Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse restaurants in a'dam

27-05-2003, 17:58
Salaam Ou3aleikoum,

Wie kent er leuke Marokkaanse restaurants in Amsterdam waar je echt lekker kunt eten. Met echte restaurants bedoel ik ook echt en niet van die halve snackbars zoals Du Maroc..

Salaam,

Achmed

31-05-2003, 09:16

Restaurant Marrakeach (hoe je het ook schrijft) is helemaal niks je krijgt daar bedorven eten voorgeschoteld ik had er laatst bastilla besteld de kip was helemaal bruin het eten van me vriendin was ook niet te eten, ik weet echt hoe oud dat was het was niet te eten. En de service is ook niet over een huis te schrijven totaal niet vriendelijk de eigenaarse zei geneens gedag echt tien keer niks. Er schijnt een trendy marokkaans restaurantje marmoucha te zijn vlakbij heinekenplein hier in Amsterdam het precieze adres weet ik niet maar het eten schijnt daar wel lekker te zijn.

31-05-2003, 14:11
Dat heb ik van meerder mensen gehoord ja over marrakech. Wat eten betreft is Du Maroc goed daar niet van. Het is echt lekker om daar te eten. Maar het is zo klein en er is echt totaal geen sfeer. En de mensen die daar komen staan me al helemaal niet aan. Wat me laatst echt de teleurstelde daar was dat ze bestek gewoon gebruikten als gereedschap om een stukje plafond naar beneden te halen wat aan het lekken was.

02-06-2003, 04:07

Citaat:
Origineel gepost door achie25
Dat heb ik van meerder mensen gehoord ja over marrakech. Wat eten betreft is Du Maroc goed daar niet van. Het is echt lekker om daar te eten. Maar het is zo klein en er is echt totaal geen sfeer. En de mensen die daar komen staan me al helemaal niet aan. Wat me laatst echt de teleurstelde daar was dat ze bestek gewoon gebruikten als gereedschap om een stukje plafond naar beneden te halen wat aan het lekken was.
Heb echt moeten lachem over die reactie van jou op het bestek...

03-06-2003, 13:07

Citaat:
Origineel gepost door achie25
Salaam Ou3aleikoum,

Wie kent er leuke Marokkaanse restaurants in Amsterdam waar je echt lekker kunt eten. Met echte restaurants bedoel ik ook echt en niet van die halve snackbars zoals Du Maroc..

Salaam,

Achmed
he achie
das lang geleden.. hoe gaat het met het coachen?

22-06-2003, 19:06
wil je de marokkaanse restaurants op een rij in a'dam?

-ga naar tiscali.nl
-in de bovenste blauwe balk waar je allemaal dingen aan kunt klikken klik je op 'entertainment' bijna helemaal links.
-dan ga je naar 'restaurantgids' ergens links
-dan sellecteer je bij keuken 'marokkaans'
-en dan krijg je alle marokkaanse resto's in a'dam en de rest van nederland. je kan ook reacties lezen van mensen die er al geweest zijn.
fatima moet een goeie zijn waar je lekker en spotgoedkoop kunt eten.
weet iemand of dit klopt?

23-06-2003, 02:27

Citaat:
Origineel gepost door Sardina
wil je de marokkaanse restaurants op een rij in a'dam?

-ga naar tiscali.nl
-in de bovenste blauwe balk waar je allemaal dingen aan kunt klikken klik je op 'entertainment' bijna helemaal links.
-dan ga je naar 'restaurantgids' ergens links
-dan sellecteer je bij keuken 'marokkaans'
-en dan krijg je alle marokkaanse resto's in a'dam en de rest van nederland. je kan ook reacties lezen van mensen die er al geweest zijn.
fatima moet een goeie zijn waar je lekker en spotgoedkoop kunt eten.
weet iemand of dit klopt?
Thnx, ga even checken...

01-07-2006, 18:51
Er schijnt op de Albert Cuypstraat een restaurant te zijn dat Bazar heet. Ik heb alleen bij de vestiging in Rotterdam gegeten en ik vind het zeker aan te raden. Je kan daar lekker en betaalbaar eten. Het is niet een speciaal Marokkaans restaurant, maar wel halal