Bekijk volle/desktop versie : door je ouders opgepakt



Pagina's : [1] 2

06-05-2006, 08:24
zijn er leden die hier ooit een geheime relatie hebben gehad en tot ze op een dag haar moeder of vader tegen kwamen met haar vriendje hand in hand zo ja wat waren de gevolgen

06-05-2006, 09:13



Citaat door mister_chemcha:
zijn er leden die hier ooit een geheime relatie hebben gehad en tot ze op een dag haar moeder of vader tegen kwamen met haar vriendje hand in hand zo ja wat waren de gevolgen
IK was 16...en kreeg de eerste en laatste slag van mijn vader in mijn gezicht; je weet, van die klappen die branden als vuur...

Je weet...grote papa van 1.96 (tbarkellah) 2 handen die de nek van een volwassen man kunnen breken...als het op mijn vader aankomt, 1 hand nodig.....

Ik vergeet die dag NOOIT meer...

06-05-2006, 09:28

Citaat door SpaanseVlieg:
Heb jij ook al zo een reus als pa


Ik ben 1 keer betrapt, dat verhaal zal ik jullie besparen is nogal genant
Een echte bidawi....

Nee, vertel man...effe lachen...Sabah el Gere trouwens

06-05-2006, 09:43

Citaat door SpaanseVlieg:
Lang lang lang geleden was er eens....


Sorry ik kan het niet, te genant
Ewa safi......plager.

Jallah zeed..verman je en vertel...

06-05-2006, 09:48


ik ben wel benieuwd

06-05-2006, 09:49
Waar jullie bang voor zijn..

06-05-2006, 09:55
L

nou vertel eens heb zin om s'óchtends vroeg te lachen...

06-05-2006, 09:56

Citaat door SpaanseVlieg:


Zeg lekker niks
Terr...wat ben jij nou voor een Topicstarter man....toz

06-05-2006, 10:05

Citaat door SpaanseVlieg:
Het is gewoon te erg!


Vertel maar eens in elke detail



Of wil je ons effe hier gek maken en niks zeggen

06-05-2006, 10:08
ik was een keer met een meisje werden we door haar vader en broer betrapt.
zij tegen mij: snel weg weg...me vader. Ik zeg: ja dus? als hij ene man was had hij beter op zijn dochter moeten passen.....

die vader en broer kwamen naar ons toe ik keek ze aan en zeg: je moet mij niet hebben \: maar jou dochter...zij hangt de xxxx uit....

die blik in dat meisje gezicht vergeet ik nooit meer....

06-05-2006, 10:13

Citaat door Ahmitchar:
ik was een keer met een meisje werden we door haar vader en broer betrapt.
zij tegen mij: snel weg weg...me vader. Ik zeg: ja dus? als hij ene man was had hij beter op zijn dochter moeten passen.....

die vader en broer kwamen naar ons toe ik keek ze aan en zeg: je moet mij niet hebben \: maar jou dochter...zij hangt de xxxx uit....

die blik in dat meisje gezicht vergeet ik nooit meer....
Chikies flasher

06-05-2006, 10:19
2 keer zelfs met dezelfde jongen.

Het was gewoon zo erg. Ik stond dus met mn ex aan de stoplichten te wachten om over te steken - het was groen voor de voetgangers dus wy steken over. En ik kyk zo heel toevallig naar de auto's & ik zag gewoon myn pa achter de stuur van de 1ste auto. Ik dacht dat ik een hartaanval ging krygen - mn pa zat wat uit de raam te kyken naar de ander kant & wy steken als een gek over.

Toen ik naar huis ging dacht ik van klaar das myn laatste dag - maar mn vader zei er totaal nix van. Het was een dag zoals alle andere dagen. Volgens my had hy ons niet gezien ofzo al kan ik dat moeilyk geloven !!


En de 2de keer was toen ik opnieuw hand in hand liep met die jongen. We waren gewoon op straat & er ryd een tram langs de straat & ik zie plots dat myn vader in die tram zat. Ik zag echt hoe hy naar my keek - zo heel kwaad. Safé opnieuw dacht ik van ik ga eraan deze keer heb ik het echt verknald.

Maar toen ik bevend naar huis ging zei mn vader er weer helemaal nix van.

Misschien had hy me niet goed gezien?

06-05-2006, 10:28


Dat is gewoon de blik van:"Ik ben mijn dochter kwijt". Wat heeft het dan nog voor zin om je te martelen.

06-05-2006, 10:30
ja man ik ben door mijn ouders opgepakt.

ze hadden een zender in mijn jaszak gestopt. toen ik naar mijn vriendin ging konden ze mij via hun GPS systeem opsporen.
na een uur of twee bij het meisje gezeten te hebben zag ik twee mensen in het zwart met bivakmuts naar binnen stormen en dreigden dat we op de gornd moesten gaan liggen. ik werd toen opgepakt en gearresteerd door mijn ouders.

06-05-2006, 10:34

Citaat door obl3:
Dat is gewoon de blik van:"Ik ben mijn dochter kwijt". Wat heeft het dan nog voor zin om je te martelen.
ja man..heb je ene dochter, geef je haar te eten, altijd bezorgd, je ziet haar groot worden, opgroeien....hebt altijd in je hoofd?: ze moet een perfecte goede man krijgen later....en dan zie je haar als sletje op straat lopen met moh of gino....

volgens mij besef je dan dat je geen dochter meer hebt.

Pagina's : [1] 2