Bekijk volle/desktop versie : Rachid Bouaouzan



06-05-2006, 12:02
Ewa jullie hebben hier alleen over Affelay en Assiati dat ze landveraders zijn en bla dit en bla dat maaar ik hoor niks over RACHID BOUAOUZAN die ook voor jong oranje is geselecteerd...

kom maar ..

Voor selectie Jong oranje..

Kenneth Vermeer, Urby Emanuelsonx, Robbert Schilder (allen Ajax), Demy de Zeeuw, Stijn Schaars, Haris Medunjanin (allen AZ), Daniel de Ridderx (Celta de Vigo), Michel Vorm (FC Den Bosch), Arnold Kruiswijk, Gijs Luirink (beiden FC Groningen), Remko Pasveerx, Ramon Zomerx, Patrick Gerritsenx (allen FC Twente), Dwight Tiendalli, Edson Braafheid (beiden FC Utrecht), Nicky Hofs, Ron Vlaar (beiden Feyenoord), Collins Johnx (Fulham), Jeroen Drost (sc Heerenveen), Julian Jennerx (NAC Breda), Ismail Aissati, Ibrahim Afellay (beiden PSV), Danny Mathijssen (RKC Waalwijk), Marvin Emnes, Rachid Bouaouzan (beiden Sparta Rotterdam), Paul Verhaeghx en Fred Bensonx (beiden Vitesse).

06-05-2006, 13:34


ow.... wil je nu dat hij hier ook voor landverrader wordt uitgemaakt?

06-05-2006, 13:37
ik denk van wel

06-05-2006, 13:37
Dit heb ik niet verwacht maar het kan ook zo zijn dat Marokko aan het slapen is maar ik beschouw Rachid niet als een landverrader ..want niemand van de Marokkaanse bond heeft hem gebeld en dan telefoon express naast zetten zodat hij niet lastig gevallen wordt zoals bij de andere landverradder Affelay en Aissati..die hebben telefoon express uitgezet

06-05-2006, 13:39


Bouaouzan is een zeldzame buitenspeler gezien dat er te kort is aan dit soort spelers en idd Marokko slaapt zoals altijd dan is het logisch als hij voor NL kiest het is precies hoe het met Boulahrouz was gegaan.

06-05-2006, 13:43

Citaat door mo_77:
aissati zijn telefoon uitgezet??? was alleeen afellay zei je eerst.
Ja dat klopt dat heeft hij gedaan (Affelay)

de andere mongool was spoorloos ..hij wou geen gesprek met de Marokkaanse bond en dus ook zijn telefoon uitgedaan..hij gebruikte andere nummer om bereikbaar te blijven voor de joden

06-05-2006, 14:45
IK hoop echt dat ze alle drie en ook inchallah boussafa voor nederland kiest ..

06-05-2006, 14:46

Citaat door LaasteGeruchten:
Dit heb ik niet verwacht maar het kan ook zo zijn dat Marokko aan het slapen is maar ik beschouw Rachid niet als een landverrader ..want niemand van de Marokkaanse bond heeft hem gebeld en dan telefoon express naast zetten zodat hij niet lastig gevallen wordt zoals bij de andere landverradder Affelay en Aissati..die hebben telefoon express uitgezet
KAn niet man das echt gelul hoe weet jij nou of hij telefoon uit zet of niet jij bent echt gek jij lijk net hugo borst ingelicht door een junkie of zoww