Bekijk volle/desktop versie : Meisje gebruiken je als hun visitekaartje



Pagina's : [1] 2 3 4

10-05-2006, 20:32
Je spreekt met je vriendin af om ergens wat te drinken. Niet lang daarna volgt een telefoontje

'Faat waar ben je?
Ik ben in het centrum.
We zijn ook in het centrum, kom je even?
Ik kom er zo aan hihihihi!'

Wat een act, dit moeten ze wel van te voren hebben afgesproken

En dan vraagt ze je om eventjes mee te gaan. In de verte zie ik een paar meiden aan komen lopen, zwaaien en gieren. Ze smakken en omhelzen elkaar alsof ze elkaar al jaren niet hebben gesproken of gezien. Vragen elkaar luidkeels hoe het gaat blablabla. Ondertussen kijken ze met hun ooghoeken wie die "knapperd" is die verlegen naar de grond kijkt. Ik was er al bang voor 'Faat, wie heb je nu weer aan de haak geslagen? Grote vis hoor hihihihihahahaha'.

Op zo'n moment voel ik me zwaar genaaid!

10-05-2006, 20:34






En wat doet men met een visitekaartje die oud wordt



























Juist wordt weggegooid

10-05-2006, 20:34
Sorry ik snap het niet..??

10-05-2006, 20:35
jaah lieverd maar dan moet je je meisjes ook goed uitkieze,
word iets kieskeuriger

10-05-2006, 20:36



Citaat door Mister_Ferrari:
Je spreekt met je vriendin af om ergens wat te drinken. Niet lang daarna volgt een telefoontje

'Faat waar ben je?
Ik ben in het centrum.
We zijn ook in het centrum, kom je even?
Ik kom er zo aan hihihihi!'

Wat een act, dit moeten ze wel van te voren hebben afgesproken

En dan vraagt ze je om eventjes mee te gaan. In de verte zie ik een paar meiden aan komen lopen, zwaaien en gieren. Ze smakken en omhelzen elkaar alsof ze elkaar al jaren niet hebben gesproken of gezien. Vragen elkaar luidkeels hoe het gaat blablabla. Ondertussen kijken ze met hun ooghoeken wie die "knapperd" is die verlegen naar de grond kijkt. Ik was er al bang voor 'Faat, wie heb je nu weer aan de haak geslagen? Grote vis hoor hihihihihahahaha'.

Op zo'n moment voel ik me zwaar genaaid!

10-05-2006, 20:39

Citaat door alhoceima_N:
jaah lieverd maar dan moet je je meisjes ook goed uitkieze,
word iets kieskeuriger
Gelijk heb je iemand die serieus is die zou dat nooit doen voor al mn vriendinnen die inmiddels al getrouwd zijn alhamdoelilaah hebben ze dat gedrag nooit gehad... Eigenlijk is het een beetje respectloos maar ja who am I

10-05-2006, 20:41
jaah en al helemaal dat ze zeide:
'Faat, wie heb je nu weer aan de haak geslagen? Grote vis hoor hihihihihahahaha'.
Ik dacht echt zo wooow hahaahaha heb nooit iets zo gedaan of meegemaakt is tog schandelijk wat moet die jongen dan wel niet denke jooh

10-05-2006, 20:42
Néé, als ik afspreek! Dan ga en blijf ik alleen, geen pottekijkers

10-05-2006, 20:47
whahaahah cker, heb ik liever ook hoor.
Wat heb je aan een hele groep meisjes, en je weet hoe marokkaanse meisjes zijn als ze met ze vele zijn ooeefff

10-05-2006, 20:47

Citaat door ber19kania:




En wat doet men met een visitekaartje die oud wordt

Juist wordt weggegooid

10-05-2006, 20:50
Tjah,

10-05-2006, 20:52

Citaat door Krullenbollie:
Sorry ik snap het niet..??
Je bent niet de enige. Meisjes snappen zichzelf niet eens....

10-05-2006, 20:54


jaah daar heb je gelijk in mister ferrari soms snap k mezelf niet eens

10-05-2006, 20:57

Citaat door alhoceima_N:
jaah lieverd maar dan moet je je meisjes ook goed uitkieze,
word iets kieskeuriger
Meisjes vergelijk ik met cameleons...Dan zijn ze gevaarlijk rood en dan weer gifgroen.

10-05-2006, 20:58
HAHAHAHa wedde dat die maske heeft gezegd van ik heb een knappe vriend en haar vriendinnen willen die gast zien en ze hebben da afgesproken! WHAHAHAHAH ze maken hun eigen belachelijk

Pagina's : [1] 2 3 4