Bekijk volle/desktop versie : negeffa gezocht in marokko



Pagina's : [1] 2

05-05-2006, 00:10
salaam alikom,

mijn vriendin zocht een negaffa omdat ze in marokko wik verloven dus mijn vraag is

weet iemand mischien een goede negeffa uit marokko

alvast bedankt

khadija

05-05-2006, 10:35



Citaat door mbrcnora:
ik kom uit kasita
kasita kasitabandje

05-05-2006, 11:00

Citaat door khadija_oujda:
salaam alikom,

mijn vriendin zocht een negaffa omdat ze in marokko wik verloven dus mijn vraag is

weet iemand mischien een goede negeffa uit marokko

alvast bedankt

khadija
Uit welke stad?

Dat zal meer reacties opleveren.. Want je hebt niet veel aan een negafa uit Tanger als je bijv in Agadir woont

05-05-2006, 11:01

Citaat door tempted_2_touch:
kasita kasitabandje
Hamka

05-05-2006, 11:04



Citaat door miss_burberry:
Hamka

05-05-2006, 14:12

Citaat door mbrcnora:
ben jij ook bij faatje trouwdag??
want dan ga ik je ook knijpuhh
nee ben er niet... mijn broer gaat verloven 10 juni

05-05-2006, 14:13
Beter een negaffa uit nederland of belgie vragen want die werken in de zomer in marokko.
de negaffa's in marokko stellen niks voor, weten niks van make-up en haar, doen het vaak ook niet daarvoor moet je naar een aparte salon en dan de hele tijd met zelfde kapsel en make-up op.
Die negaffa's daar doen alleen kleding en accessoires en die jurken zijn simpel niet als die sissi-toestanden die we hier allemaal willen. In marokko is het echt recht toe recht aan en dan zware sieraden om, een kapster moet je daar apart bij huren.

bespaar je de moeite en vraag een negaffa uit nederland die ook in die regio werkt/ noord/ rif/ souss & marrakech/ omgeving Casa

05-05-2006, 14:19

Citaat door Soussia_Souss:
Beter een negaffa uit nederland of belgie vragen want die werken in de zomer in marokko.
de negaffa's in marokko stellen niks voor, weten niks van make-up en haar, doen het vaak ook niet daarvoor moet je naar een aparte salon en dan de hele tijd met zelfde kapsel en make-up op.
Die negaffa's daar doen alleen kleding en accessoires en die jurken zijn simpel niet als die sissi-toestanden die we hier allemaal willen. In marokko is het echt recht toe recht aan en dan zware sieraden om, een kapster moet je daar apart bij huren.

bespaar je de moeite en vraag een negaffa uit nederland die ook in die regio werkt/ noord/ rif/ souss & marrakech/ omgeving Casa
Heb jij alleen negafat in boeren dorpen meegemaakt ofzo?

Dioe van de grote steden gebruiken goede make up, jurken die ze daar soms hebben, hebben wij hier in NL geeneens.. En als jij een visagiste daar betaalt verandert ze de hele avond je kapsels en make up..

Alles wat met feesten te maken heeft, zoals negafat, jurken sieraden etc komt oorspronkelijk al uit Marokko.. Want ze worden daar gemaakt en ontworpen..

Je hebt daar idd wat goedkope b-keus negafat.. Want Allah ye 7senn el 3awen, niet iedereen heeft even veel geld daar..
Maar als je naar een goede/bekende negafa daar gaat.. Vooral bijv in Fes, Tanger Rabat etc.. Nou, je weet niet wat je ziet.. En dan weet ik wel zeker dat je van mening verandert over de negafat van marokko..

05-05-2006, 14:25

Citaat door miss_burberry:
Heb jij alleen negafat in boeren dorpen meegemaakt ofzo?

Dioe van de grote steden gebruiken goede make up, jurken die ze daar soms hebben, hebben wij hier in NL geeneens.. En als jij een visagiste daar betaalt verandert ze de hele avond je kapsels en make up..

Alles wat met feesten te maken heeft, zoals negafat, jurken sieraden etc komt oorspronkelijk al uit Marokko.. Want ze worden daar gemaakt en ontworpen..

Je hebt daar idd wat goedkope b-keus negafat.. Want Allah ye 7senn el 3awen, niet iedereen heeft even veel geld daar..
Maar als je naar een goede/bekende negafa daar gaat.. Vooral bijv in Fes, Tanger Rabat etc.. Nou, je weet niet wat je ziet.. En dan weet ik wel zeker dat je van mening verandert over de negafat van marokko..
wij weten wel welke goed zijn he missy

05-05-2006, 14:26

Citaat door tempted_2_touch:
wij weten wel welke goed zijn he missy
En vooral jij my dear

05-05-2006, 14:27

Citaat door miss_burberry:
En vooral jij my dear
ehem thank you my dear

05-05-2006, 14:30

Citaat door miss_burberry:
Heb jij alleen negafat in boeren dorpen meegemaakt ofzo?

Dioe van de grote steden gebruiken goede make up, jurken die ze daar soms hebben, hebben wij hier in NL geeneens.. En als jij een visagiste daar betaalt verandert ze de hele avond je kapsels en make up..

Alles wat met feesten te maken heeft, zoals negafat, jurken sieraden etc komt oorspronkelijk al uit Marokko.. Want ze worden daar gemaakt en ontworpen..

Je hebt daar idd wat goedkope b-keus negafat.. Want Allah ye 7senn el 3awen, niet iedereen heeft even veel geld daar..
Maar als je naar een goede/bekende negafa daar gaat.. Vooral bijv in Fes, Tanger Rabat etc.. Nou, je weet niet wat je ziet.. En dan weet ik wel zeker dat je van mening verandert over de negafat van marokko..
helemaal gelijk meid

Waarom denken sommige mensen nog steeds dat marokko nergens verstand van heeft??

Als je in een stad zoals fes bijvoorbeeld gaat kijken wat er allemaal mogelijk is voor een bruiloft dan kijk je echt je ogen uit!!!

Negaffa’s daar werken met de mooiste juwelen en wat betreft make up je kan daar ook gewoon visagiste in huren.
Kapsel hoef ik je niks over te zeggen want marokko staat op nr 1 wat kapsels betreft en als je acryl nagels wilt laten zetten dan kan je in fes daar ook voor terecht.

Ik heb 2 jaar geleden in fes een bruiloft meegemaakt van de zus van mijn schoonzusje en die was echt top de catering was geweldig en de negaffa ik heb er geen woorden voor als ze naar nl wil komen dan zou ik haar nemen als mijn negaffa.

Conclusie we moeten afstappen van het idee dat in marokko de negaffa’s als clowns opmaken en nergens verstand van hebben

05-05-2006, 14:32


zijn de er ook goede negeeffas in nador

05-05-2006, 16:21
Niet zo onvriendelijk en wat zou er mis zijn met boeren dat zijn ook mensen.

Ik ben ervan uitgegaan dat het meisje een normaal budget heeft en tuurlijk zijn er hele goede top-negaffat op 1 hand te tellen in heel marokko, maar daar kom je met een normaal budget van iemand die na de bruiloft nog normaal in NL wil leven niet aan. Dat is voor de Bourgeoisie. Die rijkelui daar doen aan hele extravagante dingen ja en daar horen dito extravagante arrogante negaffat bij.

Maar voor een normaal meisje uit NL die hard gewerkt en gespaard heeft voor haar bruiloft en toch leuke dingen wil die we hier in Europa ook zien, kan ze beter 1500 euro aan een negaffa uit Nederland/belgie betalen met mooie jurken/make-up/lkapsel en spullen dan 1000 euro aan een negaffa in Marokko en nog eens apart voor een visagiste en dan nog heb je niet wat je hier gewend bent.

De top-negaffat die daar voor de arrogante egoistische rijke mensen werken lachen je uit met 1500-2000 euro

05-05-2006, 20:19
Ken je mij dan enkele namen doorgeven alsjeblieft. Mijn nicht gaat namelijk trouwen en ze zoekt een goede negaffa in de buurt van casa ( rabat, fes etc zijn geen probleem) alvast bedankt

Pagina's : [1] 2