Bekijk volle/desktop versie : Bergkamp waarschuwt Barça voor hoofdpijn...



11-05-2006, 17:55
11/5/2006 10:10

Dennis Bergkamp leeft toe naar de laatste officiële wedstrijd van zijn actieve voetballoopbaan. De aanvaller van Arsenal denkt dat zijn ploeg een goede kans heeft tegen favoriet Barcelona in de finale van de Champions League.
'Zij staan onder druk omdat ze moeten laten zien dat ze de besten zijn. Wij hebben de allergrootsten al vaker stevige hoofdpijn bezorgd en we zijn van plan om dat opnieuw te doen', waarschuwde de 37-jarige ex-Ajacied in een interview met de Catalaanse krant Sport.

Arsenal plaatste zich voor het eerst voor de finale van de Champions League door onder meer Real Madrid en Juventus uit te schakelen. Bergkamp raakt niet van de kook met zijn laatste optreden op het hoogste podium in aantocht.

'Om eerlijk te zijn betreed ik het veld in Saint-Dénis alsof het gewoon nog een wedstrijdje is. Ik zet de automatische piloot aan. Tijd om aan andere dingen te denken heb ik daarna nog zat.'










Bergkamp zegt vaak niet veel, ik ben echt benieuwd en hopelijk zal Arsenal met de beker naar Londen terugkeren..

Moge de beste winnen..


11-05-2006, 18:01


ja en dat is Fc barcelona



insha allah barcaaa verdient m echt



en die ouwe begint op de bank misschien magt ie de laatste 2 minuten spelen..


maar dan staan ze al 2-0 achter insha allah..