Bekijk volle/desktop versie : Nooit thuis op een zaterdag...



Pagina's : [1] 2

06-05-2006, 19:24
Zaterdag is altijd een dag dat ik van alles plan, ik ben dan op die dag zelden thuis. ´s Middags is het even boodschappen doen en winkelen en ´s avonds altijd wel wat leuks te doen, maar vandaag ziet het ernaar uit dat we helemaal niets gaan doen! Dat voelt zo vreemd, ik kan gewoon geen rust vinden, omdat we normaal altijd wat te doen hebben!
Ik vind de avond ineens zo lang duren
Ik kan gewoon niet geloven dat ik vandaag echt thuis zal blijven. Ik vroeg net gaan we nog wat doen, zegt hij we zien wel

Is zaterdag een dag dat jullie lekker "uitgaan", of hechten jullie daar niet zoveel waarden aan?

06-05-2006, 19:27


Ik heb geen vaste thuiszitdag of uitgaansdag. Ik plan ook niets echt van tevoren. T ligt eraan hoe ik me die dag voel.

06-05-2006, 20:14

Citaat door Souraida:
Ik heb geen vaste thuiszitdag of uitgaansdag. Ik plan ook niets echt van tevoren. T ligt eraan hoe ik me die dag voel.
Ik wel ik kijk altijd uit naar het weekend na een week hard werken

06-05-2006, 20:21
Zaterdag is gewoon hele dag naar buiten,
Zondag Schoonmaken en schoonmaken,

06-05-2006, 20:27



Citaat door smaragd:
Zaterdag is altijd een dag dat ik van alles plan, ik ben dan op die dag zelden thuis. ´s Middags is het even boodschappen doen en winkelen en ´s avonds altijd wel wat leuks te doen, maar vandaag ziet het ernaar uit dat we helemaal niets gaan doen! Dat voelt zo vreemd, ik kan gewoon geen rust vinden, omdat we normaal altijd wat te doen hebben!
Ik vind de avond ineens zo lang duren
Ik kan gewoon niet geloven dat ik vandaag echt thuis zal blijven. Ik vroeg net gaan we nog wat doen, zegt hij we zien wel

Is zaterdag een dag dat jullie lekker "uitgaan", of hechten jullie daar niet zoveel waarden aan?
zaterdag is ook altijd een drukke dag

boodschappen doen en daarna ff gezellig winkelen, of ff naar familie wel weg in ieder geval

06-05-2006, 20:29
Ik was altijd heel planmatig ingesteld, maar mn man is absoluut niet zo.....en nu heb ik dat dus ook niet meer....
Maar ik kijk er altijd naar uit als er wel wat leuks gepland staat..

Gister nog, ben ik wezen eten met vriendinnen en daarna wat gaan drinken....heel gezellie

06-05-2006, 20:58
Ik wil op zaterdag ook lekker naar buiten met me man en zoontje.....wandelen, picknicken..

06-05-2006, 21:18
Ik heb het niet over overdag weggaan want dat doe ik altijd wel, maar wij gaan normaal bijna iedere zaterdagavond wel iets doen en nu niet

06-05-2006, 21:22

Citaat door smaragd:
Ik heb het niet over overdag weggaan want dat doe ik altijd wel, maar wij gaan normaal bijna iedere zaterdagavond wel iets doen en nu niet
Vertel! Wat doen jullie zoal.....
wij houden er ook van om gezellig savonds wat te doen...

06-05-2006, 21:44

Citaat door TheMansion:
Vertel! Wat doen jullie zoal.....
wij houden er ook van om gezellig savonds wat te doen...
Wat gaan drinken in een leuke tent, uit eten, naar de film, een optreden, musical eigenlijk van alles en nog wat. Het hangt ervan wat er te doen is. En wat doe jij?

06-05-2006, 22:06
jOinn the club...

zaterdagavond is pc avond bij mij..
en zondag moet je leren!! omdat het maandag weer sgool is!!

bah bah bah!!

06-05-2006, 22:44
en denkt dan niemand aan de dag dat we onze koran bestuderen of iets in die aard .
moeten we nu ook leven volgens de ritme van de westerlingen
naar MUSICALS ENZOVOORT;;........ GAAN
MOGE ALLAH ONS INCHALLAH OP HET GOED WEG BRENGEN

06-05-2006, 22:48


ik ga oo altijd zaterdag weg, meestal naar me ouders of familie winkelen, of gewoon lekker met me mannetje zwemmen bios of een wedstrijd racen met onze autos op de snel wegen mijn favoriete hobby

06-05-2006, 23:07
als ik getrouwd zou zijn met mijn schatje, zou het echt heerlijk zijn om lekker saampjes thuis te zitten. fimplje huren, lekker koken en dat soort gebeuren. ik denk niet dat ik behoefte zou hebben om standaard elke week savonds weg te zijn. zo nu en dan, is het wel leuk, maar altijd de deur uit gaan wordt ook zo saai.

07-05-2006, 09:58

Citaat door smaragd:
Wat gaan drinken in een leuke tent, uit eten, naar de film, een optreden, musical eigenlijk van alles en nog wat. Het hangt ervan wat er te doen is. En wat doe jij?
Waarom doen je dit keer dan niets ?

Ik ben vorige keer naar Lion King geweest, nou ik viel in slaap


Ik ben meer een persoon die alles met maat doet, een keer familiebezoek dan een andere keer gewoon tv kijken, de andere keer iets drinken met een vriendin . bios ect. ik vind het soms heerlijk om thuis te zitten, dan duurt een weekend naar mijn gevoel langer dan als ik iets doe zoals ..bios, musical etc.

Pagina's : [1] 2