Bekijk volle/desktop versie : help help!!



08-05-2006, 19:41
Ik moet een soort van mondeling gesprek voeren in het engels met de leraar! onderwerp moet ik zelf uitzoeken, het moet iets actueels zijn!

wie heeft een onderwerp voor me??

ik dacht zelf aan orkaan Katrina van vorig jaar in New orleans, maar nu kan ik er bijna niks van vinden

HELP

08-05-2006, 20:09



Citaat door Jallila19:
Ik moet een soort van mondeling gesprek voeren in het engels met de leraar! onderwerp moet ik zelf uitzoeken, het moet iets actueels zijn!

wie heeft een onderwerp voor me??

ik dacht zelf aan orkaan Katrina van vorig jaar in New orleans, maar nu kan ik er bijna niks van vinden

HELP
dat is niet actueel meer.. je moet t over een algemeen onderwerp hebben wat eigenlijk altijd actueel is.. Bijvoorbeeld overgewicht (obesity) en of scholen daarbij moeten helpen.. dus wel of niet snoepautomaten verwijderen..

08-05-2006, 20:28

Citaat door Sammetje1:
dat is niet actueel meer.. je moet t over een algemeen onderwerp hebben wat eigenlijk altijd actueel is.. Bijvoorbeeld overgewicht (obesity) en of scholen daarbij moeten helpen.. dus wel of niet snoepautomaten verwijderen..
Jah dat zOu ik oOk doen..
Overgewicht
of je kunt praten over..

RoOkverbOd.. (als dat actueel is :hihi dat de scholen zich daar aan moeten houden.. gaan de leerlingen dan wel of niet minder roken als het op school verboden word!!
hoeveel meisjes er roken, of hoeveel jongens er nu roken.. en de leeftijden..
zoiets??
als dat actueel is tenminste

Ik hoop dat ik je geholpen heb..

08-05-2006, 23:26
schoekran dames