Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Waarom scheren sommige vrouwen hun oksels niet?!



Pagina's : [1] 2 3

09-05-2006, 10:21
Situatieschets

Gisteren was ik 'hard' aan het werk, toen er een collega (lieve vrouw hoor) binnenwandelde en mij een dossier van een medewerker aanreikte. Ze begon het een en ander te vertellen over de medewerker, terwijl ze haar armen rekte. Ik zag opeens twee dosjes blond kroezig haar onder haar oksels..."WTF?!" dacht ik. Khad gelijk geen honger meer, daar ging mijn lunch.

Nou ja, moraal van dit verhaal. YOU BETTER SHAVE IT, DAMNIT! En helemaal als je een mouwloos truitje aan hebt! Let that be a lesson to you all...

Gegroet!

09-05-2006, 10:27



Citaat door SweetCheeks:
Situatieschets

Gisteren was ik 'hard' aan het werk, toen er een collega (lieve vrouw hoor) binnenwandelde en mij een dossier van een medewerker aanreikte. Ze begon het een en ander te vertellen over de medewerker, terwijl ze haar armen rekte. Ik zag opeens twee dosjes blond kroezig haar onder haar oksels..."WTF?!" dacht ik. Khad gelijk geen honger meer, daar ging mijn lunch.

Nou ja, moraal van dit verhaal. YOU BETTER SHAVE IT, DAMNIT! En helemaal als je een mouwloos truitje aan hebt! Let that be a lesson to you all...

Gegroet!
Compleet mee eens! Mijn ogen hoeven dat broeinestje van allerlei minuscuul ongedierte niet te aanschouwen .

ps. Hoe was the whitesmilecompany?

09-05-2006, 10:29
Bah, ik vind het geen gezicht.

09-05-2006, 10:37

Citaat door dikratoen:
Compleet mee eens! Mijn ogen hoeven dat broeinestje van allerlei minuscuul ongedierte niet te aanschouwen .

ps. Hoe was the whitesmilecompany?
Ja goed hoor Nog steeds NEAT!

09-05-2006, 10:50



Citaat door SweetCheeks:
Situatieschets

Gisteren was ik 'hard' aan het werk, toen er een collega (lieve vrouw hoor) binnenwandelde en mij een dossier van een medewerker aanreikte. Ze begon het een en ander te vertellen over de medewerker, terwijl ze haar armen rekte. Ik zag opeens twee dosjes blond kroezig haar onder haar oksels..."WTF?!" dacht ik. Khad gelijk geen honger meer, daar ging mijn lunch.

Nou ja, moraal van dit verhaal. YOU BETTER SHAVE IT, DAMNIT! En helemaal als je een mouwloos truitje aan hebt! Let that be a lesson to you all...

Gegroet!
ik weet wat je bedoelt, heb ook zo een lerares. Ziet er echt ranzig uit! ALs je een mouwloos truitje aandoet is het toch niet zo moelijk om je oksels te scheren. Het is net zoiets als naar het strand gaan en je bikinilijn niet harsen of zo

09-05-2006, 10:52

Citaat door marocalhoceima:
ik weet wat je bedoelt, heb ook zo een lerares. Ziet er echt ranzig uit! ALs je een mouwloos truitje aandoet is het toch niet zo moelijk om je oksels te scheren. Het is net zoiets als naar het strand gaan en je bikinilijn niet harsen of zo
Juist, alleen is dat NOG erger als je met een oerwoud op het strand gaat liggen bakken. GATVERDAMME!

09-05-2006, 10:53

Citaat door SweetCheeks:
Ja goed hoor Nog steeds NEAT!
Great!, maar hoeveel tinten lichter?, enne wat heb je er voor betaald ?

09-05-2006, 10:55

Citaat door SweetCheeks:
Juist, alleen is dat NOG erger als je met een oerwoud op het strand gaat liggen bakken. GATVERDAMME!
Ja dat zeker, maar is net zo

09-05-2006, 10:58

Citaat door marocalhoceima:
Ja dat zeker, maar is net zo
Trouwens...10,5 kilo kwijt! BESAHTEK! Knap hoor meid

09-05-2006, 10:59

Citaat door SweetCheeks:
Situatieschets

Gisteren was ik 'hard' aan het werk, toen er een collega (lieve vrouw hoor) binnenwandelde en mij een dossier van een medewerker aanreikte. Ze begon het een en ander te vertellen over de medewerker, terwijl ze haar armen rekte. Ik zag opeens twee dosjes blond kroezig haar onder haar oksels..."WTF?!" dacht ik. Khad gelijk geen honger meer, daar ging mijn lunch.

Nou ja, moraal van dit verhaal. YOU BETTER SHAVE IT, DAMNIT! En helemaal als je een mouwloos truitje aan hebt! Let that be a lesson to you all...

Gegroet!


Heb je er nog iets van gezegd?

09-05-2006, 10:59
Hebben ze nog wat te doen als ze zich in de trein ofzo vervelen, hun okselhaar vlechte

09-05-2006, 11:04

Citaat door Elfessia_80:


Heb je er nog iets van gezegd?
Nope, tis een vrouw van de oude garde (lees 45+er, hippie). Die houden blijkbaar van PUUR NATUUR.

09-05-2006, 11:06



Citaat door SweetCheeks:
Trouwens...10,5 kilo kwijt! BESAHTEK! Knap hoor meid
Thanks

09-05-2006, 11:08

Citaat door dikratoen:
Great!, maar hoeveel tinten lichter?, enne wat heb je er voor betaald ?
150 euro, en had 8 tinten lichter. Ze zien er nu nog wit uit, ook al is het niet meer zoals het toen was...

09-05-2006, 11:09

Citaat door marocalhoceima:
Thanks
Vertel, wat is jouw geheim, kind?

Pagina's : [1] 2 3