Bekijk volle/desktop versie : Islam en ik



11-05-2006, 14:39
Salaam wa haleikoum

Ik dacht dit islam en ik was maar elke forum die ik bekijk hebben de cristenen wel commentaar (mag natuurlijk altijd) maar somigen tonen geen respect en dat vindt ik erg jammer.

Tegen die zou ik bij deze willen zeggen zoek een leven (http://www.google.nl) en somigen doen wel erg hun best he om mijn broeders en zusters proberen te laten bekeren naar het cristendom . Doe geen moeite zonde van jullie tijd. Maar ik heb ook een tip voor jullie mischien is het een beter idee cristenen eens de weg te wijzen
want velen zogenaamde cristenen zijn verdwaald en niet zo een klein beetje ook.

11-05-2006, 14:48



Citaat door tanger_19:
Salaam wa haleikoum

Ik dacht dit islam en ik was maar elke forum die ik bekijk hebben de cristenen wel commentaar (mag natuurlijk altijd) maar somigen tonen geen respect en dat vindt ik erg jammer.

Tegen die zou ik bij deze willen zeggen zoek een leven (http://www.google.nl) en somigen doen wel erg hun best he om mijn broeders en zusters proberen te laten bekeren naar het cristendom . Doe geen moeite zonde van jullie tijd. Maar ik heb ook een tip voor jullie mischien is het een beter idee cristenen eens de weg te wijzen
want velen zogenaamde cristenen zijn verdwaald en niet zo een klein beetje ook.
mee eens

11-05-2006, 15:05
Met jou kan ik praten maar ja gelukkig zijn er ook een hoop broeders en zusters actief die een over een hoop kennis beschikken. Altijd leuk om te lezen die discussie's tussen moslims en cristenen. Wel jammer voor de cristelijke mensen die daardoor de mensen niet kunnen bedriegen met de leugens die ze proberen te verspreiden.

11-05-2006, 15:47

Citaat door tanger_19:
Met jou kan ik praten maar ja gelukkig zijn er ook een hoop broeders en zusters actief die een over een hoop kennis beschikken. Altijd leuk om te lezen die discussie's tussen moslims en cristenen. Wel jammer voor de cristelijke mensen die daardoor de mensen niet kunnen bedriegen met de leugens die ze proberen te verspreiden.
Ze worden ALTIJD weergelegd heb je hier ooit een disscussie gelezen die door een cristen of een jood is gewonnen

NOOIT

11-05-2006, 19:53


http://www.criminalplaza.nl/click.php?x=amine
wil je hierop klikken aub
allah jegeliek
moet winnen voor x box we doen een wedstrijd voor wie de meeste kliks heeft!!!!!!

11-05-2006, 20:09

Citaat door tanger_19:
Salaam wa haleikoum

Ik dacht dit islam en ik was maar elke forum die ik bekijk hebben de cristenen wel commentaar (mag natuurlijk altijd) maar somigen tonen geen respect en dat vindt ik erg jammer.
Ze tonen nog altijd meer respect dan sommige Moslims hier. Zoals bijvoorbeeld die hatende schreeuwlelijk van een Muwahid11. Of Ibn Firnas. En meer van die fraaie typetjes.

11-05-2006, 22:08

Citaat door tanger_19:
Salaam wa haleikoum

Ik dacht dit islam en ik was maar elke forum die ik bekijk hebben de cristenen wel commentaar (mag natuurlijk altijd) maar somigen tonen geen respect en dat vindt ik erg jammer.

Tegen die zou ik bij deze willen zeggen zoek een leven (http://www.google.nl) en somigen doen wel erg hun best he om mijn broeders en zusters proberen te laten bekeren naar het cristendom . Doe geen moeite zonde van jullie tijd. Maar ik heb ook een tip voor jullie mischien is het een beter idee cristenen eens de weg te wijzen
want velen zogenaamde cristenen zijn verdwaald en niet zo een klein beetje ook.

11-05-2006, 22:10

Citaat door JanSalie:
Ze tonen nog altijd meer respect dan sommige Moslims hier. Zoals bijvoorbeeld die hatende schreeuwlelijk van een Muwahid11. Of Ibn Firnas. En meer van die fraaie typetjes.
Pijnlijk hé!!!

Omdat ze de waarheid spreken

11-05-2006, 22:18

Citaat door JanSalie:
Ze tonen nog altijd meer respect dan sommige Moslims hier. Zoals bijvoorbeeld die hatende schreeuwlelijk van een Muwahid11. Of Ibn Firnas. En meer van die fraaie typetjes.
wahahaha echt hatelijk je bedoelt die muwahid11 ibn firnas zijn machallah ze zorgen ervoor dat de mensen een beetje wakker blijven. En niet in die leugens trappen die somigen mensen hier proberen te verspreiden ik begijp ook niet waarom die mensen (cristenen joden koefar) zoveel moeite doen op marokko.nl zou wel eens willen weten waarom. Het is toch zinloos geen een moslim hier zal zich bekeren tot een ander geloof

11-05-2006, 22:22
Bij lange niet !!!

WE WILL NEVER GIVE THE ISLAAM RELIGION UP!!!

11-05-2006, 22:24

Citaat door tanger_19:
Salaam wa haleikoum

Ik dacht dit islam en ik was maar elke forum die ik bekijk hebben de cristenen wel commentaar (mag natuurlijk altijd) maar somigen tonen geen respect en dat vindt ik erg jammer.

Tegen die zou ik bij deze willen zeggen zoek een leven (http://www.google.nl) en somigen doen wel erg hun best he om mijn broeders en zusters proberen te laten bekeren naar het cristendom . Doe geen moeite zonde van jullie tijd. Maar ik heb ook een tip voor jullie mischien is het een beter idee cristenen eens de weg te wijzen
want velen zogenaamde cristenen zijn verdwaald en niet zo een klein beetje ook.
Wallahila, dan denken ze ook nog gelijk te hebben? Ze hebben duidelijk een plank voor hen hoofd (zelfs dit begreep ene beertjebee niet) Zo zie je weer de KALAGH van de christenen, joden. Jongens Allah swt heeft het hellevuur voor jullie gemaakt snapt gij dat dan niet??