Bekijk volle/desktop versie : Gemeente biedt AJAX Maandag huldiging aan bij bekerwinst!!



04-05-2006, 23:39

Citaat door meknessie77:
Als Ajax er zondag in slaagt PSV te verslaan in de finale van het toernooi om de Gatorade Cup, wacht maandag 8 mei een feestelijke huldiging op het Leidseplein. Na een geslaagde eindstrijd op zondag, worden de Ajacieden een dag later om 19.45 uur verwacht op het bordes van de Stadsschouwburg. De gemeente Amsterdam biedt Ajax de huldiging op het Leidseplein aan. Ajax en de gemeente Amsterdam hopen op een fraaie, succesvolle finale en een prachtig en gepast eerbetoon in het hart van de stad


zondag !!! beesten in die vertyfte kuip!!!

zal er zeker zijn Maandag !!! biertje drinken !!!



AMSTERDAM!!!! AMSTERDAM!!!! AMSTERDAM!!!!
.

05-05-2006, 00:08


http://www.youtube.com/watch?v=f-oDX...enoord%20-Ajax

05-05-2006, 11:39
ik ben voor deze ene keer voor een club uit de eredivisie.. Psv joden gaan pakslaag krijgen en ik zal ze uitlachen op het leidseplein

08-05-2006, 02:33
We gaan er een groot en gezellig feest van maken!!!!!!

Dat hebben we verdiend.

08-05-2006, 07:07


AAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX

08-05-2006, 16:18
ik kom net van Leidseplein.. Ze waren daar bezig met prikkeldraad op de tramhaltes te doen

08-05-2006, 17:24
410 .... nooit meer te zien!

Het alom geroemde, maar ook gevreesde vak 410 is opgehouden te bestaan. De website van deze trendsetters op TIFO-gebied meldt vandaag dat er vanochtend 12 jongens van 410 van hun bed zijn gelicht. De jongens zitten nog vast en Ajax heeft laten weten niet meer mee te willen werken aan activiteiten op het betreffende vak.

Via welingevoerde bronnen bij de hoofdstedelijke politie vernamen wij dat de twaalf leden van de splintergroepering 410 zijn aangehouden vanwege spijbelen. De ouders van de verdachten zijn reeds ingelicht en zij zullen hun zoons en dochters later vandaag of morgen van het politiebureau ophalen. De politie adviseert de ouders - in afwachting van de straf - de verdachten zonder eten naar bed te sturen.


Bron: Vak 410