Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Ik mis je nog steeds

hanan-antwerpen
07-01-2002, 17:09

met jou vrienden worden dat was het mooiste wat mij is overkomen maar daar kan ik nu alleen nog van dromen van vrienden zijn werd meer.. maar de afstand was te groot en dat zij ik je keer op keer maar jij begreep dat niet dus je brak ons contact en dat deed mij veel verdriet ik wil je niet kwijt dat moet je geloven maar meer als vrienden dat kan ik je nu niet beloven maar jij wilt geen vrienden meer zijn en dat doet mij veel verdriet en pijn ik hoop je als vriend terug te krijgen en dat zullen we over het verleden zwijgen.. maar laat me niet in de steek en begrijp dat ik je mis... ik leef nu alleen nog in een zwarte duisternis... kom als vriend terug niet heel lang maar vlug... [Dit bericht is aangepast door hanan-antwerpen (aangepast op 07 januari 2002).] [Dit bericht is aangepast door hanan-antwerpen (aangepast op 08 januari 2002).] [Dit bericht is aangepast door hanan-antwerpen (aangepast op 08 januari 2002).]

pakdiehandtas
28-01-2002, 02:56
prachtig hahan

hanan-antwerpen
28-01-2002, 13:14
Dank je wel pakdiehandtas. Mahdie houdt voortaan die vieze foto's voor jezelf, viezerik!!!

SALIMAELB
28-01-2002, 17:06
Hanan ik vind het heel mooi geformuleerd. petje af... ------------------ ASALAMOHALAIKOEM MIJN BROEDERS EN ZUSTERS!

hanan-antwerpen
13-02-2002, 12:29

ik dank jullie allemaal voor jullie leuke reacties, ik ben er hamdoelilah al overheen en wens niemand zo'n situatie toe.

missgirl
01-02-2003, 12:48
Ik maak nu precies hetzelfde meee , voel me klote

jihad_girl
03-02-2003, 11:26
heel mooi hanan ga zo door, beslama filistinia