Bekijk volle/desktop versie : Weer een nieuwe Anti-palestijns demonstratie

02-06-2002, 21:46

Citaat door Rizkki:
6 Juni Donderdagavond 6 juni a.s. organiseren Joodse organisaties een pro-Israël manifestatie in Den Haag. Deze manifestatie begint om 19.00 uur op het Malieveld

Dus broers het is nu dicht bij huis!!!!!!
.

02-06-2002, 21:48

we gaan rellen rellen rellen...

geintje,,,,we staan daar boven....we weten toch wie er gelijk heeft

05-06-2002, 19:52
We weten het wel, maar wie geeft het toe??

De demonstratie heeft bijna of niets geholpen voor de palestijnen.
Ze krijgen meer en meer klappen, en de wereld (regerings) kijkt er maar naar toe. Maar inshallah die komen allemaal aan de buurt.

05-06-2002, 19:54

Citaat:
Origineel gepost door Rizkki
6 Juni Donderdagavond 6 juni a.s. organiseren Joodse organisaties een pro-Israël manifestatie in Den Haag. Deze manifestatie begint om 19.00 uur op het Malieveld

Dus broers het is nu dicht bij huis!!!!!! [/B]
je3la dicht bij huis

06-06-2002, 22:29

Mister Rizkki ik proef iets heftigs en meer inhoud in jou texten, waarin mij heleboel voorbij gaat!!!
Wat betekend IDF en wie zijn die personnen!!!is het een soort mossade geheime dienst van israel??

07-06-2002, 23:00
Tsja zoals mensen Pro Palestina als anti Israel zien, zie ik en misschien anderen ook, Pro Israel als anti Palestina................
Weet je wat ik echt super TRIEST vind..........waarom ontkennen zoveel mensen het leed en geweld dat de palestijnen wordt aangedaan!!!! Waarom wordt er maar vanuit 1 beeld bericht gegeven....? Waarom wa 3iebad Allah waarom???????
Waarom ziet men niet in dat de Israeliers een heel volk zijn aan het uitmoorden? Waarom waarom?
Waarom wordt "sympathie voor/met het PALESTIJNSE VOLK" gelijk gezien en afgeschilderd als anti-semitisme? Waarom waarom?
Waarom wordt de Palestijnse vlag gezien als een vorm van anti-semitisme? Waarom Waarom?
La illaha illa allah mohammed rasoel allah!!!!!!!!!!!!
Ik word er gewoon strontziek van en ook nog eens kotsmisselijk!

12-06-2002, 01:10
Er is maar een manier wat we kunnen met Zionisten

12-06-2002, 15:49
Asalaam moechaleikum yall ighoun moslimin,

Dus IDF jij vindt dus dat er wel degelijk sprake zou zijn van vrede als die zelfmoordaanslagen zouden stoppen.

Maarr oke daar zou inderdaad wat in kunnen zitten maar waarom heeft sharon het dan zelf uitgelokt om met z'n biggelijf naar mejed el aksa te gaan he hij weet toch dat de palestijnen daar hun leven voor zouden geven net als jullie voor die muur van jullie.

He geef me daar dan aub antwoordt op he??
Heeft het de joden goed gedaan sinds toen tot nu?
De palestijnen schreeuwen om hun afgenomen land en dat was weer eens het bewijs dat de joden niet bereidt zijn om palestina te erkennen als eigen staat en dus geen vrede willen hebben.

Macha salaama,

13-06-2002, 17:38
IF COMMITTING SUICIDE WAS HALALLLL THEN I ALREADY HAVE DONE IT

ITFOEEEEEE YAHLA LIEHOEEEDD IN3AAL DIEND JEMAAHOEEMMM!!!!!!!

29-11-2008, 11:16

Citaat door Rizkki:

Dus broers het is nu dicht bij huis!!!!!!

komt u allen!!!

29-11-2008, 11:17

Citaat door KL00SJAK:
komt u allen!!!

Jij kunt terugreizen naar 2002?

29-11-2008, 11:42
Geen nieuwswaarde (meer)

Euler