Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Fitness Voor Vrouwen in Rdam



Pagina's : [1] 2

06-05-2006, 20:44
Heey allemaal,

Ik moet echt zwaar gaan trainen .. en vroeg me af of er hier iemand een Fitness Centre kent in Rotterdam voor vrouwen ...

06-05-2006, 21:04


Ja ik ben ook benieuwd..

06-05-2006, 21:39

Citaat door ZaraAya:
Ja ik ben ook benieuwd..
Niemand

06-05-2006, 21:51
Er is een fitnesscentrum voor alleen vrouwen in Delfshaven, dichtbij metrostation Coolhaven. Dit is de enige die ik ken


Fem Only Ladies Health Club
Willem Buytewechstraat 57-59
3024 BM Rotterdam
010-2447297

06-05-2006, 21:56



Citaat door anisaleila:
Er is een fitnesscentrum voor alleen vrouwen in Delfshaven, dichtbij metrostation Coolhaven. Dit is de enige die ik ken


Fem Only Ladies Health Club
Willem Buytewechstraat 57-59
3024 BM Rotterdam
010-2447297
Heel erg bedankt ik ga dr ff naar kijken..

Weetje ook wat over de tarieven enzoo..??

06-05-2006, 22:29
37 euro inschrijfkosten

45 euro per maand onbeperkt trainen ( half jaar contract)
40 euro per maand '' (Jaar contract)

30 euro per maand is voor 1 keer per week dat raad ik je dus niet aan zonde van je geld

ze hebben ook groepslessen en een sauna

hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes

06-05-2006, 23:47

Citaat door Lemya_Maroccia:
37 euro inschrijfkosten

45 euro per maand onbeperkt trainen ( half jaar contract)
40 euro per maand '' (Jaar contract)

30 euro per maand is voor 1 keer per week dat raad ik je dus niet aan zonde van je geld

ze hebben ook groepslessen en een sauna

hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes
Ja.. heb hier zeker wat aan
en een Saunaa whoeee

heel erg bedankt meid

06-05-2006, 23:51
Train je daar ook?

zo ja,, hoe bevalt et je ?

06-05-2006, 23:56
Ja train er ook pas
en het bevalt me zeker
je kan relax sporten
je hebt er ook allerlei tv-tjes en dan zie je clips langskomen bhal shakira ofso ga je er juist gemotiveerder van worden om harder te sporten
en verder is de sauna echt lekkeeeerrr

en je hebt ook van die allerlei groeps lessen zoals aerobics, yoga, cycling
dus je hebt er in feite alles

lmohim als je der gaat sporten en je zoekt gezelschap je weet me te vinden met gezelschap is sporten beter dan gaat de tijd ook nie zo langzaam

07-05-2006, 00:02

Citaat door Lemya_Maroccia:
Ja train er ook pas
en het bevalt me zeker
je kan relax sporten
je hebt er ook allerlei tv-tjes en dan zie je clips langskomen bhal shakira ofso ga je er juist gemotiveerder van worden om harder te sporten
en verder is de sauna echt lekkeeeerrr

en je hebt ook van die allerlei groeps lessen zoals aerobics, yoga, cycling
dus je hebt er in feite alles

lmohim als je der gaat sporten en je zoekt gezelschap je weet me te vinden met gezelschap is sporten beter dan gaat de tijd ook nie zo langzaam
!

Je hebt groot gelijk .. maarehh je hebt me echt gemotiveerd nouu ik wil NU

07-05-2006, 00:07
hahahahha ja wollah vroeger dacht ik en sporten gaat gewoon niet samen en nu wil ik gewoon elk dag gaan nadat je klaar bent hebt gedoucht dan voel ik me zooo lekkerr haha maar meid als je wilt sporten ik zou zeggen wacht niet langer meld je gelijk aan zo was ik ook een tijdje gelede van plan om me in te schrijven maar telkens verzon ik wel een smoes maar uiteindelijk ben ik gewoon gaan inschrijfen
ben al 2 kilo afgevallen en ik ben zeker niet op dieet ik hou nou eenmaal van eten dus dieet zit er voor mij niet in haha:P

07-05-2006, 00:15

Citaat door Lemya_Maroccia:
hahahahha ja wollah vroeger dacht ik en sporten gaat gewoon niet samen en nu wil ik gewoon elk dag gaan nadat je klaar bent hebt gedoucht dan voel ik me zooo lekkerr haha maar meid als je wilt sporten ik zou zeggen wacht niet langer meld je gelijk aan zo was ik ook een tijdje gelede van plan om me in te schrijven maar telkens verzon ik wel een smoes maar uiteindelijk ben ik gewoon gaan inschrijfen
ben al 2 kilo afgevallen en ik ben zeker niet op dieet ik hou nou eenmaal van eten dus dieet zit er voor mij niet in haha:P
Nou meid ben blij voor je !

Weetje wat mijn probleem is.. vroeger had ik altijd wel conditie enzoo.. maar laatste tijd merk ik echt dat ik best snel moe wordt, na een paar rondjes rennen enzo.. en me buik die wordt ook alsmaar dikker en dikker ..En mijn smoes was dus steeds dat et zo ver van huis is of dat er ook mannen zijn enzo en daa wil k liever niee.. dus 1 van deze dagen ga ik hopelijk me inschrijven daarzo

07-05-2006, 00:16


Hoi,

In de zijstraat van Bergweg aan de overkant van bas van der Heijden, in de oude postkantoor zit ook een fitnessruimte alleen voor vrouwen. In het oude noorden dus. Ken niet de exacte adres maar kan het opzoeken mocht er vraag naar zijn.

Rokana

07-05-2006, 00:18

Citaat door loubiaa:
Nou meid ben blij voor je !

Weetje wat mijn probleem is.. vroeger had ik altijd wel conditie enzoo.. maar laatste tijd merk ik echt dat ik best snel moe wordt, na een paar rondjes rennen enzo.. en me buik die wordt ook alsmaar dikker en dikker ..En mijn smoes was dus steeds dat et zo ver van huis is of dat er ook mannen zijn enzo en daa wil k liever niee.. dus 1 van deze dagen ga ik hopelijk me inschrijven daarzo
haha inshallah
waar woon je dan?

(en het is alleen voor vrouwen he je hebt ernaast de gemengde sportschool maar goed met alleen vrouwen voel je je meer op je gemak)

07-05-2006, 00:19

Citaat door Rokana:
Hoi,

In de zijstraat van Bergweg aan de overkant van bas van der Heijden, in de oude postkantoor zit ook een fitnessruimte alleen voor vrouwen. In het oude noorden dus. Ken niet de exacte adres maar kan het opzoeken mocht er vraag naar zijn.

Rokana
Ja daar ben ik al een keertje wezen kijken .. maar vond dat niet zoo....

In ieder geval bedankt !

Pagina's : [1] 2