Bekijk volle/desktop versie : Ajax heeft trecht gewonnen en Boukhari was helemaal dronken van blijdschap



08-05-2006, 13:05
Trecht dat ze gewonnen hebben ...mijn voodoo heeft harstikke goed gewerkt bij Affelay

Ik vond Boukhari echt zeer sterk voetballen ..hij was overal te vinden ..links rechts midden achter..hij was overal

08-05-2006, 13:18



Citaat door jbiloxxl:
ewaaaaaa fain

a sahbi die affelay werd constant gesloopt
alsof je opdracht had gegeven
hahahah dat is mijn bedoeling ..hem niet in het shirtje van Nederland te zien tijdens EK in portugal

08-05-2006, 14:07
kvond ajax niet de betere ploeg hoor dat is sterk overdreven maar tog gefeliciteerd met de trootst prijs

08-05-2006, 14:12
Amr Psv Waren 10 Keer Niks

08-05-2006, 14:21



Citaat door jbiloxxl:
so erg aangeslagen
toch bedankt
tazz gelukkig is voetbal niet mijn leven zoals bij jou ...maar gewoon leuke hobby en bezigheid .

Ik ben voetballiefhebber en vond het leuke wedstrijd gisteren! 2rooie kaarten..hele erwina en shit was wel tof
Deze keer ajax gewonnen....met johan cruijf schaal is er herkansing

08-05-2006, 15:09
ik denk niet dat ajax de betere ploeg was het was een open wedstrijd maar uiteindelijk moet je scoren en dat deed die dunne amerikaan niet dan heb je pech dus gaan hun miss scoren vooral toen huntelaar gedekt werd door ball.

maar ik gun ajax soms ook wel wat

08-05-2006, 16:15
Geen smoesjes... 1ste helft ging het gelijk op... maar 2de helft was Ajax vele malen beter

08-05-2006, 16:21
ajaaaax!!! masterdam vriend geen grap!!! w8 maar volgend jaar wanneer jaap stam erbij komt wejooow!!!!! emanuelson en jaap stam en nog 2 in de verdediging. wat wil je nog meer.( en henk ten cate als coach vermoed ik) dan komen die gekke tijden net als in 1995 mischien weer de wereldbekeeer!!!!!!!!!!!!!!!

08-05-2006, 16:28
Kifesh affelay gisteren?? Hij werd gewoon van de bal gezet dehele tijd.... zijn directe tegenstander was boukhari, misschien daarom

08-05-2006, 16:36
ahahaha de amsterdammer wint het dus van de utrechter

08-05-2006, 16:43
Boukha is de man !

08-05-2006, 18:04

Citaat door jbiloxxl:
ik vind het wel zielig voor je
toen huntelaar scoorde dacht ik gelijk aan die psv fans

het was zeker een mooie wedstrijd
met een scheids die raar heeft gefloten
ewa saffii zo erg is het niet hoor
Huntelaar is wel psv-er hé...ajaxieden hebben gisteren niet gescoord

Was zeker mooie wedstirjd...een van de mooiere bekerfinales van afgelopen jaren vind ik. ( twente - utreg was ook wel ok )
Scheids was egt bagger !!! was penalty voor ajax en had paar vertredingen ove rhet oog gezien...en floot ook voor dingen die nergens op sloegen