Bekijk volle/desktop versie : Waarom is iedereen zo gelukkig



Pagina's : [1] 2 3 4 5

10-05-2006, 16:37
In de liefde en ik zit hier met een gebroken Hart en ik maar denken dat ik Ging trouwen

10-05-2006, 16:37


Zo erg? wat is er gebeurd meissie?

10-05-2006, 16:38
't geluk maak je zelf lieverd.!

10-05-2006, 16:40
Nou, zo gelukkig zijn ze niet. Marokkanen zijn heel goed in doen alsof ze gelukkig zijn. Dat is volkssport nummer 1.


Trouwen is rouwen, je kan beter kippen houwen! haha

10-05-2006, 16:40


vraag k me ook af

10-05-2006, 16:41

Citaat door Na0ueL:
Zo erg? wat is er gebeurd meissie?
Het is al 1 maand uit tussen mij vriend we hadden toekomst plannen hij zou me Na de zomer hand komen vragen we waren zo een gelukkig stel samen dat zei iedereen Ik begrijp het niet bijna 1 jaar samen en opeens zegt ie ik voel niets voor je schat waarom vecht ie niet voor me waarom vecht ik wel om hem Ik zei altijd tegen hem jij bent mijn eerste en inschallah Mijn laatse ik ben Nog steeds hellemaal gek op hem ik wil hem zo graag terug tranen stromen nog steeds van verdriet ik dacht het gevoel is weg maar mijn gevoelens komen elke keer weer naar boven Ik mis zijn ogen waar ik diep in keek

10-05-2006, 16:43

Citaat door miss_siham:
Het is al 1 maand uit tussen mij vriend we hadden toekomst plannen hij zou me Na de zomer hand komen vragen we waren zo een gelukkig stel samen dat zei iedereen Ik begrijp het niet bijna 1 jaar samen en opeens zegt ie ik voel niets voor je schat waarom vecht ie niet voor me waarom vecht ik wel om hem Ik zei altijd tegen hem jij bent mijn eerste en inschallah Mijn laatse ik ben Nog steeds hellemaal gek op hem ik wil hem zo graag terug tranen stromen nog steeds van verdriet ik dacht het gevoel is weg maar mijn gevoelens komen elke keer weer naar boven Ik mis zijn ogen waar ik diep in keek
Pff, hbiba! Wat is er gebeurd, dat ie niet meer van je houd?

10-05-2006, 16:44

Citaat door miss_siham:
Het is al 1 maand uit tussen mij vriend we hadden toekomst plannen hij zou me Na de zomer hand komen vragen we waren zo een gelukkig stel samen dat zei iedereen Ik begrijp het niet bijna 1 jaar samen en opeens zegt ie ik voel niets voor je schat waarom vecht ie niet voor me waarom vecht ik wel om hem Ik zei altijd tegen hem jij bent mijn eerste en inschallah Mijn laatse ik ben Nog steeds hellemaal gek op hem ik wil hem zo graag terug tranen stromen nog steeds van verdriet ik dacht het gevoel is weg maar mijn gevoelens komen elke keer weer naar boven Ik mis zijn ogen waar ik diep in keek
Wat zijn de gevolgen als je de regels overtreedt die Allah swt heeft opgelegd !?



Hoop dat je het antwoord heb gevonden!

10-05-2006, 16:46
Niet iedereen is zo gelukkig.



Maar wees blij dat hij het wel eerlijk zegt, i.p.v. zich als een mietje te gaan verstoppen.

10-05-2006, 16:50
Eigen schuld..had je maar geen haramrelatie moeten nemen.

10-05-2006, 16:50

Citaat door Tante Naadje:
Auu dit is echt pijnlijk en begrijp precies hoe je je voelt meid .

Heb je nog contact met hem?
ja heeeeel pijnelijk nee heb geen contact meer met hem ik was vorige week naar het stadje waarhij woont ik ging eff chillen met me vriendine alles vergeten zeg maar opeens zei ze ik moet me tijden kijken voor morgen en hij werkt daar ook ze zei vind je het erg ik zei nee helemaal niet ik was naar binnen gegaan OO mij wolah je moest me hartje voelen wolah hij klopte snel heeel snel eff later hadden we wat gehaald en toen stond ie voor me hij lachte naar me maar ik deed capsones tegen hem en keek naar de grond hij wilde conatct met me maken maar gaf hem geen aandacht de dag later zei hij tegen me vriendine waraom doet ze zo een capsones Ik wou gewoon met haar Praten wat wild hij nou ik mail hem maar mailt me niet terug hij heeft me nr hij beld me niet Ik mis hem zo erg meid me hart is echt in zo veel stukken gebroken

10-05-2006, 16:52

Citaat door WhoCares:
Eigen schuld..had je maar geen haramrelatie moeten nemen.
Dat weet ik heus wel dat heb ik 100x van je gehoord maar je blijft het herhalen ik weet dat het de waarheid is maar het doet gewoon Pijn dat alles niet door is gegaan wolah ik zou echt met hem gaan verloven zijn broer en zusje wisten van mij en zijn moeder wou mij zien maar ik zei het komt wel we doen rustig aan

10-05-2006, 16:52



Citaat door miss_siham:
ja heeeeel pijnelijk nee heb geen contact meer met hem ik was vorige week naar het stadje waarhij woont ik ging eff chillen met me vriendine alles vergeten zeg maar opeens zei ze ik moet me tijden kijken voor morgen en hij werkt daar ook ze zei vind je het erg ik zei nee helemaal niet ik was naar binnen gegaan OO mij wolah je moest me hartje voelen wolah hij klopte snel heeel snel eff later hadden we wat gehaald en toen stond ie voor me hij lachte naar me maar ik deed capsones tegen hem en keek naar de grond hij wilde conatct met me maken maar gaf hem geen aandacht de dag later zei hij tegen me vriendine waraom doet ze zo een capsones Ik wou gewoon met haar Praten wat wild hij nou ik mail hem maar mailt me niet terug hij heeft me nr hij beld me niet Ik mis hem zo erg meid me hart is echt in zo veel stukken gebroken
Pff, laat hem stikken! Hij is jou aandacht niet eens meer waard

10-05-2006, 16:52

Citaat door WhoCares:
Eigen schuld..had je maar geen haramrelatie moeten nemen.
Je reacties zijn eentonig geworden...

10-05-2006, 16:54

Citaat door _Columniste_2:
Je reacties zijn eentonig geworden...
Woullahila !!

Begin me eraan te irriteren



@WhoCares : Waarom zet je het gwn niet in je OT.. dan weten we het allemaal wel

Pagina's : [1] 2 3 4 5