Bekijk volle/desktop versie : Huwelijksreis..???



05-05-2006, 10:01
Salaam,

Waar ga jij en je partner straks naartoe op huwelijksreis?

Graag zou ik van jullie willen weten, wat jullie ertoe heeft bewogen om dat ene plaatstje te gaan bezoeken op jullie huwelijksreis.
Hebben jullie bijvoorbeeld de bestemming van jullie huwelijsreis samen gekozen of is dit kado gedaan door een van jullie naasten?

Elke plek heeft namenlijk zo zijn voor- en nadelen(vooral als dit een badplaatst betreft) en aan de hand van deze topic wil ik dit graag ter sprake brengen.
Dus graag jullie reactie hierover en deel je ervaring/ adviezen mee aan jullie broeders en zusters.
Shukran!
Ma3a salaam,

05-05-2006, 10:17


Naar Florida Orlando zou ik wel willen gaan inchallah!!!

En jij seny?????

05-05-2006, 10:17
ik vindt egypte een mooie huwelijksreis besteming.
ik ga nog niet trouwen.

05-05-2006, 10:44
Salaam dames,

Ik dacht zelf meer aan een islamitisch land Maleisie, Egypte, Indonesie, Dubai, waar het eten o.a. halal zijn. Dat laaste oord(Dubai) is na het huwelijk effe te duur, maar zeker wel erna mogenlijk.
Van Egypte weet ik, dat je strand en cultuur hebt(piramides, moskeeen, museas, karten in de woestijn..etc), alleen velen zijn daar al geweest in onze kennissen kring en vind het een beetje afgezaagd.

Heeft er iemand ervaring met een land in Azie??

Het gaat mij erom, als je een 'strand' vakantie boekt, wil je man gaan zwemmen, hoe lossen de dames dit op, die er bedekt bij moeten lopen, zwemmen met kleren of alleen toekijken? Neem aan dat de dames ook willen genieten en je daar rekening bij houd bij het kiezen van een huwelijksreis. Of ga je alleen voor een 'cultuuur' vakantie zoals Istanbul?

Hoop dat er ook dames en heren reageren, die reeds getrouwd zijn en op huwelijksreis zijn geweest.
Ma3a salaam,

05-05-2006, 11:04


hallo,
Wij gaan lekker naar Aruba... het is al geboekt en we staan te springen om ons koffers in te pakken om van de witte stranden en heerlijke weer te gaan genieten!!!

Wij hebben veel gekeken en veel gezocht maar vaak is zo dat in de zomer de warme landen regenseizoen hebben en ik wil niet de kans lopen dat het gaat regenen op mijn huwelijksreis ookal is het voor 1 dag regenen dan nog vind ik het te veel !!!!!
Wij hebben het jammer genoeg niet gekregen maar zelf uitgekozen en betaald!!!

05-05-2006, 11:11
Salaam ladythanks,

Aruba heeft prachtige parel witte stranden, bsahtek a ghti, geniet ze!

Alleen vraag ik me af welke oorden er in December warm bij liggen, kent iemand een site waarop je dat kunt nagaan. Net zoals dat het in Nl 3 graden(koud) is en in India 25 graden is, zo een vergelijking. Australie had dat dacht ik ook. Het moet geen Amerika(zuid of noord) zijn.
Hoor van jullie inshallah!
Ma3a salaam,

05-05-2006, 11:16
10 dagen Dubai...en het is een kado van mij aan mijn spierbundeltje.....