben Gek Op Een Gek Maar Weet Je Nou Wat Het Gekke Is Dat Die Gek Ook Gek Op Mij Is Gek

Alatief Alatief Wat Vind Ik Jou Lief

"Wie goed doet, doet dat ten voordelen van zijn eigen ziel. En wie kwaad doet, doet dat tegen zijn eigen ziel. Tenslotte zult gij tot uw Heer worden terggebracht..."

Im a Muslim, And God I praise, For all His blessings, My voice I raise!

Muhammad the prophet, Taught me the way, To be honest and truthful, Throughout every day!

The holy Qur'an, To life is my guide, It's teachings I follow, By it I abide!

Islam my religion, Preaches good deeds, Mercy and kindness, To the right path it leads!

Upon all humanity, God showers His grace, Regardless of colour, Nationality or race!

Through working together, Our hopes increase, To live in a world, Full of love and peace!!!

Zoek Toevlucht Alleen Bij Allah...Werp Je Neer, Huil, en Laat Je Gaan..
Want Allah Zal Je Belonen Voor Elke Geduldige Traan..

Elke B.Itch..Elke h0 krijgt van mij een raam cadeau..

Ik Ben Zoals Ik Ben. Bevalt Het Je,Respecteren En Niet Tutoyeren,Bevalt Het Je Niet, Negeren En Niet Escaleren

`~¥øù ÇåÑ §äÿ ïm Ç®âzÿ-& ßàßÿ ThàT í§ T®ùê-ïm ç®Âz¥ ÄßÖÙT 1 ThïÑg-& ßäßÿ ThÀt ï§ ¥óù..~`

Ik heb geen spijt want ik bleef je altijd trouw .. Ik heb je 1 ding te zeggen .. Dat is Jomp0 met jou! x

leg eens eens je linkerhand op je rechterschouder...... leg eens je rechterhand op je linker schouder......... nu stevig drukken. zo datw as een verre knuffel van mij..

ik hou van alle sterren in de hemel , maar ze zijn niets tegenover die van jou ogen...

Ik heb gezw0ren 0p mijn graf..Dit spel maak ik af..De pijn die ik niet weg kan sp0elen..Krijg jij 10 X harder te v0elen.!!

__________________________
mensen willen me scotten, maar ik breek je botten!geen grappen...of er vallen rake klappen!

jij verdient een schop van een ezel en dan precies in je ballen zodat je geen natuurrampen kan maken die op jou lijken

negatieve uitstralingen....paranoia mensen...negatieve mensen...met positieve wensen

ik zal de haat overleven de liefde een kans geven slechte mensen ontwijken en mijn einddoel bereiken
__________________________
S0ms Is Het Leven Echt Veels Te Vaag.. Want Een Klein Beetje Respect Is Al Te Veel Gevraagd

Playen Als Een Player.. Flashen Als Een Flasher.. Ik Dacht Gewo0n Niet Na.. Nakken Als Een Nakker Do0r Het Leven Gaan..
__________________________
Girlz ,, 0nth0u G0ed.. Players M0et Je Laten.. VoOrdat Ze Je Met Een Slechte Naam Verlaten..
__________________________
Soms Gebeuren Van Die Dingen Die Je Totaal Niet Verwacht En Die Doen Je Vergeten Hoe Je Lacht....
_______________________
Steeds Als Ik Mijn Ogen Sluit zie Ik Jouw Gezicht En Hoor Je Stem,Je Moet Eens Weten Hoe Zwaar Verliefd Ik Op Je Benx

L) Ik Zag Je Daar Staan ,, Niet Ver Bij Mij Vandaan.. Je Styl ,, Je 0gen.. Alles Tr0k Me Aan.. Ik Sweer 'T.. Ik Was 0p Slag Verliefd (L)

Als Je Wist Wat Ik V0elde Vo0r J0u..Dan Wist Je Zeker Deze Meisje Blijft Me Tr0uw |

11-05-2006, 21:59
Een Traan R0lt Naar Beneden..Ik V0el Me S0ms Z0 0nbegrepen x

Ben Je Goed Dan Ben Ik Beter Noem Mij Maar De Allesweter Ben Je Slecht Ben Ik Slechter Noem Mij Maar De Straatvechter

Rweffa moet je ACCEPTEREN, RECEPTEREN, niet NEGEREN anders zullen we jullie EXCUTEREN en CREMEREN

je ziet deze riffia komen je ziet deze riffia gaan, alleen nog in je dromen kan je deze riffia verslaan

Ik Race 'Em Naar De Top..Altijd P0pulair..Helemaal Leip Do0r De Rijms Die Ik Dr0p

Je Lo0g Een Hele Ho0p En Je Hebt N0g Een Ho0p Te Verbergen.. We W0rden Wel Weer Mattie'sz Maar No0it Meer W0rdt Het Hetzelfde..

Dames Ga Maar Lekker L0s..Zet Je Tasje Neer..Pak Een Heer En Schud Je Bil Heen En Weer

Je Zegt Je Bent Gevaarlijk En Je Wilt Me K0men Klappen...HAHAH Ik N0em Je Mister Bean Want Je Maakt Te Veel Grappen

==> Ik K0m Gruwelijk En Hard..Me Styl Is Niet Gek0pieerd..Maar Netjes En Apart <==

f) x..¢(Naam)..x (f) &#9679;..(Naam) z&#1108;g&#1090;:''&#953;&#1082; &#1085;&#963;&#965; &#957;&#945;&#1080; &#1504;&#963;&#965; &#963;&#1084;&#969;&#953;&#8467;&#8467;&#1108; &#957;&#945;&#1080; &#945;&#8467;&#8467;&#945;&#1085;''..&#9679; (l)

Wees het stof onder de voeten van uw moeder, want het paradijs is daar waar haar voeten rusten

&#2960;&#3665;Als Iemand Je Verlaat En Je Loontje Je Bespaart, Moet Je Niet Huilen Want Hij Is Jou Tranen Niet Waard!, &#12484;&#3665;

Je Begon Met Ruzie, En Nam Een c0nClusiE, Je Kwam Met Jal0eZie, En Wat Er 0ntst0nd Is Een Expl0sie

==> ....Soms Denk Ik Dat Alleen Een Pen Mij Begrijpt.... <==

11-05-2006, 22:00
&#1575;&#1606;&#1578; &#1575;&#1580;&#1605;&#1604; &#1581;&#1576; &#1593;&#1610;&#1588;&#1578;&#1607; &#1608;&#1575;&#1605;&#1578;&#1604;&#1603;&#1578;& #1607;
anta agmal hoeb 3ichtoe wa mtalaktoe
jij bent et mooiste liefde die ik geleefd heb en gehad heb


..Only U Can Make Me Feel....Players Moet Je Kunnen Dissen..Nooit Missen En Uit Je Gedachten Wissen..



..Je Kunt Geen Nieuwe Horizon Ontdekken Als Je De Kust Niet Uit Het Oog Durft Te Verliezen..


..I Love You More Than A Few Words Can Say..



..Al I Wanna Do Is Love You..



..Got My Eyes On You..


..Youre The One I Adore..



..I Can Call U My Baby Boy And You Can Call Me Youre Baby Girl..


..Its Never To Late To Fix A Broken Hart..Because I Believe In A Thing Called Love..


..Wathever Happens Happens For A Reason..


..My Eyes Adore U..


..Zonder Vrienden Ben Je Nergens..


xKijk niet naar mooie gezichten die spoedig zullen vergaanxKijk naar mooie harten die eeuwig Zullen BESTAAN!!!x

Als je wist wat ik voelde zou je nu bij mij zijn als je wist wat ik voelde had ik nu geen pijn..

I'm NoT YoUrE BiTcH i'm nOt YoUrE wIfE,i'm A MoCrO gIrL 4-lIfE

xxVertel niemand je gevoelensxvertel niemand je geheimenxWant wie vandaag je vriend isxKan morgen je vijand zijnxx

..Ik Streef Naar Succes En Ik Boek Resultaat..

..You Talk So Much But It I Al Bla Bla Bla Bla..

..Ik Behandel Liefde Zoals Het Mij Behandelt Mocht Het mij steken dan zal ik bloeden..

..Dit Leven Is Niets Dan vermaak en spel..

..Ik heb liever vijanden dan valse vrienden..

..Je lan alles van me stelen maar mijn hart steel je niet die moet je verdienen..

..I wish i could turn back the time..

..Why dont you go youre way and il go mine..

..Wie niet in zichzelf gelooft is geen gelovige..

..Verliefd worden doe ik vaak maar deze jongen heeft mijn hart geraakt..

..Laat een vrouw nooit huilen want allah telt haar tranen..

..Dont even think about it..

..Niemand Weet wat er leeft diep van binnen in mij..

..Waar ik op vertrouw en wat ik volg dat blijft mijn hart..

..Als Tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug dan klommen we met ze allen naar de hemel en brachten we je terug..

..Wachten op een jongen die jou niet ziet staan is het zelfde als wachten op een druppel uit een gesloten kraan..

..Jij bent mijn schoonheid dat is geen mening maar een harde feit..

..Je ziet een jeblie komen en een riffie gaan maar alleen in je dromen kan je een fessi verslaan..

..Wathever happens happens for a reason..

Volgens wetboek art2 blz115 ben jij schuldig verklaard van het stelen van mijn hart als straf zul je altijd de mijne zijn

Vriendschap en haat beroven de mens van elke hemelse beloning

You and Me that's the way it alway's be

Life Isnt Easy, It Will Never Be. But You´ve Got Friends And One Of Them Is ME..

Doe dan.!!doe dan!!wat je niet laten kan...Doe dan maar vergeet je ziel niet en je traan, doe niet wat een ander jou heeft aangedaan..Accepteer het en leef je bestaan.!!!
(mensen denk hier bij na)

Alles wat ik wil, is een boy als jij die niet bedriegt, mijn dromen waarmaakt en niet liegt.!!

Life goes on and will not wait for no one, So life your life as if everyday could be your last !!


2 lips , 1 kiss, 2 minds ,1 thought, 2 bodies, 1 feeling, 2 hearts ,1 LOVEE(l)

xIf I could Change The alphabet I would Put "U" And "I" Together..x

xJe maakt me verlegen met je mooie woorden, Ik bloos helemaal van je lieve lach, Maar dat ik je leuk vind , TAZZZ dat had je gedacht x

_x(f)Only You Can Make Me Feel This way(f)x_

xCrazy for u in my eyez you are pricelezzx

...Er is Maar eentje waar ik voor leef, Maar eentje om wie ik geef!!!.....

°My thoughts Are Flying Away To Him, No Matter What He Does°

_°_THe Spel Has Been Broken I Loved You So..Freedom COmes When You Learn To Let go.. Learn to say Goodbye..._°_

xBoy I Need You next to me And I'm Hungering for your touch... Caught up in the memories And You're All I'm Thinking Ofx

De profeet (vzmh) zei: Wees tevreden met de dingen die Allah je gegeven heeft, En je zult tot de rijkste Behoren....

x_xHet waren je Ogen die Me Aanspraken, Mijn Gevoel Die BLeef Hakenx_x

xVerlaag je nooit tot iemand die je haat, want Wanneer jij in de hemel bent neemt Allah Wraak!!!x

xJe Ben Mijn Marokkaanse Schoonheid, Het iS Geen Mening Maar een Harde feit!!!x

(x)Me And You Against The World(x)

Zoek Vandaag Nog Kennis Zoek Vandaag Nog Naar Jou Heer,Wie Weet Ben Je Er Morgen Niet Meer

..Its Never To Late To Fix A Broken Hart..Because I Believe In A Thing Called Love..

..Wachten op een jongen die jou niet ziet staan is het zelfde als wachten op een druppel uit een gesloten kraan..

Ik heb Pijn en verdriet, de 2 dingen die jij niet inziet..

H0w could you diss me..If you kn0w 0ne day you'll miss me..?!

x!!!xLoVinG SoMeOnE iS GiVinG ThAt PeRsOn The PoWeR 2 HuRt YoUx!!!x

Je Zegt Je Bent Gevaarlijk En Je Wilt Me K0men Klappen...HAHAH Ik N0em Je Mister Bean Want Je Maakt Te Veel Grappen

Linkerbil Ik Hield Van Jou, Rechterbil Ik Bleef Je Trouw, Maar Scheiden Is Wat Onze Spleet Wou...

Toen ik je voor het eerst zag, werd ik gek door je lieve lach, je mooie zoete gezicht, waar me ogen op waren gericht, toen we met elkaar hadden gepraat, wist ik dat we voor elkaar waren gemaakt, lieve.... mijn hart hoort bij de jouwe, daarom zal ik altijd van je blijven houden..!!

If You Love Me, Say It - If You Trust Me, Do It - If You Want Me, Show It - If You Need Me, Prove It !

Als Iemand Je Verlaat En Je Loontje Je Bespaart, Moet Je Niet Huilen Want diegene Is Jou Tranen Niet Waard

Schoonheid, Schoonheid, Wat Stelt Dat Nou Voor... Als Je Van Binnen Verrot Bent, Door En Door... ?!

Wat kom je mij nou hate? Wat kom je mij nou krake? Wat zit je achter je pc mij zwart te make? Doe alsjeblieft niet zo stoer mafkees, pak je balle op en zeg het recht in m'n face

xHet waren je ogen die me aanspraken, Mijn gevoel die bleef hakenx

°(f)HArd maaR op RecHT & TocH KrIjg Ik ResPECt Wat BEreiK Je IN jE lEveN Als je DE waARheId BEdeKT(f)°

Sunshine,U R My (#)Shine. U Make Me ,When Skies R Grey. U'll Never Know Dear,How Much I (l) U. Please Dont Take My (#)Shine Away

(f)THis feels Like It Did When We first Met (f)

xSchatje Het Doet Pijn, Met Het Idee Dat Je Niet Hier Bij Me wil Zijn x

Ik wil Jouw In me leven En Ik wil Je nooit Meer kwijt Ik wil JOu alles geven Schatje Je krijgt Geen spijt

xEverything THat Has a beginning Has an Endx

...Shame I Feel For you, Pain I Feel For You...

xDon't Say Goodbye Cus If You Say That Word My Heart Can't Survivex

"Where heaven meets earth, I find you."

Ik Weet Niet Wat Ik Wil..Ik Weet Niet Wat Ik D0e..Dingen Die Ik D0e Maken Mij M0e..

Wat z0u Je D0en Als Palestijn..? Wat Z0u Je D0en In Deze Staat..? Als Jij Alleen Maar Lijd Maar Geen F0ut Begaat..?

11-05-2006, 22:08
&#171;&#183;&#180;`&#183;.(x&#183;.&#184;(`&#183;. &#184; &#184;.&#183;&#180&#184;.&#183;x).&#183;&#180;`&#183;&#187; &#171;&#183;&#180;&#168;x&#183;.&#184;.(hier je naam).&#184;.&#183;x&#168;`&#183;&#187; &#171;&#183;&#180;`&#183;.(&#184;.&#183;&#180;(&#1 84;.&#183;x x&#183;.&#184`&#183;.&#184.&#183;&#180;`&#183;&#187;



&#191;?GoD hEeFt GeScHaPeN pLaNt MeNs En DiEr, MaAr WeLkE MoNgOoL bRaChT DiE lEraAr HiEr?&#191;


&#168;&#8216;&#176;&#186;O&#186;&#176;&#8216;&#168 ; (jenaam), Angel From Heaven &#168;&#8216;&#176;&#186;O&#186;&#176;&#8216;&#168 ;

~x~Gonna Make A New 2Morrow,Say GoodBye 2 Tears& Sorrow..

~x~(naam)GiVe MiE yOuR lOvE...cAuSe I Am CraZY In LoVe WiTh YoU!~x~

~~x^x~~I think I did it again, I made you believe we e more than just friends..~~x^x~~

&#187;&#187; [ItS NeVeR 2 LaTe 2 FiX A BrOkEn HeArT CaUsE I ReAlLy BeLiEvE In A ThInG CaLlEd ReAl LoVe] &#171;&#171;

|| o( ^ _ ^ )o || ( naam ) || o( ^ _ ~ )o || || I think I found my angel ||

&#171;&#183;&#180;`&#183;.(x&#183;.&#184;(`&#183;. &#184; &#184;.&#183;&#180&#184;.&#183;x).&#183;&#180;`&#183;&#187; &#171;&#183;&#180;&#168;x&#183;.&#184;.(l)xMiSzGan GstaAx(l).&#184;.&#183;x&#168;`&#183;&#187; &#171;&#183;&#180;`&#183;.(&#184;.&#183;&#180;
(&#184;.&#183;x x&#183;.&#184`&#183;.&#184.&#183;&#180;`&#183;&#187;

&#171;::: I :::&#187; &#171;::: LOVE :::&#187; &#171;::: YOU :::&#187; &#171;::: 4-ever :::&#187;

&#187;&#187;&#187;--((l))-->>Think I found my Angel(a)<<--((l))--&#171;&#171;&#171;

&#175;&#168;&#180;x&#183;~-.&#184;&#184;,.-~x&#180;&#168;&#197;&#241;G&#8364;&#163; &#402;&#174;&#164;m H&#8364;&#195;v&#8364;&#241;&#175;&#168;&#180;x&#1 83;~-.&#184;&#184;,.-~x&#180;&#168;

&#187;-(&#175;`v&#180;&#175-&#187;Ikke<<(L)>>&#174;&#248;Y Heel Veel 4-Always&#171;-(&#175;`v&#180;&#175-&#171;&#171; 6If Loving You With All My Hearts A Crime..Then I&#8217;m Guilty(K)

&#8226;&#180;&#175;&#165;&#175;`&#8226;I FoRgEt NaMEs I FoRgEt PlAcEs BUT FoRgEtTInG YoU ForGet It&#8226;&#180;&#175;&#165;&#175;`&#8226;


&#171;&#171;-(&#175;`&#183;.&#183;&#180;&#175->(je naam) of (de naam van je lover)<-(&#175;`&#183;.&#183;&#180;&#175-&#187;&#187;

&#187;&#187;---((8))>>I have hours only lonely... My (L)love(L) is vengeance.. Thats never free..<<((8))--&#171;&#171;


10. (A)iF i DiE aNd Go 2 HeAvEn... I puT YoUr3 nAmE oN A GolDEn StAR... So tHat ALL thE AngElS Can SeE ... HoW MuCh u MeAn 2 mE(K)


(6) --->> DaNcE WiTh Me, DaNcE WiTh ThE DeViL <<--- (6)

MeiSjuH MeT JuH MooiE OgeN, MeiSjuH MeT JuH MooiE HaaR AlS JuH NoG 1x NaaR MuH VrienDjuH KyK Sla Ik JuH In ElkaaR!!

&#215;&#247;&#183;.&#183;&#180;&#175;`&#183&#187;Your just jealous caus the little voices are talking to me!&#171;(&#183;&#180;&#175;`&#183;.&#183;&#247;&# 215;

11-05-2006, 22:12
&#215;&#247;&#183;.&#183;&#180;&#175;`&#183&#187;&#223;&#229;&#223;&#165; &#239;m &#167;&#246; &#162;&#345;&#197;Z&#165; &#228;&#223;&#216;&#251;&#358; &#165;@&#171;(&#183;&#180;&#175;`&#183;.&#183;&#24 7;&#215;-

&#187;&#187;-(&#175;`&#183;.&#183;&#180;&#175->iK HeB AlLeEn LeUkE eN aArDiGe MeNSeN In Me LiJsT StaAn Oh iK BeN JoUw VeRgEtEn Te vErWiJdErUh<-(&#175;`&#183;.&#183;&#180;&#175-&#171;&#171;

&#184;&#8222;.-&#183;~&#185;&#176;&#8221;&#710;&#732;&#168; ( Nickname) &#168;&#732;&#710;&#8221;&#176;&#185;~&#183;-.&#8222;&#184;


&#222;retty &#223;&#248;ys &#216;&#254;en My Eyes...$mart &#223;&#248;y &#216;&#254;en My Mind...&#223;ut &#216;nly A $w&#179;&#179;t &#223;&#248;y Can &#216;&#254;en My Heart

&#187;&#187;&#187;EnJoy Tha LifE!&#171;&#171;&#171;

&#187;&#187;--((8))>>But my dreams.. They arent as empty.. as my concioust seems to be....<<((8))--&#171;&#171;

&#187;&#187;-(&#175;`&#183;.&#183;&#180;&#175->Als ik 1 keer tring dan ben jij een lkkrding, als ik 2 keer tring ben jij een superlkkrding!!!<-(&#175;`&#183;.&#183;&#180;&#175-&#171;&#171;

N0 0n3 is P3rf3ct ... I Th0ught C4us3 y0ur p3rf3cT 3n0uGh f0r m3... l0v3 Y4 b0y

&#174;If JoU wAnT Me (K) CoMe GeT Me (L) &#169;&#8482;

m&#166;$Z&#171;&#187;(je naam) Th&#163; T&#174;&#216;&#252;BL&#163; w&#236;&#175;|&#175;H &#191;&#216;V&#163; &#236;&#167; &#236;T &#169;&#196;&#241; T&#196;&#174;&#8364; &#255;&#216;&#181; &#170;&#222;&#229;&#174;t

.&#184;.&#183;x&#168;`&#183;&#187; &#171;&#183;&#180;`&#183;.(&#184;.&#183;&#180;(&#1 84;.&#183;x x&#183;.&#184`&#183;.&#184.&#183;&#180;`&#183;&#187; Love=Love,Love=YOU,I Love Love So I loVe YOu.&#184;.&#183;x&#168;`&#183;&#187; &#171;&#183;&#180;`&#183;.(&#184;.&#183;&#180;(&#1 84;.&#183;x x&#183;.&#184`&#183;.&#184.&#183;&#180;`&#183;&#187;


(x)&#176;&#215;..&#1074;&#945;&#1074;&#1091;s&#109 0;&#1091;&#8467;&#1108;..&#215;&#176;(x) &#1074;&#963;&#965;&#1080;&#162;&#1108; &#945;&#8467;&#963;&#1080;g,&#1074;&#963;&#965;&#1 080;&#162;&#1108; &#945;&#8467;&#963;&#1080;g,&#963;&#1080;&#8467;&# 1091; &#1091;&#963;&#965; &#162;&#945;&#1080; &#1090;&#965;&#1103;&#1080; &#1084;&#1108; &#963;&#1080;(x)

&#945;&#8467;s j&#963;uw h&#945;&#1103;&#1090; &#1108;&#1108;&#1080; &#162;&#1108;&#8467; &#953;s g&#1108;&#1108;f &#1084;&#953;j &#8706;&#945;&#1080; &#8467;&#1108;v&#1108;&#1080;s&#8467;&#945;&#1080; g

&#187;&#187;-(&#175;`&#183;.&#183;&#180;&#175-(jou naam)&#187;&#187;-(&#175;`&#183;.&#183;&#180;&#175- (a) fall down from heaven

&#187;&#187;-(&#175;`&#183;.&#183;&#180;&#175->ik H&#233;&#223; D&#233; $leuT&#233;L v&#225;&#241; M&#233; h&#225;rt geVo&#241;De&#241; weet jE WaAr &#240;ie lAg I&#241; m&#233; n&#225;chtK&#225;S&#254;E &#187;&#187;-(&#175;`&#183;.&#183;&#180;&#175->

Some love 1 ---- Some love NEVER ---- But I love my SWEETY ---- And thats 4-EVER

11-05-2006, 22:16
Some love 1 ---- Some love NEVER ---- But I love my SWEETY ---- And thats 4-EVER

LiEfDe, SoMs KuT .. MeEsTaL Fijn .. iK HouW ZoWwW VeeL VaN jOu .. DaT iK WoU DaT Je AlTijD Bij Mij KoN ZijN (K)

I.Cant.Fall.D0wn.0n.My.KneesS,,And.ap0l0siiGe.t0 y0u,,C0zz.That.Aiint.My.StYle;;..

(L) iK bEn (naam in vullen).. iK bEn vErLiEfD.. vErLiEfD oP iEmAnD.. DiE iEmAnD iS LiEv.. LiEv BeN JiJ.. DuS, iK bEn vErLiEfD oP jOu!

&#953;&#1082; &#1085;&#1108;&#1074; g&#1108;&#1108;&#1080; &#1085;&#945;&#1103;&#1090;&#1504;&#1085;&#965; &#957;&#945;&#1080; z&#953;&#8467;&#957;&#1108;&#1103; .. &#953;&#1082; &#1085;&#1108;&#1074; g&#1108;&#1108;&#1080; &#1085;&#945;&#1103;&#1090;&#1504;&#1085;&#965; &#957;&#945;&#1080; g&#963;&#965;&#8706; .. &#1084;&#945;&#945;&#1103; &#953;&#1082; &#1085;&#1108;&#1074; &#969;&#1108;&#8467; &#965;&#1080; &#1085;&#945;&#1103;&#1090;&#1504;&#1085;&#965; &#8706;&#945;&#1090; &#957;&#945;&#1080; &#1504;&#1085;&#965; &#1085;&#963;&#965;&#8706;!

aLs Ik Je EeN dIaMaNd mOeSt GeVeN gAf iK jE eEn RiNg MaAr 1 DiNg DaT mOeT jE wEtEn?? Je BeNt EeN LekKeRdInG

(K)lIchT iS sNellEr dAn gEluiD, Drom Zien JongEns Er ook so Slim Uit tOdAt sE BEGinNen TE pRateN:P

. &#8226;&#176;&#164;x SgAtjUhS x&#164;&#176;&#8226;&#215;&#247;&#183;.&#183;&#180 ;&#175;`&#183&#187; LaF jAh &#171;(&#183;&#180;&#175;`&#183;.&#183;&#247;&#215 ;

&#1108;&#957;&#1108;&#1103;&#1091;&#1090;&#1085;&# 953;&#1080;g &#953;&#1109; f&#953;&#1080;&#1108; &#969;&#1085;&#1108;&#1080; (je naam) &#953;&#1109; &#963;&#1080;&#8467;&#953;&#1080;&#1108;

. (f)&#176;&#215;..(naam)..&#215;&#176;(f) &#1109;&#1090;&#953;&#8467;&#8467; &#8467;&#963;&#957;&#1108; &#965;&#965; (L) &#1080;&#1090;&#1074; (naam)(f) (f)love, angel, music, baby(L)

I.Cant.Fall.D0wn.0n.My.KneesS,,And.ap0l0siiGe.t0 y0u,,C0zz.That.Aiint.My.StYle;;..

. (L)x&#953;&#1082; &#1085;&#963;&#965; &#957;&#945;&#1080; j&#963;&#965;!x..(f)..x&#1082;&#969;&#953;&#8467 ; &#1504;&#1108; &#1080;&#963;&#963;&#953;&#1090; &#1084;&#1108;&#1108;&#1103; &#1082;&#969;&#953;j&#1090;!x(L)

-&#164;-^](F),,M&#227;&#240;e T&#248; &#163;&#248;Ve &#165;&#248;&#252;..&#223;&#213;&#255;(L) ,,(F)[^-&#164;-

11-05-2006, 22:25
Wat Heeft Het Nou Voor Nut Om Te Hangen Buiten Savonds Laat,Je Bent Nog Klein,Weet Nog Niets,Wat Weet Jij Van De Straat?

Zie Het Nou Eens In Jongen,, Dit Is Dus Echt Niets,, Het Leven Van De Straat Is Een Hele Hoop Geshiiit!!

(L)Je bent knap & je mag er zeker weten wezen. Luister eens schat kon ik maar je gedachten lezen. Ik vergat waar je woonde & hoe je heette.

[[Waarom Wordt Je Niet Men Schatje?]]

==> Ik Heb Schijt Want Ik Doe Het Zo//

Joden Kom&#233;n er aan ..Schiet Ze Naar De Maan..Yow Da Heb Je Goed Gedaan ..!

Bush Bush ..z'n haar is naar de krOech..Z'n leven is naar de klote ..& hopelyk ook gauw afgelopen..#

Wie denk je wel niet dat je bent ..?! Vieze Vuille Kenker Krent..! Schiet Jezelf Door Je Hoofd ..dan heb je jezelf van't levn beroOft..%

Zorg Dat JE Shit Pakt ..Zonder Een fuCking KliCk - KlaCk..!

Youw S&#233;&#233; Me Standing.But I'm Falling..Youw Heare M&#233; Laughing..But I'm Crying..Youw S&#233;&#233; Me Living..But I'm Dying..!

EveryOne Wants To Go ToO Heaven..But Nobody Wants ToO Die For IT..-

ik kijk noG 1 x nAar hett verleden , ik drAaii me om en lo0p ztilletJz DOOR !

je mag nemen wat je wilt.. ik ga niet om de restjes.. eerst ik dan jullie hou ze maar.. wat van mij was mag je nemenn, alles heeft een litteken..

Onze woorden zijn even scherp Als onze messen en komen Even HArd aan als onze Vuisten

Ondersteun je Woorden door je Daden..Als je dat Niet doet zijn je Woorden Waardeloos !!!

Alles is veranderd & het doet pyn in mn hart, is iedereen anders of ben ik apart?

Het leven is een spel ,, op het eind verlies je toch ,,hoe krachtig je ook zult vechten ,, je gaat VERLIEZEN

//Schat Je Bent Van Mij , Alleen Jij Hebt Mij Verleid//

# Als Ik Naar Je Kijk Zie Ik Zo'n Mooie Meid -

Ik Kan Niet Zonder Jij Je Bent Mn Zonneschijn(#)

I Wanna Be With You , Gotta Be With You (L)

alz je me ooit wilt verlaten zeg het dan 0nder de regen z0dat je m'n tranen niet kunt zien

Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist..

wie gisteren je vriend was en vandaag niet meer is. was nooit je vriend geweest

Ik was er niet, ik heb niets gezien, ik weet niets.....

Geduld is je medicijn in alle tijden, Je kracht om te blijven strijden.

Aardig zijn kost niks . .

xWonden gaan nooit helen.. Als je het verleden alsmaar niet het heden gaat Delenx

Mensen zijn als water. Als er geen barri&#232;res worden opgeworpen, belanden zij op het laagste peil.


Ik ga me eige weg , Ons pad is niet meer 1 .

Hoe dieper je graaft hoe harder je erin valt

Blijf zonder steun, Leef zonder liefde, Blijf niet zonder leed, In doodlopende wegen

ik ben veraden door een leugen dat de waarheid heet..

vandaag is de geschiedenis van morgen...

Als je aan een mens teveel Waarde hecht dan dat ie verdient dan Verlies je of Diegene of Jezelf

Als ze zeggen dat je het niet haalt terwijl je om ze geeft,Verranderen zonder je het weet,K deed alles ben alleen .

haat het leven niet .. maar haat de mensen die jou het leven laten haten


ik zeg altijd alles in het algemeen en voel jij je aangesproken?? dan is dat jouw probleem!!!!!

Als ik je gelijk geef... ga je dan weg?

Een lach die me niet GEGUNT isz , Maar ik blijf LACHEN

Je zegt dat je hart gebroken is , Terwijl je liefde nooit gekend hebt

ik wou maar 1 druppel liefde vaN jou

[ Je mooie praatjes zijn versleten, iedere xxxx kan zich nu met je meten. ]

[ Je wordt alleen geboren en gaat ook alleen dood, wat daartussen gebeurd bepaal je zelf. ]

xGA JE LEVEN OPWAARDERENx

Zoals Ik Je Al Zei , Je Bent BLA BLA, Dus Alsjeblieft GA GA.Met Je Mooie Praatjes JA JA..Ik Lach Erom HAHA

[ "Ik Ben Een Mocro Die Voor Haar Recht Strijd En De Overheid Maar Niet Begrijpt" ]

[ Als het leven hard is, gebruik dan wasverzachter ]

Het leven is hard maar het br0od van de aldi is harder

&#225;ls liefde een misdaad was zouden wij de meeste gezochte criminelen zijn

&#3588;ll &#3648; &#3628;&#3588;&#3616;t &#358;&#3663;&#1075; &#3619;l &#3588;&#962;&#1106;t&#358;ee&#3619;t &#3648;&#3619; &#187; &#1503;&#3663;&#3618; ,,!!

[Een Arabier verstaat een "Amazight", Andersom niet. Wie is er slimmer?]

onzeker en pijn verdoven je maar schat het leven word beter dat beloof ik je en ookal is het even rot maak je zelf niet kapot

jij bent mijn adem en mijn alles, jij bent mijn denken en mijn taal zonder jou kan ik niet leven, je bent het helemaal..!!

Vergeten Je Lieve Lach.. Vergeten Je 0gen Waarin Ik Verdrink.. Vergeten De Warmte Die Je Geeft.. Vergeten Lukt Me Niet..

[Het leven begint pas op de dag dat je niets meer aantrekt wat andere over je zeggen]

je ben Gra Gra dus dus Ga Ga


[Al neemt de leugen de lift en de waarheid de trap de waarheid is alsnog onderweg]

[Als ik Zeg dat ik niet van je hou dan zal ik naar de hel gaan want dan vertel ik niet de waarheid]

[Als Van Je Houden Een Verbod Is Dan Is De Hel Mijn Toekomst]

Niiemand ziiet &nd niiemand weet wat Mijn dro0m iis !!

Je mOet nie blijven kijken naar je 0mgeving,,Denk aan jezelf Creer je eigen mening !!

Ik zie j0u, jij ziiet mij,,Kanjerr k0m eens even diichterbij..!

Er zijn mensen die mij niet m0gen,,mensen die mij niets gunnen ze weten niiets niets van mn kunnen !!

iiK wil zien wat ik verdien !!

sl0wd0wn biiatcheZz (yn)

Zeg me wat je wilt van mij,Zeg me en ik geeft het,Jij bent de gene die ik will,zeg me en ik h0u me chill__x

Hej pappie k0m eens hie bij je mammie,,ik wil weinig van je hebben heb je nu al als mn mattiej !

Oh Ohh mOp iiCk dOe sO,,Siie De Vliinders Binnen iin Je En Heb Scheiit Aan Je dO,,x

Ik heb meer dOekOez dan hem,Ik flOw Veel Dikker dan Hem,Ik Laat je Zien wie ik benn,,Biitch stap in mn bakk

Met jOu Aan Me zY Kan ik Alles aan,,Dus vat je dat,,Dat ik j0u niet meer laat gaan me schat ?!?

x = You &nd I.. Are Destiny.. I Know That You.. Are Made For Me = x

yOu Give Me ButterFlyzz

x__Leven ? Waarom mOet iiCk Leven .. ? & voOr Wiie .. ?!

Noord Afrikaanse Teringlijers Op Sportschoenen !!

Ziie ik het nou goed ?! Is het me matiie die me nackt, heeft me gesnitcht bij de popo waardoor ik ben opgepakt !

Tsja,, je blijft gewoon een jongen diie valt op meerdere meisjes !!

Ya rabbi wat is er aan de hand ik vraag het me af !

Begrijp het Madafakrrr Niemand wilt je rotkop zien !!

Ik sta alleen.. en moet alleen het gevecht aan ..

Bij Het Raken van Je Lippen .. Dacht iiCk Da Ik Triipte !!

N.. en al die dingen die we samen deden met sn tweeen.. zijn ni&#233;ts meer waard ..

Naouel.. Laat me alleen.. het is telaat om me nu nog te helpen !!

F&#211;CKY&#211;UANDDIESL&#211;WFATHERF&#211;CKE R !!

If i was dOwn wOuld yOu say things 2 make me Smiile .. ?

Droog me tranen elke dag & zo wordt er gebeden. Allah iergmek a brader we zullen jou NOOIT vergeten!




Je hebt verkrachters, Pooiers, Dieven...ik ben ook een dief maar apart..ik steel geen spullen maar je hart!!

&#1085;&#1108;&#1074; &#309; &#1108;&#1108;&#1080; &#1108;&#1080;&#287;&#1108;&#8467; &#287;&#1108;v&#963;&#1080;&#8706;&#1108;&#1080 ; &#8467;&#945;&#945;&#1090; &#1084; &#8706;&#945;&#1080; &#1080;&#963;&#963;&#7881;&#1090; &#1084;&#1108;&#1108;&#1103; &#287;&#945;&#945;&#1080; &#1085;&#963;&#965;&#969; &#1085;&#1108;&#1084; &#287;&#963;&#1108;&#8706; v&#945;&#1109;&#1090; &#969;&#945;&#1080;&#1090; v&#963;&#963;&#1103; &#309; &#1085;&#1108;&#1090; &#969;&#1108;&#1108;&#1090; &#7881;&#1109; &#1085;&#1108;&#1090; &#287;&#1108;&#8706;&#945;&#945;&#1080;

Zoen nooit in de tuin maar in het riet de liefde is blind de buurvrouw niet


ICk Ben Nie Ar0Gant MaaR NonCelant iCk BeN nie GieriG IcK ben VrijGeviG iCk Ben Niet PerVeCt z0 ben Ick Geb0ReN..



Yemma... Jij Bent Het 0m Wie Ik Geef... Respect Vo0r J0u Z0lang Ik Leef...


Zoek Toevlucht Alleen Bij Allah..Werp Je Neer,Huil En Laat Je Gaan..Want Allah Zal Je Belonen Voor Elke Geduldige Traan.


Kijk naar jezelf en niet naar een ander, behalve bij een proefwerk


[Heb ik eindelijk mijn kamer opgeruimd, is mijn leven een puinhoop!]



Huiswerk..? betaal ik schoolgeld om thuis te werken..??



Waarom Liegen ..Als De Waarheid zeggen zo gemakkelyk is..?!



(F)x..Ik Zie Een Meisje,,Haar Ogen Tranen,,Ze Heeft Zoveel Verdriet,,Ik Wil Haar Troosten,Maar De Spiegel Praat Niet..x

(F)x..Open Je Ogen En Kijk Om Je Heen,,Aan Dit Leven Komt Een Einde En Dan Sta Je Alleen..x


Je bent me gizou je bent me Batata in 1 wo0rd ben jij mijn marmita


De zuiverste zielen worden het meest op de proef gesteld omdat juist zij het moeilijkst te vervuilen zijn....


Loop niet voor me a Sahbi Ik volg niet.. Loop niet achter me .. ik leid niet..Loop Gwn naast me en wees een echte VRIENDNU


IK MENSEN HEB LEREN KENNEN..............HEB IK RESPECT VOOR DIEREN


1 Belofte, 1 Doel.. Maar 1 ding, aan mijn vinger jou ring!

Als jij een traan was , zou ik nooit meer durven hulen ,bang om jou kwijt te raken




'Als het avond wordt, verwacht dan niet dat het weer ochtend wordt en als het ochtend wordt, verwacht dan niet dat het weer avond wordt!! Als je gezond bent, moet je je op ziekte voorbereiden en als je leeft, moet je je op de dood voorbereiden'.
Als je iets goeds kunt doen, doe dat dan direct. Je weet niet wanneer je zult sterven


ik wens dat jou lippen metaal zijn en de maijne van magneet


Zoals Het Water Schitterd In De Zon, De Sterren Aan De Hemel Doen Stralen,

11-05-2006, 22:35
(&#1082&#8226;..&#945;&#1080;&#8706; &#1108;&#957;&#1108;&#1103;&#1091;&#1090;&#953;&#1 084;&#1108; &#953; &#1109;&#1108;&#1108; &#965; &#953;&#1080; &#1084;&#1091; &#8706;&#1103;&#1108;&#945;&#1084;&#1109;,&#953 ; &#1109;&#1108;&#1108; &#1091;&#963;&#965;&#1103; f&#945;&#162;&#1108;,&#953;&#1090;&#1109; &#1085;&#945;&#965;&#1080;&#1090;&#953;&#1080;g &#1084;&#1108;,&#953; g&#965;&#1108;&#1109;&#1109; &#953; &#1080;&#1108;&#1108;&#8706; &#965; &#1074;&#945;&#1074;&#1091;..&#8226;(&#1082&#9679;(&#1082&#945;&#1084;&#963;&#1103;&#1108; &#1090;&#953; &#945;&#1084;&#963;(&#1082&#9679;

((My Life Got Cold, I Dont Believe in Romeos and Heroes Any More

(x) je naam (x) &#953; j&#965;s&#1090; w&#945;&#1080;&#1080;&#945; &#8467;&#1108;&#1090; &#1091;&#963;&#965; k&#1080;&#963;w &#1090;&#1085;&#945;&#1090; &#953; &#8706;&#963;&#1080;&#1090; w&#945;&#1080;&#1080;&#945; &#8467;&#1108;&#1090; &#1091;&#963;&#965; g&#963; ... (x)

#._Ti amo tesora diragazza und yo teamo (je bent mijn schatje en ik hou van jou)


Onzeker en Pijn die verdoven je,maar schat het leven wordt beter dat beloof ik je,en okal is het even Rot maak je zelf Niet Kapot.



DESE IS GOEDDDD&#177;p&#177;p

&#183;&#176; x x.. Fxck Red Bull, Jy Geeft Me Vleugels..x x &#176;

AHAHAHA.....VIND K DAN...L&#177;P

&#8226; Dat ik van je hou,dat is geen wonder.Maar dat jij om me geeft dat is heel bijzonder.

(x)echte vrieden zijn als sterren je ziet ze nie maar je weet dat ze er zijn(x)

Hoofdpijn door jou omdat ik zoveel van je hou en jij niet met me verder wou

&#187;&#187;&#187;--((l))-->>IM THE GIRL OF YOUR DREAMS, TRUST ME<<--((l))--&#171;&#171;&#171;

~~Theres a Reason to Believe in You and Me ~~

Er is geen Chat Naam ter wereld die kan beschrijven hoeveel ik van je hou!

(L)Soveel gedachten, en toch zown korte samenvating: Ik hou van jou

ewa nog steeds heb je niet door dat al mn namen over jou gaan

als jij voor me valt...........dan help ik je met opstaan

&#1109;&#1085;&#963;&#965;&#8467;&#8706; &#953; &#1109;&#1084;&#953;&#8467;&#1108; &#162;&#965;z &#1091;&#963;&#965;&#1103;&#1108; &#1084;&#1091; f&#1103;&#953;&#1108;&#1080;&#8706;, &#963;&#1103; &#162;&#1103;&#1091; &#162;&#965;z &#1090;&#1085;&#945;&#1090;&#1109; &#945;&#8467;&#8467; &#1091;&#963;&#965;&#8467;&#8467; &#1108;&#957;&#1108;&#1103; &#1074;&#1108;

&#1504;&#963;&#1080;g&#1108;&#1080;&#1109; z&#953;&#1504;&#1080; &#1080;&#1108;&#1090; &#1090;&#1091;&#961;&#1108;&#967; &#1108;&#1108;&#1103;&#1109;&#1090; z&#953;&#1504;&#1080; z&#1108; &#1504;&#1108; &#1090;&#1091;&#961;&#1108; &#1108;&#1080; &#8706;&#945;&#1080; &#1504;&#1108; &#1108;&#967;

(x) L (x) O (x) V (x) E (x) R (x) G (x) I (x) R (x) L (x)

(#)Love IS Blind(#), thats for sure, because you dont see that i LoVe you!!!

(K) If Y0u Have A Pr0blem... &nd Y0u Need A Hand... Just Call My Number... Because Im Y0ur Friend... (K)

(K)(K)(K)als jou hart een cel was geef me dan levenslang (K)(K)(K)

(K)(L)Ik ben melig ik ben blij ben je single, Ik ben vrij! (L)

&#215;&#247;&#183;.&#183;&#180;&#175;`&#183&#187; (L)diE iN y0ur arMs...dr0wn iN y0ur teArs......iF y0u jUst Let Me l0ve j0u..(L) &#171;(&#183;&#180;&#175;`&#183;.&#183;&#247;&#215 ;



klaaaaaaaaaaaaar.........................meeeeeeee eeeeeeeeeeeeeer ....k hoor het wel van jullieee

11-05-2006, 23:00


Nou meid, je verdient een puntje..

Ga maar verder als je nog meer hebt.

14-05-2006, 19:11
oww okaaay thanxxxxx


k ga voor jullie speciaaaal doorrr

14-05-2006, 19:26
naam) iS Mii HaRtjUh (naam) Is Mii SzSgAtjUh (naam) Is Mii MoPpIEj JuH BenT Gwn MY DrOpPieJ (K)

.. (F) .. &#969;&#945;&#961;&#961;&#1091; &#969;&#945;&#961;&#961;&#1091; &#969;&#945;&#961;&#961;&#1091; &#953;&#1084; &#1109;&#963; &#1085;&#945;&#961;&#961;&#1091; .. (F) ..

Don forget me, forget me never, but when you forget me, forget me forever


The boy is sexy, the boy is fine, but don forget, the boy is mine!


Jij zal al veel hartjes sneller hebben doen slaan,maar zo hard als het mijne is er nog nooit 1 gegaan...


Als liefde een misdaad was zouden wij de meest gezochte criminelen zijn

Abra&#231;a-me, desculpa-me se eu te deixei (Portugees voor: Omhels me, het spijt me dat ik je vergeten ben)


Van mij krijg je een virtuele zoen, dat is het enige wat ik voorlopig kan doen

Je maakt me gek, zoals je lacht, zoals je kijkt, maar vooral zoals je me ontwijkt

If you have a probleme, and you need a hand! Just call my number, because Im you e friend!

arobic met erotiek...misschien krijg je hem van angeliek...fatima...of veronic....zolang ze maar DI NERO ziet !!!!!!!

Pagina's : [1] 2