Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde vrouwen een vraag haha



Pagina's : [1] 2

10-05-2006, 17:34
Heb je na je trouwen nog wel eens aanzoeken gehad? Ik al een paar keer Een keertje was ik hoogzwanger van me eerste. Ik werkte op een openbare plek komt er op een dag een jongeman die daar wel eens komt en die zegt je lijkt me rustig net meisje en ik wil graag trouwen is het mogelijk dat iets meer over je te weten kan komen zodat ik me moeder kan sturen. Ik wees naar me naar me buik en stak die recht voor uit en hij werd helemaal rood

10-05-2006, 17:36



Citaat door houdaatje:
Niet een aanzoek maar wel vaak dat een jongen een gesprek met me wil beginnen en dat ik dan moet zeggen sorry ik ben getrouwd
Je voelde je zeker wel gevleid dat je het nog in je had

10-05-2006, 17:38

Citaat door houdaatje:
ligt eraan wie zo een gesprek met me begon
Ik wil bijna zeggen ik moet erover nadenken en het bespreken met me man

10-05-2006, 17:39

Citaat door MiXeD:
Heb je na je trouwen nog wel eens aanzoeken gehad? Ik al een paar keer Een keertje was ik hoogzwanger van me eerste. Ik werkte op een openbare plek komt er op een dag een jongeman die daar wel eens komt en die zegt je lijkt me rustig net meisje en ik wil graag trouwen is het mogelijk dat iets meer over je te weten kan komen zodat ik me moeder kan sturen. Ik wees naar me naar me buik en stak die recht voor uit en hij werd helemaal rood
Of hij was blind of hij spoorde niet in zijn hoofd

Hoezo heb je hem niet van een gebouw geduwt met jouw buik

10-05-2006, 17:43



Citaat door Voorbijgangster:
Of hij was blind of hij spoorde niet in zijn hoofd

Hoezo heb je hem niet van een gebouw geduwt met jouw buik
Ik had niet zo hele dikke buik en is sta alijd achter een balie dus ik kwam achter die balie vandaan duw me buik naar voren. En stond zo te kijken en hij ging weg. Ik heb hem nooit meer terug gezien wat zal hij niet denken ik wou nog zeggen ik ben getrouwd hoor

10-05-2006, 17:43
Een nicht van mij in marokko was getrouwd en ze ging naar de hamam, op de terugweg werd ze achtervolgd door een man (had ze niet gemerkt). Maar die man belde bij haar thuis aan en vroeg aan haar man of hij om haar hand mocht komen vragen meskien die jongen dacht dat het haar vader was. Ze is vaak om dr hand gevraagd bij haar man omdat ze denken dat het haar vader is. Die man is heel jaloers, later mocht ze niet meer naar buiten zonder haar man of haar schoonmoeder

10-05-2006, 17:47

Citaat door Huismusje:
Een nicht van mij in marokko was getrouwd en ze ging naar de hamam, op de terugweg werd ze achtervolgd door een man (had ze niet gemerkt). Maar die man belde bij haar thuis aan en vroeg aan haar man of hij om haar hand mocht komen vragen meskien die jongen dacht dat het haar vader was. Ze is vaak om dr hand gevraagd bij haar man omdat ze denken dat het haar vader is. Die man is heel jaloers, later mocht ze niet meer naar buiten zonder haar man of haar schoonmoeder
tranen stromen over me wangen van het lachen.

Een tante van mij ging met haar schoonzus naar een bruiloft in marokko toen vroegen ze aan me tante of dat "meisje" wat ze meebracht wou trouwen met een neef van de bruidegom. Die schoonzus van me tante is begin 40 en heeft al 5 kinderen alleen ziet ze er heel jong uit

10-05-2006, 17:50

Citaat door MiXeD:
tranen stromen over me wangen van het lachen.

Een tante van mij ging met haar schoonzus naar een bruiloft in marokko toen vroegen ze aan me tante of dat "meisje" wat ze meebracht wou trouwen met een neef van de bruidegom. Die schoonzus van me tante is begin 40 en heeft al 5 kinderen alleen ziet ze er heel jong uit
''meisje'' van 40
Dat hadden ze ook op een bruiloft gedaan bij mijn zus, terwijl ze al 3 kinderen had gelukkig dat haar man het niet hoorde want die zou jaloers worden

10-05-2006, 17:58

Citaat door Huismusje:
Een nicht van mij in marokko was getrouwd en ze ging naar de hamam, op de terugweg werd ze achtervolgd door een man (had ze niet gemerkt). Maar die man belde bij haar thuis aan en vroeg aan haar man of hij om haar hand mocht komen vragen meskien die jongen dacht dat het haar vader was. Ze is vaak om dr hand gevraagd bij haar man omdat ze denken dat het haar vader is. Die man is heel jaloers, later mocht ze niet meer naar buiten zonder haar man of haar schoonmoeder
Ziet haar man er dan oud uit?

10-05-2006, 17:59
Echt grappig zeg. Bij mij gebeurd dat ook heel vaak als ik alleen naar t centrum ga, mijn man werkt dan. Ik krijg altijd van die verhaaltjes van, ik wil je beter leren kennen, je bent n mooi meisje

Dit vertel ik nooit aan mn mannetje, anders mag ik niet meer naar buiten..

10-05-2006, 18:06
Zo gek is dat toch allemaal niet?
Hoe kunnen die mannen nu weten dat jullie getrouwd zijn?

10-05-2006, 18:34
bij mij was het een keer in marokko, we gingen met zijn allen naar een bruiloft. mijn schoonmoeder had mijn 8 maanden oude zoontje op haar arm, en ik stapte toen uit, en zag iedereen wel kijken. ik was 23 toen, maar zag eruit als 18 jaar. ze schatten mij altijd veel te jong en toen ging iemand naar mijn man toe, hij dacht dat het mijn broer was, en vroeg hem of hij mij de hand mocht vragen. toen zei mijn man van ja hoor dat kan. en toen hebben ze wat heen en weer gepraat en later zei mijn man tegen hem, sorry maatje ze is al van mij en dat is ons zoontje, die jongen wist niet hoe hij het had.
en nu ben ik 28 maar ze schatten me nog steeds rond de 20 en dat is soms echt irri. vooral toen ik zwanger was dachten de mensen dat ik veel te jong zwanger ben geworden. je kon echt aan ze zien dat ze commentaar hadden. hier in nl. en nu is mijn zoontje 4.5 jaar en ik ben heel erg slank en dan geloven de jongens nog niet dat ik een kind heb. laatst zei er ook iemand mag ik vragen hoe je heet, en toen zei ik nou dat heeft geen zin want ik ben getrouwd en dit is mijn zoontje. en toen zei hij van echt niet, jij kan nooit een kind hebben gebaard dat was toen echt genant maar ik heb er dus erg veel last van omdat ze denken dat ik heel jong ben.

10-05-2006, 18:38


Ik ben bijna 4 weken getrouwd.. en op mijn stage is pas een nieuwe marokkaanse jongen komen werken en die heeft aangegeven dat hij serieus met mij wilt zijn bla bla. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik getrouwd ben en niet geinteresseerd.. maar hij geloofde het niet..totdat hij het van mijn andere collega's hoorde..

10-05-2006, 18:45

Citaat door Tj0epieta:
Echt grappig zeg. Bij mij gebeurd dat ook heel vaak als ik alleen naar t centrum ga, mijn man werkt dan. Ik krijg altijd van die verhaaltjes van, ik wil je beter leren kennen, je bent n mooi meisje

Dit vertel ik nooit aan mn mannetje, anders mag ik niet meer naar buiten..
dat heb ik...maar ik dan doe ik zo en loop door

heb ook wel eens paar keer gehad dat ik zusjes en moeders op me dak krijg..van mijn zoon/broer dit en dat...

10-05-2006, 19:24

Citaat door Zarah14:
Ziet haar man er dan oud uit?
Ja ze is met een oudere man getrouwd, die er ook een stuk ouder uitziet dan haar.

Pagina's : [1] 2