Bekijk volle/desktop versie : Hij is zo irritant!!



Pagina's : [1] 2

10-05-2006, 21:08
Salaam Alaikoem,


Ik heb een collega die graag wil trouwen. In plaats van ergens anders opzoek gaan, zoekt hij op zijn werk. Niets mis mee, maar als je elk meisje ten huwelijk vraagt maakt dat je dan niet ontrouw? Geeft dat niet een bepaald slecht gevoel over deze persoon? Hij heeft iedereen gevraagd. Gister kwam hij bij mij klagen. 'H_D, ik weet echt niet hoe ik aan een vrouw moet geraken hoor. Het lukt me maar niet.'

'Vind je het gek!', zei ik tegen hem. 'Wie wilt nou weer een tweede keus zijn? Gebruik je hersens man, je vraagt elke meid ten huwelijk. Dat maakt je echt niet trouw hoor!'

Hij zei dat hij beter zijn best gaat doen en opzoek gaat naar een vrouw buiten het werk...........gelukkig maar.


Ik dacht even na en toen kwam ik toch op een raar gedachte: 'Hij heeft mij nooit gevraagd!'

10-05-2006, 21:11


Ik ben niet aantrekkelijkkkkkkkk!




































Hoezo depri?

10-05-2006, 21:21
Yeah right!

Hij ziet me vast als één van zijn zusjes!

10-05-2006, 21:42
Hahahahahahaaaaa grappig om te horen maar wel raar dat je niet vroeg

10-05-2006, 21:45


hahahahah hij bewaar t je

desertt tastes the best!

10-05-2006, 21:46

Citaat door Walid_A:
Hahahahahahaaaaa grappig om te horen maar wel raar dat je niet vroeg
Zie je wel!




!! Komisch man!

10-05-2006, 21:47

Citaat door Hmeds_Daughter:
Salaam Alaikoem,


Ik heb een collega die graag wil trouwen. In plaats van ergens anders opzoek gaan, zoekt hij op zijn werk. Niets mis mee, maar als je elk meisje ten huwelijk vraagt maakt dat je dan niet ontrouw? Geeft dat niet een bepaald slecht gevoel over deze persoon? Hij heeft iedereen gevraagd. Gister kwam hij bij mij klagen. 'H_D, ik weet echt niet hoe ik aan een vrouw moet geraken hoor. Het lukt me maar niet.'

'Vind je het gek!', zei ik tegen hem. 'Wie wilt nou weer een tweede keus zijn? Gebruik je hersens man, je vraagt elke meid ten huwelijk. Dat maakt je echt niet trouw hoor!'

Hij zei dat hij beter zijn best gaat doen en opzoek gaat naar een vrouw buiten het werk...........gelukkig maar.


Ik dacht even na en toen kwam ik toch op een raar gedachte: 'Hij heeft mij nooit gevraagd!'
is die zo wanhopig dan
hoe oud is die?

10-05-2006, 21:47

Citaat door sadwoman:
hahahahah hij bewaar t je

desertt tastes the best!
Denk je?

10-05-2006, 21:48

Citaat door esmapoesje:
is die zo wanhopig dan
hoe oud is die?
Hij is 27, tbarkaAllah een mooie man!
Hij wilt een serieuze dame, alsdus hijzelf...

10-05-2006, 21:50

Citaat door Hmeds_Daughter:
Hij is 27, tbarkaAllah een mooie man!
Hij wilt een serieuze dame, alsdus hijzelf...
geef zn nummer

10-05-2006, 21:50

Citaat door Tante Naadje:
Dan vraag ik me echt af waarom hij jou ni geeft gevraagd, als alles wat ik zei nergens op sloeg.


Hoe oud ben je? Misschien vindt hij je te jong. Of hij denkt dat je ni serieus bent?


.
Hahahahaha! Ik ben 20.

10-05-2006, 21:51

Citaat door sadwoman:
geef zn nummer
Wil je me dood hebben?

10-05-2006, 21:54



Citaat door Hmeds_Daughter:
Wil je me dood hebben?
of ik regel m voor jou
of voor mezelf
ik zoek ook een man
duss

en neee je gaat nie doodd
hij gaat je dankbaar zijn

10-05-2006, 21:54
Hij moet het maar lekker zelf fixen. Ik laat hem morgen deze topic bekijken, goed?

10-05-2006, 21:56

Citaat door Hmeds_Daughter:
Hij is 27, tbarkaAllah een mooie man!
Hij wilt een serieuze dame, alsdus hijzelf...



I love him!

Pagina's : [1] 2