Bekijk volle/desktop versie : Een man hoort niet zijn vrouw savonds achter te laten



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-05-2006, 21:53
Dan ben je echt nep, wie laat er zijn vrouw nou alleen thuis s'avonds en gaat met zijn vrienden weg. Ik hoor dit zo vaak

Wanneer je gaat trouwen moet je als man zijnde weten dat je voor je vrouw moet zorgen net zoals zij voor jou moet zorgen.

Dat is pas liefde

05-05-2006, 21:54


als mijn vrouw me de benodigdheden niet kan geven savonds ben ik weg ja

05-05-2006, 21:58

Citaat door misz_sanae:
Dan ben je echt nep, wie laat er zijn vrouw nou alleen thuis s'avonds en gaat met zijn vrienden weg. Ik hoor dit zo vaak

Wanneer je gaat trouwen moet je als man zijnde weten dat je voor je vrouw moet zorgen net zoals zij voor jou moet zorgen.

Dat is pas liefde
Af en toe met zijn vrienden iets leuks doen mag wel, als het maar binnen de normen blijft, ik doe dat toch ook....Als je elkaar vertrouwt, dat is pas liefde......

05-05-2006, 22:00
jhaa toch een keer maakt het nie zoveel uit hoor als hy maar niks verkeerds doet dan is het al prima

05-05-2006, 22:00


waar vindt je zo n man

05-05-2006, 22:04

Citaat door MocrowGirlBella:
waar vindt je zo n man
die vraag is ondertussen voor sommige een levensvraag geworden

05-05-2006, 22:06

Citaat door HotTiger:
als mijn vrouw me de benodigdheden niet kan geven savonds ben ik weg ja
je moet je echt schamen wollah

05-05-2006, 22:06

Citaat door la marocaine:
die vraag is ondertussen voor sommige een levensvraag geworden

jah he

05-05-2006, 22:07

Citaat door jamie1981:
Af en toe met zijn vrienden iets leuks doen mag wel, als het maar binnen de normen blijft, ik doe dat toch ook....Als je elkaar vertrouwt, dat is pas liefde......
ga je dan met vrienden 's avonds weg, wat drinekn ofzo.?

05-05-2006, 22:09

Citaat door Ahmitchar:
ga je dan met vrienden 's avonds weg, wat drinekn ofzo.?
Natuurlijk niet....gewoon bij mijn vriendinnen op bezoek, eten, vriendenkring moet wel in stand gehouden worden.

Vind het wel laag van je dat je gelijk denkt dat ik ga drinken..........niet snel een conclusie trekken aub...

05-05-2006, 22:09
Zo zo - moet de vrouw haar dan zo kwetsbaar opstellen?

Ik red het best alleen 's avonds thuis.

Maar 's avonds met ' vrienden ' weg dat kan ik niet hebben - het moet belangryk zyn.

05-05-2006, 22:11

Citaat door Miss_Tasrit:
je moet je echt schamen wollah
is normaal

05-05-2006, 22:11



Citaat door HotTiger:
is normaal
Nee hoor is abnormaaaal, je vrouw alleen thuis laten en jij gaaat lekker met je vrienden iets drinken lekker amzeren
zo ieman noem ik geeen man

05-05-2006, 22:12

Citaat door misz_sanae:
Dan ben je echt nep, wie laat er zijn vrouw nou alleen thuis s'avonds en gaat met zijn vrienden weg. Ik hoor dit zo vaak

Wanneer je gaat trouwen moet je als man zijnde weten dat je voor je vrouw moet zorgen net zoals zij voor jou moet zorgen.

Dat is pas liefde

Helaas komt dit vaker over. Blijkt net of hij het huis uitvlucht om bij zijn vrienden te zijn. Maar de vraag luidt dan weer: waarom vlucht je het huis uit?.

05-05-2006, 22:13

Citaat door Miss_Tasrit:
Nee hoor is abnormaaaal, je vrouw alleen thuis laten en jij gaaat lekker met je vrienden iets drinken lekker amzeren
zo ieman noem ik geeen man
dan moet ze maar mijn behoeftes vervullen

Pagina's : [1] 2 3 4 5