Bekijk volle/desktop versie : RTM 17.00 Olympique Khouribga - Lobi star



Pagina's : [1] 2

07-05-2006, 16:32

Citaat door jbiloxxl:
kijken he
.

07-05-2006, 16:33



Citaat door jbiloxxl:
kijken he
Uit welk land komt die club ?

07-05-2006, 16:37

Citaat door jbiloxxl:
nigeria ofso
Ik dacht weer shi algerijnse club

07-05-2006, 16:41

Citaat door jbiloxxl:
kijken he
Jammer. 3andi wahad l'oum kat shouf wahad film fi 2m (die ik al twintig duizend miljoen keer heb gezien...)

07-05-2006, 16:43



Citaat door popstar86:
Jammer. 3andi wahad l'oum kat shouf wahad film fi 2m (die ik al twintig duizend miljoen keer heb gezien...)
Jammer, ik kan het ook niet zien. Die woningbouw wil niet dat we een Parabol plaatsen. Want het bederft het zicht

Maar binnenkort verbreken we die regel toch


Welke film kijkt je walida ?

07-05-2006, 16:44
Ik heb geen RTM1.... gewoon 6 uur ajax kijken

07-05-2006, 16:47

Citaat door Master_Mocro:
Jammer, ik kan het ook niet zien. Die woningbouw wil niet dat we een Parabol plaatsen.

Maar binnenkort verbreken we die regel toch


Welke film kijkt je walida ?
Hebben jullie geen parabol?! Als we die niet zouden hebben, zou ik pas écht leveloos zijn... hahaha Ik kijk alleen maar 2m.
De film gaat over een lerares die naar el baladiya wordt gestuurd om op een school les te geven. In die kleine dorpjes heb je altijd een soort van 'burgemeester'. Nou, deze burgemeester (de vader van Said Nasiri in Rbib) wilt met deze lerares trouwen (voor als tweede vrouw). Zij wilt niet. Ze krijgt een hele heisa met hem, stalkt haar, bedreigd haar etc. Een hele toestand dus.

07-05-2006, 16:48

Citaat door jbiloxxl:
haha ewa mezian
shmen film
wa krib ie sali el match fieh 90 min
Shouf elfouk ash ktabt. Ik heb maar een klein stukje gezien van de wedstrijd... niet veel...

07-05-2006, 16:50

Citaat door popstar86:
Hebben jullie geen parabol?! Als we die niet zouden hebben, zou ik pas écht leveloos zijn... hahaha Ik kijk alleen maar 2m.
De film gaat over een lerares die naar el baladiya wordt gestuurd om op een school les te geven. In die kleine dorpjes heb je altijd een soort van 'burgemeester'. Nou, deze burgemeester (de vader van Said Nasiri in Rbib) wilt met deze lerares trouwen (voor als tweede vrouw). Zij wilt niet. Ze krijgt een hele heisa met hem, stalkt haar, bedreigd haar etc. Een hele toestand dus.
Binnekort hebben we een parabol inshallah. We zitten nu 4 maanden zonder parabol na de verhuizing.


Maar he, heeft die vrouw gele kleding aan (keswa)

Dan heb ik die zeker gezien

Die Abdel Kader Mota3 weer met zijn Bruine Jelleba

10 x zelfs

07-05-2006, 16:50

Citaat door jbiloxxl:
hahahaha ooooow die
le3robia hadiek
walakin ta diek el mo3alim fel mdina
ma bgash i tzouwesh biha ila b shart
Wa narie film 7altou! Ik ken nu zowat de hele tekst uit mijn hoofd... not fun anymore... Gisteren heb ik trouwens nog een film gezien op 2m, over maffia etc. Be3da kain ghir el ktila.

07-05-2006, 16:52

Citaat door Master_Mocro:
Binnekort hebben we een parabol inshallah. We zitten nu 4 maanden zonder parabol na de verhuizing.


Maar he, heeft die vrouw gele kleding aan (keswa)

Dan heb ik die zeker gezien

Die Abdel Kader Mota3 weer met zijn Bruine Jelleba

10 x zelfs
Wij hebben shi drie maanden lang géén 2m en al maghribia gehad... Vreselijke tijden... dat is echt de enige reden waarom ik tv kijk...

Ik ga nu naar beneden voor je kijken! Ik ben benieuwd, ik ga zo zeggen.

07-05-2006, 16:53

Citaat door jbiloxxl:
wesh krib i sali diek el film ?
kora ghada tebda m3a 17.00
Yalla bda hadak el film... kai 3aoudouh myat alf mara... tai ghroj lik men nifek...

07-05-2006, 16:56



Citaat door jbiloxxl:
ewa 7sen men diek el aflam de oropa
hadoek el aflam djel 2m fihoem gir realite
mashi fantasie
3andak al hak. Ana s7al hadi mabkitsh kan shouf aflam diyal nsara. Ghir zbel...

07-05-2006, 16:57

Citaat door Master_Mocro:
Binnekort hebben we een parabol inshallah. We zitten nu 4 maanden zonder parabol na de verhuizing.


Maar he, heeft die vrouw gele kleding aan (keswa)

Dan heb ik die zeker gezien

Die Abdel Kader Mota3 weer met zijn Bruine Jelleba

10 x zelfs
Wallahta houwa. Ik wist het niet zeker dus ging ik het aan mijn moeder vragen. Maar dat is 'em inderdaad. Ik zag net zelfs een stukje van Casa, je weet toch in Mdina bij de wereldbol? Heimwee hiero ;traan;

07-05-2006, 16:58

Citaat door jbiloxxl:
ewa tfarzi hna mar7ba biek
Rabi khalik a gouya.

Pagina's : [1] 2