Bekijk volle/desktop versie : zinafouzia en marocgirlm4:Vriendschap dat werd verpest door jaloezie

07-05-2006, 17:16
hey mensen samen met marocgirlm4 ga ik een verhaal schrijven
het is waargebeurd

ferdaus:18
sarah:17
hamza:21
achmed:21
en nog wat personen

Ferdaus:
hallo ik ben ferdaus en ben bijna 18. Ik heb een niet al te goed verleden gehad,ik rookte,had een tongpiercing en blowde af en toe. Dat ging allemaal zo door tot de bom viel,me vader overleed,vanaf die dag was ik eigenlijk gehersenspoeld. ik besloot weer de normale ferdaus te worden,de ferdaus die altijd vrolijk was,die vriendinnen niet liet stikken,die iedereen hulp bood. de dood van mij vader heeft me sterk gemaakt,ik ben ook altijd een vaderskindje geweest. Ik deed de opleiding spw,maar heb het niet afgememaakt vanwege me vaders dood,die overleed midden in het jaar. Naar school gaan had geen zin ik zou het niet halen.Ik besloot het jaar daarop naar een andere school te gaan,nieuwe opleiding en neiuwe mensen. dat jaar ging ik naar marokko,ik heb echt na zitten denken,elke avond terwijl mijn vrienden zaten te chillen zat ik op het dak na te denken,hoe moet het verder?wat moet ik nu doen?waar moet ik aan werken?wat wil ik bereiken? die vragen en nog vele andere spookte door me hoofd. Ik heb in marokko ook veel meegemaakt,me ex van wie ik hield en nog steeds van zal blijven houden was vaak bij ons..maja laat ik nu maar snel beginnen.

het was ergens in januari en ik ging naar school..
Faka ferdaus,kifach a schatje van me heb je gemist man zei kamal een van de jongens.
Heyy sgat heb je ook gemist,kifach heb je tabakka wella,k ben vergeten te kopen
jaa sgat hier,kom we gaan achter school dan ziet niemand je
jallah kom a kamal,trouwens ben je nog uit geweest wella
ja ferdaus vrijdag avond jammer dat je er niet was
ewa kamal,je weet kan moeilijk het huis uit komen,ze doen al moelijk als ik negen uur thuis kom laat staan 2 oela 4 uur
ewa jah ooit gaan we wel zei kamal

we rookten een sigaretje gingen we naar school daar zaten van die meisjes met hoofdoeken die me vies aan keken.
Ey begin voor jullie te kijken a bitches!riep ik,en de meiden keerden hun hoofd om
ik ging naar me les,tfoee 3la saaie les ik hoop dat het snel pauze is zodat ik weg kan,tfoe man deze leraren maken me alleen maar gek. Ik kreeg een smsje van me vriendin hind:hey sgat ben met achie anar rotterdam,word spacen,dus onze afspraak gaat niet door,bel je vanavond xx hind.Tfoee man ach ja hind kan niet dus k volg wel de hele dag les. De les ging moeizaam voorbij,eindelijk kwam ik thuis,ik kwam binnen en niemand was thuis behalve me vader,kifach hij slaap nu nog tis al half 6 en hij snurkt nog.wa ba!sta op riep ik,wajooo geen gehoor..

moet ik verder gaan