Bekijk volle/desktop versie : slecht maar dan ook slecht opgevoede kinderen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

04-05-2006, 21:40
Vandaag ben ik met mijn dochters en man een potje gaan tennissen in
een nieuw sportpark in onze wijk.
Mijn man kreeg er al snel genoeg van omdat elke keer weer
kleine kindertjes met hun fietsjes door de tennisbaan gingen rijden en
en aangezien hij bang was een kind te raken met de bal besloot hij te stoppen
en naar huis te lopen om de vuilnis alvast buiten te zetten.
Ik besloot nog even te blijven en leende mijn tennisrakets aan een paar
marokkaanse jongens van een jaar of 12.

Ik besloot met die meiden even te gaan trefballen, iets verderop en
en voordat ik het wist hadden zich ongeveer twintig kinderen zich om me heen verzameld om mee te doen. Ik ben er snel meegekapt want het gescheld onderling van die kinderen was niet om aan te horen
K dit K dat alle mogelijk scheldwoorden passeerde de revu en ik werd er gek van. Ik besloot ermee te kappen en mijn tennisrakets op te halenom naar vervolgens naar huis te gaan. Wilt zo dik lomp joch, zeg maar zo een billie turf
maar dan met kroeshaar, ze niet terug geven....Mijn handen jeukten....Ik zei nog ik geef je drie tellen en dan is mijn geduld op...Begint te schelden ik was helemaal Ik zei als ik je moeder was had ik je echt een draai om je oren gegeven...

Weet je wat dat kind tegen mij zei...Ik schiet je dood, ik ga je afmaken
K>U>T>H<O>E>R en daarna N>E>U<K ik je
Wat een taal gebruik !!!!!!!!! Ik vraag me af of jullie dit ook
schorum ook in jullie wijk hebben lopen??? Als mijn kind dit tegen een andere
zou zeggen zou ik als moeder zijnde er op los geslagen hebben, met een riem ofzo.... waar gaat het heen met die kinderen.....Zijn ouders verantwoordelijk voor het gedrag van kinderen IK VIND VAN WEL!!!

04-05-2006, 21:44


Gatverdamme wat een schorem walgelijk gewoon!

Ja, wat kan ik zeggen, heb wel erge dingen gehoord van kinderen maar dat dus echt niet

Laat je kinderen maar fijn ergens anders spelen zou ik zeggen.

wa salam

04-05-2006, 21:44
Hoe oud waren die kinderen? Ik heb in mijn buurt ook wat schorem rondlopen van 2 turven hoog. Ik zelf zeg er niet wat van, maar ze zijn ontzettend bang voor mijn man
Helaas zie je steeds vaker dit soort kinderen zonder respect en met de bek vol van scheldwoorden.

04-05-2006, 21:50
La hawla wa la quwatta illah Billah

04-05-2006, 21:52



Citaat door Manhattan girl:
Hoe oud waren die kinderen? Ik heb in mijn buurt ook wat schorem rondlopen van 2 turven hoog. Ik zelf zeg er niet wat van, maar ze zijn ontzettend bang voor mijn man
Helaas zie je steeds vaker dit soort kinderen zonder respect en met de bek vol van scheldwoorden.
Tussen de 5 en 12 jaar oud !!!!!!!!!!

04-05-2006, 21:54
Ik besloot ermee te kappen en mijn tennisrakets op te halenom naar vervolgens naar huis te gaan. Wilt zo dik lomp joch, zeg maar zo een billie turf
maar dan met kroeshaar, ze niet terug geven....Mijn handen jeukten....Ik zei nog ik geef je drie tellen en dan is mijn geduld op...Begint te schelden ik was helemaal Ik zei als ik je moeder was had ik je echt een draai om je oren gegeven...

Weet je wat dat kind tegen mij zei...Ik schiet je dood, ik ga je afmaken
K>U>T>H<O>E>R en daarna N>E>U<K ik je
Wat een taal gebruik !!!!!!!!! Ik vraag me af of jullie dit ook
schorum ook in jullie wijk hebben lopen??? Als mijn kind dit tegen een andere
zou zeggen zou ik als moeder zijnde er op los geslagen hebben, met een riem ofzo.... waar gaat het heen met die kinderen.....Zijn ouders verantwoordelijk voor het gedrag van kinderen IK VIND VAN WEL!!![/QUOTE][/B]



Wat heb je gedaan? Ben je gewoon weggelopen? Of heb je nog wel tennisrackets gekregen?

Tuig is het en weet je, ouders zijn daar wel degelijk voor verantwoordelijk....geen juiste opvoeding...is zulke kinderen kweken...

Waar gaat het naartoe

04-05-2006, 21:56
Ik durf het bijna niet te vragen.............maarrre waren het allochtonen?

04-05-2006, 21:56
Jeetje wat heftig zeg. Tegenwoordig hebben de meeste kinderen geen respect meer voor ouderen, erg triest.

04-05-2006, 21:58
Ik denk dat die ouders heus wel weten hoe hun kinderen onderling praten.
Ja wat kan je eraan doen?
gewoon weglopen en blij zijn dat het je kinderen niet zijn. Wie weet helpt het om te zorgen dat je je kinderen zoveel mogelijk probeert uit te leggen wat dat soort scheldwoorden betekenen. Misschien dat ze dan het verschil zien tussen iets gewoon roepen en iets begrijpen........

04-05-2006, 22:04

Citaat door TheMansion:
Ik besloot ermee te kappen en mijn tennisrakets op te halenom naar vervolgens naar huis te gaan. Wilt zo dik lomp joch, zeg maar zo een billie turf
maar dan met kroeshaar, ze niet terug geven....Mijn handen jeukten....Ik zei nog ik geef je drie tellen en dan is mijn geduld op...Begint te schelden ik was helemaal Ik zei als ik je moeder was had ik je echt een draai om je oren gegeven...

Weet je wat dat kind tegen mij zei...Ik schiet je dood, ik ga je afmaken
K>U>T>H<O>E>R en daarna N>E>U<K ik je
Wat een taal gebruik !!!!!!!!! Ik vraag me af of jullie dit ook
schorum ook in jullie wijk hebben lopen??? Als mijn kind dit tegen een andere
zou zeggen zou ik als moeder zijnde er op los geslagen hebben, met een riem ofzo.... waar gaat het heen met die kinderen.....Zijn ouders verantwoordelijk voor het gedrag van kinderen IK VIND VAN WEL!!!
[/B]



Wat heb je gedaan? Ben je gewoon weggelopen? Of heb je nog wel tennisrackets gekregen?

Tuig is het en weet je, ouders zijn daar wel degelijk voor verantwoordelijk....geen juiste opvoeding...is zulke kinderen kweken...

Waar gaat het naartoe[/QUOTE]


Iemand anders pakte ze af en gaf ze aan mij terug.
Ik wou hem echt een draai om ze oren geven geloof me, maar
me kinderen stonden erbij en wil hun geen slecht voorbeeld geven.
Dus ik heb me omgedraaid en ben weggegaan...
Zulke kinderen schenk ik geen aandacht.

04-05-2006, 22:04

Citaat door Manhattan girl:
Ik durf het bijna niet te vragen.............maarrre waren het allochtonen?
Lieverd het waren marokkaantjes

04-05-2006, 22:07

Citaat door tara28:
Lieverd het waren marokkaantjes
Daar was ik al bang voor. Hoe kan het toch zo zijn dat met name deze groep kinderen (ik generaliseer) zo een slecht voorbeeld hebben?
Van de week regende het pijpenstelen, en ik kwam rond 20.00 uur rennend naar huis, zie ik mijn buurkinderen allemaal buiten spelen in de stromende regen. Zelfs eentje van de leeftijd van mijn zoon (4 jaar). Onbegrijpelijk.

04-05-2006, 22:07



Citaat door tara28:
[/B]



Wat heb je gedaan? Ben je gewoon weggelopen? Of heb je nog wel tennisrackets gekregen?

Tuig is het en weet je, ouders zijn daar wel degelijk voor verantwoordelijk....geen juiste opvoeding...is zulke kinderen kweken...

Waar gaat het naartoe
Iemand anders pakte ze af en gaf ze aan mij terug.
Ik wou hem echt een draai om ze oren geven geloof me, maar
me kinderen stonden erbij en wil hun geen slecht voorbeeld geven.
Dus ik heb me omgedraaid en ben weggegaan...
Zulke kinderen schenk ik geen aandacht.[/QUOTE]

you did the right thing!!!!!

Goed hoor wijfie....
Weet niet of ik hetzelfde had kunnen doen

04-05-2006, 22:09

Citaat door Manhattan girl:
Daar was ik al bang voor. Hoe kan het toch zo zijn dat met name deze groep kinderen (ik generaliseer) zo een slecht voorbeeld hebben?
Van de week regende het pijpenstelen, en ik kwam rond 20.00 uur rennend naar huis, zie ik mijn buurkinderen allemaal buiten spelen in de stromende regen. Zelfs eentje van de leeftijd van mijn zoon (4 jaar). Onbegrijpelijk.
Ja zulke beelden zie ik ook dagelijks.
Kinderen die tot 23.00 uur buiten spelen omdat het vakantie is

04-05-2006, 22:15

Citaat door tara28:
Ja zulke beelden zie ik ook dagelijks.
Kinderen die tot 23.00 uur buiten spelen omdat het vakantie is
Gun die ouders ook lekker vakantie joh Misschien willen ze wel stoute dingen doen als die zwarte rotkatjes van huis zijn

wa salam

Pagina's : [1] 2 3 4 5