Bekijk volle/desktop versie : paniekaanvallen??!!



11-05-2006, 08:32
dames,


sinds ik zwanger ben heb ik in de ochtend last van, volgens mij, paniekaanvallen, ik heb dan last van benauwdheid, hartkloppingen en kan heel moeilijk ademhalen. als ik met de tram naar mn werk ga dan is het helemaal erg. voorla als ie helemaal vol zit.

zijn dit nou paniekaanvallen??en zijnn er dames die hier ook last van hebben gehad? wat kan je er tegen doen?

alvast bedankt!

11-05-2006, 08:34


Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je alleen sterkte wensen lieverd , Allah y sjafiek, en moge Allah swt je zwangerschap verder voorspoedig laten verlopen !

xxx

11-05-2006, 08:35

Citaat door nadorhalfbloed:
Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je alleen sterkte wensen lieverd , Allah y sjafiek, en moge Allah swt je zwangerschap verder voorspoedig laten verlopen !

xxx
dank je wel lieverd,

ik maak me echt zorgen want straks ga ik naar marokko en ik zit maar te denken ik hoop dat ik dadelijk in het vliegtuig hier geen last van krijg

11-05-2006, 08:50

Citaat door islamia22:
dank je wel lieverd,

ik maak me echt zorgen want straks ga ik naar marokko en ik zit maar te denken ik hoop dat ik dadelijk in het vliegtuig hier geen last van krijg
graag gedaan schat,

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, Is het niet een soort claustrofobie (angst in kleine ruimtes)?

Je kunt wel even proberen bij je huisarts iets te krijgen ervoor, mischien een kalmerend middeltje of zo...

succes

11-05-2006, 09:36