Bekijk volle/desktop versie : Waarom overdreven?



Pagina's : [1] 2

06-05-2006, 21:57
Assalamoe aleikoum warahmatoeAllahi wabarakatoehoe,

Waarom vinden mensen dit overdreven terwijl dit juist het beste is wat een vrouw kan dragen.


06-05-2006, 22:00


Ik vind het niet overdreven, maar als je het in Nederland draagt en je loopt door het centrum valt het door al die korte rokjes en hemdjes heel erg op. Daarom noemt men het denk ik overdreven?

06-05-2006, 22:03

Citaat door elmekteb:
Ik vind het niet overdreven, maar als je het in Nederland draagt en je loopt door het centrum valt het door al die korte rokjes en hemdjes heel erg op. Daarom noemt men het denk ik overdreven?
Ja maar mensen kunnnen kijken, maar ze zien toch niets. Juist bij een korte hemdje en strakke,blote kleding is men geneigd met lustgevoelens te kijken. Bij zoiets kijkt men vaak uit nieuwsgierigheid.

Vandaag keken ze me bijna allemaal vijandig aan,zelfs onze eigen zusters en broeders.

06-05-2006, 22:09
Dat meen je niet. Zelfs onze eigen broeders en zusters. Ik ben altijd mashallah blij als ik een zuster zie die zo gekleed is!! Maar mensen zijn dwalend geworden, een zuster die zich goed kleed word raar aangekeken. Meisjes met korte rokjes dat moet als raar gezien worden.

06-05-2006, 22:11



Citaat door elmekteb:
Dat meen je niet. Zelfs onze eigen broeders en zusters. Ik ben altijd mashallah blij als ik een zuster zie die zo gekleed is!! Maar mensen zijn dwalend geworden, een zuster die zich goed kleed word raar aangekeken. Meisjes met korte rokjes dat moet als raar gezien worden.
Gair inschaAllah! Wallahi dat doet me echt pijn. Tegenwoordig worden inderdaad korte rokjes etc leuk gevonden en islamitische kleding wordt als raar en extreem gezien.

06-05-2006, 22:14
Maar ik vind het echt mashallah oegthy dat jij je zo kleed. Maar is dat goed mogelijk? Met werk etc. of is dat niet aan de orde?

Sorry als ik te persoonlijke vragen stel, maar ik ben benieuwd want in deze wereld doen ze moeilijk wanneer iemand er bedekt bijloopt.

06-05-2006, 22:18

Citaat door elmekteb:
Maar ik vind het echt mashallah oegthy dat jij je zo kleed. Maar is dat goed mogelijk? Met werk etc. of is dat niet aan de orde?

Sorry als ik te persoonlijke vragen stel, maar ik ben benieuwd want in deze wereld doen ze moeilijk wanneer iemand er bedekt bijloopt.
Je mag vragen wat je wilt zuster. We zijn er voor elkaar inschaAllah.

Ik zit niet meer op school. Ik volg een thuisstudie. Ik ga ook niet meer naar buiten zonder een mahram. ik blijf het liefst mogelijk zoveelmogelijk thuis, want buiten heerst er onzettend veel fietnah. En ik ben slechts een zwakke dienares van allah.

Gair inschaAllah!

06-05-2006, 22:23
Alhamdoelilah. Ik heb zelf eigelijk nooit gedacht aan thuisstudie. Kan dat op hbo niveau? Maar werk is moeilijk te vinden?

Ghair Inchallah..

06-05-2006, 22:24
Assalaamoe 3alaikoem,

Masha"Allah... misschien kijken veel broeders/zusters uit verbazing naar een zuster gekleed in die kledij, omdat ze het goed waarderen. Wa Allahoe A3lam.

Je moet niet al te veel op anderen letten, je doet het omwille van Allah.

Wassalaamoe 3alaikoem.

06-05-2006, 22:26

Citaat door elmekteb:
Alhamdoelilah. Ik heb zelf eigelijk nooit gedacht aan thuisstudie. Kan dat op hbo niveau? Maar werk is moeilijk te vinden?

Ghair Inchallah..
Ja dat kan zuster vraag maar na inschaAllah.

Ik denk het wel, maar gair inschaallah ik vertrouw op allah. Meschien als allah mij die kracht en kans geeft, dan zal ik inschaAllah een eigen zaakje openen.

06-05-2006, 22:28

Citaat door maroc_reddy:
Assalaamoe 3alaikoem,

Masha"Allah... misschien kijken veel broeders/zusters uit verbazing naar een zuster gekleed in die kledij, omdat ze het goed waarderen. Wa Allahoe A3lam.

Je moet niet al te veel op anderen letten, je doet het omwille van Allah.

Wassalaamoe 3alaikoem.
Wa aleikoum assalam warahmatoeallahi wabarakatoehoe,

Allahoe h3lam maar soms laten ze je duidelijk merken dat ze het extreem of raar vinden.

Het doet mij gewoon pijn om te zien hoe onze zusters en broeders gebrainwached zijn door het westen.

06-05-2006, 22:29

MashAllah






Walaikum salam warahmatu Allahi wabarakatu

just_palestin

06-05-2006, 22:30


wat is er overdreven aan ? , misschien vinden de kufar het overdreven

06-05-2006, 22:31

Citaat door '[J:
ust_Mii']wat is er overdreven aan ? , misschien vinden de kufar het overdreven
Helaas ook sommige van onze zusters en broeders en dat heb ik vandaag gemerkt ook.

06-05-2006, 22:31

Citaat door tauwbah:
Assalamoe aleikoum warahmatoeAllahi wabarakatoehoe,

Waarom vinden mensen dit overdreven terwijl dit juist het beste is wat een vrouw kan dragen.
Waarom mensen het overdreven vinden kan verschillende meningen zijn. Ieder heeft een eigen mening over de kledij die een ander draagt. Echter doet het er helemaal niet toe wat een ander er van vind, want het enige wat telt is wat Allah subhana wa taala er van vind.

Ik kan me wel voorstellen dat je allahoe allam misschien wat ongemakkelijk voelt als er veel verontwaardige blikken naar je toegeworpen worden. Maar zuster laat je er niet onzeker of triest door worden want, de kleding die je draagt wekken insha Allah de tevredenheid van jou Schepper op.

Moge Allah subhana wa taala jou belonen voor je goede daden belonen.

Salaam Aleikum wa Rahmatu Allah wa Barakatuh,

Zainab1.

Pagina's : [1] 2