Bekijk volle/desktop versie : Fatah en Hamas maken einde aan onderling geweld



10-05-2006, 06:44
Fatah en Hamas maken einde aan onderling geweld

Bron


De rivaliserende Palestijnse groeperingen Hamas en Fatah hebben besloten het geweld tussen hen te stoppen. Ze hebben dinsdagnacht een verbod uitgevaardigd op wapendracht.

"Wie wapens draagt staat buiten de wet," aldus Fatah-woordvoerder Ahmed Hilles tijdens een gezamenlijke persconferentie met premier Ismaïl Haniyeh, na een crisisberaad dat was georganiseerd om een einde te maken aan de gevechten tussen aanhangers van Fatah en Hamas.

Veertien Palestijnen raakten dinsdag gewond bij gewapende botsingen tussen aanhangers van de verschillende partijen. Maandag vielen bij gevechten tussen de twee groepen drie doden in het zuiden van de Gazastrook.


Hé..ze hebben door dat elkaar afmaken ook niet helpt.

10-05-2006, 06:48



Citaat door rijmaran:
Fatah en Hamas maken einde aan onderling geweld

Bron


De rivaliserende Palestijnse groeperingen Hamas en Fatah hebben besloten het geweld tussen hen te stoppen. Ze hebben dinsdagnacht een verbod uitgevaardigd op wapendracht.

"Wie wapens draagt staat buiten de wet," aldus Fatah-woordvoerder Ahmed Hilles tijdens een gezamenlijke persconferentie met premier Ismaïl Haniyeh, na een crisisberaad dat was georganiseerd om een einde te maken aan de gevechten tussen aanhangers van Fatah en Hamas.

Veertien Palestijnen raakten dinsdag gewond bij gewapende botsingen tussen aanhangers van de verschillende partijen. Maandag vielen bij gevechten tussen de twee groepen drie doden in het zuiden van de Gazastrook.


Hé..ze hebben door dat elkaar afmaken ook niet helpt.
Tsja,


Voor zolang het duurt, he.

Het licht ontvlambare en beinvloedbare temperament kennende, twijfel ik aan de duurzaamheid.
Maar goed, we wachen af.

10-05-2006, 06:53

Citaat door aplat:
Tsja,


Voor zolang het duurt, he.

Het licht ontvlambare en beinvloedbare temperament kennende, twijfel ik aan de duurzaamheid.
Maar goed, we wachen af.
Zielig als een haantje door het leven te moeten gaan.

10-05-2006, 06:58

Citaat door rijmaran:
Zielig als een haantje door het leven te moeten gaan.
Ik vraag mij wel af: Waar moeten deze mensen NU al hun energie op gaan richten ?
Weten ze wel wat ze er mee moeten doen ?

Ik mag het sterk hopen.

10-05-2006, 07:02



Citaat door aplat:
Ik vraag mij wel af: Waar moeten deze mensen NU al hun energie op gaan richten ?
Weten ze wel wat ze er mee moeten doen ?

Ik mag het sterk hopen.
Ik heb de indruk dat aardig wat mensen niet beseffen dat het nuttiger is je energie in welzijn en vooruitgang te steken.

Zij bezorgen zichzelf een hoop ellende door hun leven te laten leiden door haat en geweld.

Wie met vuur speelt, zal door vuur vergaan!

10-05-2006, 08:23
'Hamas wants Katyushas'



Military Intelligence chief Major General Amos Yadlin says terror group highly motivated to manufacture long-range Grad rockets; warns of ease with which global terrorists are able to enter PA through Egypt. Referring to Iranian threat, Yadlin estimates country would develop atom bomb within 3.5 years
Ilan Marciano



The Hamas organization seeks to manufacture Grad rockets - a type of Katyusha capable of reaching a 21-kilometer range, Military Intelligence chief Major General Amos Yadlin warned Tuesday. Speaking at a Knesset Foreign Affairs and Defense Committee meeting, Yadlin said that at this point Hamas is still only capable of producing Qassam rockets with an 11-13 kilometer (roughly 7-8.5 mile) range.

According to the major general, "all terror organizations in the area are highly driven to abduct IDF soldiers, in a bid to use them as bargaining chips in negotiations for the release of Palestinian prisoners jailed in Israel." He also warned that "terrorists are moving through the border crossings between Egypt and the Gaza Strip much too easily," adding that if this situation persists it could enable the entry of global Jihad operatives and trained terrorists into the Palestinian Authority.


Referring to the nuclear threat posed by Iran, Yadlin stated Tehran would obtain an atom bomb within three-and-a-half years if it does not encounter obstacles to its development plan and if it does not halt its intensive activities in the field.


"Iran’s declaration that they have completed the research and development process for manufacturing a bomb is false. Those able to run to a 100-meter distance are not necessarily marathon runners. Iran has been projecting confidence because it feels strong and powerful enough to resist the international community," he explained.

bron

10-05-2006, 10:08

Citaat door Spinazo:
Het is wel gruwelijk en wreed om al die opgewonden mannetjes hun vuurspuwende penisverlenging af te nemen.
Waar ben je dan nog als trotse arabier? Nergens toch!
Ja , een misdaad tegen de mensheid.