Bekijk volle/desktop versie : 'Wantoestanden in jeugdinrichting Harreveld'



Pagina's : [1] 2

09-05-2006, 21:30

Citaat:
'Wantoestanden in jeugdinrichting Harreveld'

Uitgegeven: 9 mei 2006 21:23
HILVERSUM - In de justitiële jeugdinrichting Harreveld is van alles mis. Kinderen worden er mishandeld, bedreigd en verkracht door groepsgenoten. Minderjarige pupillen hebben seks met hun begeleider en veel jongeren met ernstige gedragsproblemen worden niet of nauwelijks behandeld.

Dat meldde de actualiteitenrubriek Netwerk dinsdag op basis van eigen onderzoek en gesprekken met (ex-)medewerkers, jongeren en hun ouders. Advocaat R. Hörchner heeft eerder op de dag namens een minderjarige pupil aangifte gedaan tegen de inrichting, omdat zijn cliënt stelselmatig werd bedreigd en mishandeld. Volgens de advocaat heeft Harreveld de veiligheid van de jongen onvoldoende gewaarborgd.

Ook heeft hij aangifte gedaan tegen de drie minderjarige jongens die zich schuldig zouden hebben gemaakt aan de mishandeling. Die zouden bovendien lange tijd seks hebben gehad met de vaste begeleider van het slachtoffer.
http://www.nu.nl/news/729321/10/%27Wantoestanden_in_jeugdinrichting_Harreveld%27.h tml

Ze lopen zo vreselijk achter de feiten aan

09-05-2006, 21:31


Ik zag het net, jeetje wat een toestand. Binnen de psychiatrische hulpverlening heb ik veel meegemaakt, maar dit was nog veel erger........

09-05-2006, 21:32
Dat krijg je nou eenmaal er wordt steeds maar bezuinigd door deze klote regering

09-05-2006, 21:34

Citaat door Tomala:
Dat krijg je nou eenmaal er wordt steeds maar bezuinigd door deze klote regering
Nee joh, dit is al jaren het geval, het ergst werd er in de gezondheidszorg onder Kok bezuinigd hoor.

In de '80 er jaren was het in jeugdinrichtingen al bar ....

09-05-2006, 21:38



Citaat door an3sdej:
Nee joh, dit is al jaren het geval, het ergst werd er in de gezondheidszorg onder Kok bezuinigd hoor.

In de '80 er jaren was het in jeugdinrichtingen al bar ....
Dat het al erg was daar was ik van op de hoogte maar door meer te bezuinigen los je de problemen niet op

09-05-2006, 21:41
Het westen is een dromenland voor pedofielen,homo's en dierofielen vinden jullie tog zo lekker of n9iet

09-05-2006, 21:43

Citaat door K1K1:
Het westen is een dromenland voor pedofielen,homo's en dierofielen vinden jullie tog zo lekker of n9iet
Je bedoelt dat jij er je voordeel uit haalt.. gezien je reacties komt er een steeds duidelijker beeld hoe je denkt.

09-05-2006, 21:46

Citaat door an3sdej:
Nee joh, dit is al jaren het geval, het ergst werd er in de gezondheidszorg onder Kok bezuinigd hoor.

In de '80 er jaren was het in jeugdinrichtingen al bar ....
Klopt als een donder, men heeft in die tijd een paar honderd duizend euro bezuinigd door sozen te sluiten e.d. en nu moet men miljoenen investeren om weer enigzins grip te krijgen

Daarnaast, ik heb als 10 jarige wel eens de vraag gesteld wanneer de overheid zijn werk nu eens klaar heeft..

Ik begrijp nu steeds beter dat dit nooit af mag zijn

09-05-2006, 21:49

Citaat door Safouane23:
Praat jij maar lekker voor jezelf je hoeft niet iedere nederlander over 1 kam te scheren en bovendien maak je je zelf belachelijk want jij woont ook in het westen toch? Ik ook oke ik kom uit marokko maar nu leef ik hier.
hebben de boeren je gehersenspoeld jaaaaaa egt nerd geen goeie moslim jij en ik scheer niet alle nederlanders over een kam ik heb het over degene die ons ook over een kam scheren zoals sommige hier begrepen dutchieslaaf ik heb ook nederlands vrienden die heel wat normaler zijn dan deze soor hier

09-05-2006, 21:49

Citaat door Safouane23:
Praat jij maar lekker voor jezelf je hoeft niet iedere nederlander over 1 kam te scheren en bovendien maak je je zelf belachelijk want jij woont ook in het westen toch? Ik ook oke ik kom uit marokko maar nu leef ik hier.
Hij probeert hier alleen maar te provoceren. Hij kan niet normaal reageren

09-05-2006, 21:51

Citaat door K1K1:
hebben de boeren je gehersenspoeld jaaaaaa egt nerd geen goeie moslim jij en ik scheer niet alle nederlanders over een kam ik heb het over degene die ons ook over een kam scheren zoals sommige hier begrepen dutchieslaaf ik heb ook nederlands vrienden die heel wat normaler zijn dan deze soor hier

Ik zal je een tip geven, beste man: Neem internet niet serieus en richt je meer op je real-life

Ik ken persoonlijk veel meer Nederlanders die minder pessimistisch zijn dan de meeste Nederlanders hier op m.nl

09-05-2006, 21:56

Citaat door Safouane23:
Dat had ik al door ja mooie dame is dat he Mariah ik heb de cd met dat gezicht zegmaar links onderin erg mooi.
Nog een Mariah fan. De cd Charmbracelet bedoel je het nummer clown is geweldig

09-05-2006, 22:03



Citaat door Tomala:
Hij probeert hier alleen maar te provoceren. Hij kan niet normaal reageren
ooowwwwwwwwww gevaarlijk die plaatjes van jou das niet zo stoer he ouwe

09-05-2006, 22:04

Citaat door Safouane23:
Dat had ik al door ja mooie dame is dat he Mariah ik heb de cd met dat gezicht zegmaar links onderin erg mooi.
verader wuahahahah

09-05-2006, 22:05

Citaat door Sugah_:

Ik zal je een tip geven, beste man: Neem internet niet serieus en richt je meer op je real-life

Ik ken persoonlijk veel meer Nederlanders die minder pessimistisch zijn dan de meeste Nederlanders hier op m.nl
ja dat is zeker te merken

Pagina's : [1] 2