Bekijk volle/desktop versie : Wat te doen bij zware misselijkheid?



11-05-2006, 12:27
hee ladies,

wie heeft er een goede tip tegen misselijkheid, ben al vanaf 6.00 zwaar misselijk en "sorry"overgeven, maar dat lucht ook niet op krijg er alleen maar keelpijn van.

bedankt alvast

11-05-2006, 12:28


daar is geen oplossing voor meid, als ik terugdenk aan mijn dagen toen bah ik werd er ziek van, lag enkel in bed.

11-05-2006, 13:17

Citaat door bollebuik:
daar is geen oplossing voor meid, als ik terugdenk aan mijn dagen toen bah ik werd er ziek van, lag enkel in bed.
ja, ik wou dat ik in bed kom blijven liggen, werk 40 uur, merk nu al hoe zwaar het is, in hoop insha allah dat het straks wat beter wordt.
ik eet nu om een kwartier een stukje creaker, dat helpt iets, mijn maag mag niet vol maar zeker niet leeg zijn ander kotsneigingen.
op mijn werk weten ze het nog niet dus ik moet voorzichtig zijn

11-05-2006, 13:19
had ik ook heel erg bij mijn 2 zwangerschap.Ik was erg misselijk tot mijn 6e maand en daarna wel een beetje


ik kreeg pillen van de dokter tegen misselijkheid voor zwangere vrouwen.hielp wel

11-05-2006, 13:22



Citaat door tangiia1:
had ik ook heel erg bij mijn 2 zwangerschap.Ik was erg misselijk tot mijn 6e maand en daarna wel een beetje


ik kreeg pillen van de dokter tegen misselijkheid voor zwangere vrouwen.hielp wel
als het zo blijft ga ik ze ook aanvragen

11-05-2006, 13:37
Heyyy meid, hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap... Jij vroeg toch een tijdje terug wanneer je je menstruatie kon verwachten na een miskraam? Maar 7amdolah ben je zwanger geraakt, nogmaals mabrouk 3lik...
Ik hoop dat de zwangerschap goed verloopt inscha allah en dat je over ongeveer 7 maandjes een gezondkindje vast mag houden...

Verder over je vraag van misselijkheid, heb ik laatst gelezen dat je crackers naast je bed moet hebben en als je smorgens wakker wordt 1tje opeten voor het opstaan uit bed, en dat je er de tijd voor moet nemen om op te staan... en niet wekker tring tringg hup meteen recht overeind naast je bed
Khair inscha allah
Wens je veel sterkte, allah ie sjeffik, o allah ie jiblik sehla

Groetjes
Fat

11-05-2006, 14:03
vreselijkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

ik wil niet aan de tijd denken dat ik 7 weken zwanger was pff


allah 3tik sbar meisje ... denk aan t mooie wat je krijgt van allah !!!!

ik had toenertijd van de dokter emesafene pillen gehad dat is voor vrouwen die heel erg misselijk zijn bij de zwangerschap .. ik heb ze ook gehad en ze waren echt een wondermiddel voor me .. na 3.5 maanden ben ik ermee gestopt ! ik kon niet zonder ze misschien kan je bij de huisarts info vragen drover

11-05-2006, 14:04
Ik wist niet eens dat je weer zwanger was, Mabrouk meid met je zwangerschap.....
Ze zeggen dat je altijd iets droog moet eten, zoals een beschuitje of crackers.....
En probeer kleine beetje te eten, over de gehele dag....

liefs Chahidaatje

11-05-2006, 14:08
mabrouk meid emt je zwangerschap

iets droogs eten zoals chahidaatje zei

11-05-2006, 14:13
helpt kauwgom niet?

11-05-2006, 14:16

Citaat door fatt:
Heyyy meid, hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap... Jij vroeg toch een tijdje terug wanneer je je menstruatie kon verwachten na een miskraam? Maar 7amdolah ben je zwanger geraakt, nogmaals mabrouk 3lik...
Ik hoop dat de zwangerschap goed verloopt inscha allah en dat je over ongeveer 7 maandjes een gezondkindje vast mag houden...

Verder over je vraag van misselijkheid, heb ik laatst gelezen dat je crackers naast je bed moet hebben en als je smorgens wakker wordt 1tje opeten voor het opstaan uit bed, en dat je er de tijd voor moet nemen om op te staan... en niet wekker tring tringg hup meteen recht overeind naast je bed
Khair inscha allah
Wens je veel sterkte, allah ie sjeffik, o allah ie jiblik sehla

Groetjes
Fat
dank je wel lieverd ja was een verrassing ook voor mij
ik ga het proberen met die creackers, alleen rustig aan doen met opstaan kan echt niet, want ik stel het op staan echt uit tot de allerlaatste seconden ( wekker 5x verzetten)

11-05-2006, 14:20

Citaat door ellae:
mabrouk meid emt je zwangerschap

iets droogs eten zoals chahidaatje zei
dank je lieverd

helpt kauwgom niet? ( ben de hele dag al aan het knauwen)
Vandaag 14:08
ellae mabrouk meid emt je zwangerschap ( dank je wel lieverd)

iets droogs eten zoals chahidaatje zei
Vandaag 14:04
chahidaatje Ik wist niet eens dat je weer zwanger was, Mabrouk meid met je zwangerschap.....
Ze zeggen dat je altijd iets droog moet eten, zoals een beschuitje of crackers.....
En probeer kleine beetje te eten, over de gehele dag....

liefs Chahidaatje
Vandaag 14:03

Dank je lieverd !

TemsoenT vreselijkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

ik wil niet aan de tijd denken dat ik 7 weken zwanger was pff


allah 3tik sbar meisje ... denk aan t mooie wat je krijgt van allah !!!!

ik had toenertijd van de dokter emesafene pillen gehad dat is voor vrouwen die heel erg misselijk zijn bij de zwangerschap .. ik heb ze ook gehad en ze waren echt een wondermiddel voor me .. na 3.5 maanden ben ik ermee gestopt ! ik kon niet zonder ze misschien kan je bij de huisarts info vragen drover

Als het zo blijft ga ik ook halen, probeer het eerst met creacker en water

11-05-2006, 16:37


ok meissie veeel beterschap

11-05-2006, 17:19
Dit kwam ik net snel tegen op het net.

... bij (ochtend)misselijkheid:
Je kunt best al iets eten voor je opstaat.
Blijf 's morgens wat langer in je bed te liggen.
Eet meerdere kleine porties per dag.
Drink veel water gedurende de dag.

13-05-2006, 01:40
Ik heb precies hetzelfde probleem Bij mij is de misselijkheid vooral s avonds waardoor ik net als nu niet kan slapen.
Alleen slokjes water en crackertjes helpen maar mn crackers zijn nu op!!

Wanneer stopt deze misselijkheid meestal????