Bekijk volle/desktop versie : Ziektes, aardbevingen, overstromingen, oorlogen, geilheid op geld....Het einde nadert

26-05-2003, 13:20
Aardbevingen in Algerije, Japan, Turkije....aanslagen over de hele wereld, oorlogen in Irak, Palestina (jeruzalem)....Ziektes die zich razendsnel verspreiden (sars, aids)..... Turkijke dat songvestival wint.....Pogingen tot het uitoeien van de Islam (VS, Israel, GB....en hier om de hoek)...Orkanen en andere natuurgeweld in de VS....Hongersnood (Afrika)...Grotere verschillen tussen rijk en arm....Mensen worden materialistischer....geilen op geld.....Het Geloof dat langzamerhand verdwijnt...

Einde van de wereld nadert.....

26-05-2003, 13:31

26-05-2003, 13:41

Citaat:
Origineel gepost door cheima
Als je een braaf meisje bent geweest heb je niks te vrezen hoor

OF ben je stout

26-05-2003, 13:42

Citaat:
Origineel gepost door Ali_Z
Als je een braaf meisje bent geweest heb je niks te vrezen hoor

OF ben je stout
Nee hoor ik ben braaf

:melig:

26-05-2003, 13:46

Citaat:
Origineel gepost door cheima
Nee hoor ik ben braaf

:melig:
Hmmmmmm 1113 berichten in 7 maanden tijd...

KLOPT je bent braaf

26-05-2003, 13:48
Goh de ortodoxe christenen praten ook al steeds over een eindtijd. Feit is echter dat al op vele punten in het verleden mensen dachten dat een einde aanstaande was.

Zaken als epidemieën, aardbevingen, klimaatveranderingen etc. hebben in het verleden al veel heftiger huisgehouden dan de laatste honderd jaar. Lees de geschiedenis boeken er maar op na!

26-05-2003, 13:48

Citaat:
Origineel gepost door Ali_Z
Hmmmmmm 1113 berichten in 7 maanden tijd...

KLOPT je bent braaf
Kan je dat daaruit opmaken dan

26-05-2003, 13:58

Citaat:
Origineel gepost door an3sdej
Goh de ortodoxe christenen praten ook al steeds over een eindtijd. Feit is echter dat al op vele punten in het verleden mensen dachten dat een einde aanstaande was.

Zaken als epidemieën, aardbevingen, klimaatveranderingen etc. hebben in het verleden al veel heftiger huisgehouden dan de laatste honderd jaar. Lees de geschiedenis boeken er maar op na!
Waarom zou een jood het met een Moslim eens zijn over iets (1e bericht topic) wat de jood zijn gehele identiteit in de grond stampt.

26-05-2003, 14:31

Citaat:
Waarom zou een jood het met een Moslim eens zijn over iets (1e bericht topic) wat de jood zijn gehele identiteit in de grond stampt.

:toink: Waar slaat deze opmerking nou weer op??

26-05-2003, 16:36

Citaat:

Dat denk ik nou ook altijd als ik weer eens lees dat het einde nabij want ziektes zus en oorlogen zo. Er zijn altijd ziektes en oorlogen. Ik vind het dan ook klinkklare onzin om zoiets te beweren.

27-05-2003, 20:54
[Turkijke dat songvestival wint.....]

.

maar je hebt wel gelijk. de mensen verwoesten deze aarde. whallah als ik naar het journaal kijk over palestina, krijg ik de tranen in mn ogen. en ik ben bang dat over 10 jaar de situatie hetzelfde is........... als we dan nog leven.

het enige wat we kunnen doen is zoveel mogelijk proberen te leven als een goede moslim

27-05-2003, 21:05
....het enige wat we kunnen doen is zoveel mogelijk proberen te leven als een goede moslim ........

De islam is er al ca 1600 jaar, en nog is er niets verbeterd, alleen maar verslechterd.

29-05-2003, 16:17

Citaat:
....het enige wat we kunnen doen is zoveel mogelijk proberen te leven als een goede moslim ........

De islam is er al ca 1600 jaar, en nog is er niets verbeterd, alleen maar verslechterd.
de islam is hetzlefde gebleven, maar de mensen zijn niet verbeterd

05-03-2013, 11:35

Citaat door Handsom_Jack:
We zijn nu 10 jaar verder... zijn we er al?
10 jaar dichter bij het einde.