Bekijk volle/desktop versie : advies, omtrendt een babykamer/maxicosi, etc etc etc



Pagina's : [1] 2 3

04-05-2006, 12:48
ervarende moeders,

ik heb adviezen nodig.

mijn budget is niet veel, maar het moet wel nieuw zijn.

x Ik heb nodig, een complete babykamer, en waar moet ik op letten, qua veiligheid, of wat dan ook.

x Ik heb nodig een kinderwagen, waar moet ik op letten, dit mag wat kosten. Het moet ook compact zijn, voor in de auto en als ik wil wandelen, plus makkelijk als ik met de trap af, naar beneden wil.

x Ik heb nodig, kleding, accesoires, verzorgingsprodukten, wat adviseren jullie mij, wat heb ik nodig, welke pamper is het beste, dit soort info heb ik nodig.

aub help mij.
ik weet niet waar ik moet beginnen.

weten jullie ergens een goede afprijzing, laat het mij weten.

choukran bezzef.

khaltoum

04-05-2006, 15:27


Het is moeilijk om te zeggen wat je waar voor welke prijs kunt krijgen... je kunt het beste via internet uizoeken wat de prijzen van bepaalde producten zijn en deze met elkaar vergelijken

Veel Succes ermee!

04-05-2006, 15:46

Citaat door Safia21:
Het is moeilijk om te zeggen wat je waar voor welke prijs kunt krijgen... je kunt het beste via internet uizoeken wat de prijzen van bepaalde producten zijn en deze met elkaar vergelijken

Veel Succes ermee!
het is niet moeilijk

uit ervaring van anderen heb ik meer dan via internet
je kan bv. schrijven waar je de dingen haalt etc
ik zelf woon in amsterdam
misschien dat men in deze omgeving met adviezen kunnen komen

04-05-2006, 15:48

Citaat door powerfull:
het is niet moeilijk

uit ervaring van anderen heb ik meer dan via internet
je kan bv. schrijven waar je de dingen haalt etc
ik zelf woon in amsterdam
misschien dat men in deze omgeving met adviezen kunnen komen
Je kunt alles bij de Prenatal halen

04-05-2006, 16:01



Citaat door Safia21:
Je kunt alles bij de Prenatal halen
heel erg grappig

moeders, en toekomstige moeders,

hebben jullie tips of adviezen
en wat raden jullie mij aan, zoals ik bij de topicstarter ben begonnen??
graag wil ik serieuze reacties.

04-05-2006, 19:41
Eens per drie maanden is er een magazijn uitverkoop van babywinkel Burgerhout babystore. Er zijn twee locaties, in Rotterdam en Sliedrecht. In sliedrecht heb je zo nu en dan magazijn uitverkoop. Je kunt daar complete babykamers voor een klein prijsje krijgen. Meestal krijg ik dan een kaartje in de bus met de datum van het magazijnuitverkoop.

Je krijgt alles voor een prijsje omdat al het materiaal in de winkel heeft gestaan of omdat er een lichte schade is of een krasje.

Ook zijn er kinderwagens , nieuw en de beste merken!!

04-05-2006, 20:03
Je kan het zo duur/goedkoop maken als je zelf wilt.

Bij de Ikea een babykamer halen, is zeker betaalbaar en dan opleuken met accesoires die kan je bij de Hema, Prenatal halen.

Kleding kan overal, daar zou ik me zeker niet druk om maken, betaalbaar en mooi heb je bij de Hema, Hennes en Prenetal.

Kinderwagen Maxicosi en box als je daar niet een al te groot budget voor hebt, kan je op marktplaats een kijkje nemen, vaak worden daar nog hele goede spullen te koop aangeboden.

Ik weet niet hoelang je al zwanger bent, maar als je maandelijks wat opzij zegt, kan je bovenstaande dingen ook gewoon nieuw kopen als je daar meer waarde aan hecht.

Succes ermee!

04-05-2006, 21:45
kijk op vanastenbabysuperstore.nl
ik heb alles daar gekocht, van babykamer tot kampingbed. de winkel zit in tilburg
en ze hebben superaanbiedingen te zien op hun site

04-05-2006, 22:35

Citaat door powerfull:
ervarende moeders,

ik heb adviezen nodig.

mijn budget is niet veel, maar het moet wel nieuw zijn.

x Ik heb nodig, een complete babykamer, en waar moet ik op letten, qua veiligheid, of wat dan ook.

x Ik heb nodig een kinderwagen, waar moet ik op letten, dit mag wat kosten. Het moet ook compact zijn, voor in de auto en als ik wil wandelen, plus makkelijk als ik met de trap af, naar beneden wil.

x Ik heb nodig, kleding, accesoires, verzorgingsprodukten, wat adviseren jullie mij, wat heb ik nodig, welke pamper is het beste, dit soort info heb ik nodig.

aub help mij.
ik weet niet waar ik moet beginnen.

weten jullie ergens een goede afprijzing, laat het mij weten.

choukran bezzef.

khaltoum
Babykamer kun je zo duur of goedkoop maken als je wil... BabyDump en Gargo zijn een van de goedkoopste als je wat betere kwaliteit wilt hebben. Meid kwa veiligheid hoef je geen zorgen te maken die babykamers worden meestal al babyveilig ontworpen en in de winkel kun je breed geinformeerd worden als je specifieke vragen hebt. Bovenstaande geldt ook voor de kinderwagen.

Op deze websites kun je heel veel info vinden en een babyuitzetlijstje uitprinten, ik heb bijna alles aan de hand van zo een uitzetlijst gekocht.

http://www.babyinfo.nl
http://www.kindjeopkomst.nl
http://www.jongegezinnen.nl
http://www.9maanden.com

Kleertjes kun je bijna overal kopen, hema, h&m, prenatal en c&a daar hoef je geen zorgen over te maken.

Hoop dat je er wat mee kan als je nog gerichte vragen hebt dan ben je welkom ze te stellen

04-05-2006, 23:58

Citaat door saadia29:
Je kan het zo duur/goedkoop maken als je zelf wilt.

Bij de Ikea een babykamer halen, is zeker betaalbaar en dan opleuken met accesoires die kan je bij de Hema, Prenatal halen.

Kleding kan overal, daar zou ik me zeker niet druk om maken, betaalbaar en mooi heb je bij de Hema, Hennes en Prenetal.

Kinderwagen Maxicosi en box als je daar niet een al te groot budget voor hebt, kan je op marktplaats een kijkje nemen, vaak worden daar nog hele goede spullen te koop aangeboden.

Ik weet niet hoelang je al zwanger bent, maar als je maandelijks wat opzij zegt, kan je bovenstaande dingen ook gewoon nieuw kopen als je daar meer waarde aan hecht.

Succes ermee!
Hele goede tips. Raad ik ook aan!

Mijn moeder heeft alle verzorgingsproducten van Zwitsal gekocht.
Pampers van Pampers (mini/ new born).
Ledikant en commode nieuw (aanbieding bij de Leenbakker)
Babykleding: Hema, Zeeman, C&A
Bad, -mat, badslang, en aankleedkussen ook bij de Hema.

Je moet je realiseren dat je heel wat uitgeeft. Het lijkt allemaal goedkoop, maar als je t optelt ben je heel wat kwijt hoor.


Succes ermee. Moge Allah het gemakkelijk voor je maken!

Wassalaam

05-05-2006, 09:09

Citaat door BintElmagreb:
Hele goede tips. Raad ik ook aan!

Mijn moeder heeft alle verzorgingsproducten van Zwitsal gekocht.
Pampers van Pampers (mini/ new born).
Ledikant en commode nieuw (aanbieding bij de Leenbakker)
Babykleding: Hema, Zeeman, C&A
Bad, -mat, badslang, en aankleedkussen ook bij de Hema.

Je moet je realiseren dat je heel wat uitgeeft. Het lijkt allemaal goedkoop, maar als je t optelt ben je heel wat kwijt hoor.


Succes ermee. Moge Allah het gemakkelijk voor je maken!

Wassalaam
hoeveel ben je hier ongeveer aan kwijt?

05-05-2006, 09:17

Citaat door islamia22:
hoeveel ben je hier ongeveer aan kwijt?
Mijn ouders hebben nu al meer dan E1000 uitgegeven. Maar we hebben ook bijna alles. Nu moet mijn nieuwe broertje of zusje inshAlah nog geboren worden

Wij hebben niet zoveel kleding gekocht omdat de baby er toch snel uitgroeit. Ook hebben wij (nog) geen speelgoed gekocht. Dat komt later wel. Ik had nog een paar nieuwe leuke knuffels die de baby erg sweet en zacht zal vinden

Ook een box komt later als de baby loopt.

Wat ik erg aanraad om de hoge kosten niet te voelen is om de koopjes te verspreiden en goed naar aanbiedingen kijken en vergelijken. Let ook goed op jouw smaak/ wat in is (mode).

Moge Allah je zwangerschap vergemakkelijken

Wassalaam.

05-05-2006, 09:44



Citaat door BintElmagreb:
Mijn ouders hebben nu al meer dan E1000 uitgegeven. Maar we hebben ook bijna alles. Nu moet mijn nieuwe broertje of zusje inshAlah nog geboren worden

Wij hebben niet zoveel kleding gekocht omdat de baby er toch snel uitgroeit. Ook hebben wij (nog) geen speelgoed gekocht. Dat komt later wel. Ik had nog een paar nieuwe leuke knuffels die de baby erg sweet en zacht zal vinden

Ook een box komt later als de baby loopt.

Wat ik erg aanraad om de hoge kosten niet te voelen is om de koopjes te verspreiden en goed naar aanbiedingen kijken en vergelijken. Let ook goed op jouw smaak/ wat in is (mode).

Moge Allah je zwangerschap vergemakkelijken

Wassalaam.
inchallah zal je moeder een goede zwangerschap en bevalling hebben.
ja ik ben van plan inderdaad de aankopen te verspreiden en ben nu al flink aan het vergelijken.

wa salam

11-06-2006, 07:34

Citaat door powerfull:
ervarende moeders,

ik heb adviezen nodig.

mijn budget is niet veel, maar het moet wel nieuw zijn.

x Ik heb nodig, een complete babykamer, en waar moet ik op letten, qua veiligheid, of wat dan ook.

x Ik heb nodig een kinderwagen, waar moet ik op letten, dit mag wat kosten. Het moet ook compact zijn, voor in de auto en als ik wil wandelen, plus makkelijk als ik met de trap af, naar beneden wil.

x Ik heb nodig, kleding, accesoires, verzorgingsprodukten, wat adviseren jullie mij, wat heb ik nodig, welke pamper is het beste, dit soort info heb ik nodig.

aub help mij.
ik weet niet waar ik moet beginnen.

weten jullie ergens een goede afprijzing, laat het mij weten.

choukran bezzef.

khaltoum
salam ailakom,
Mijn zus heeft alles bij burgerhout babysuperstore in sliedrecht gekocht. we zijn goed geholpen door be3da een marokaanse meid die daar werkt...

Er is goed advies gegeven en de spullen zijn echt mooi,,,, ga langs zal ik zeggen.

11-06-2006, 17:49

Citaat door fairouzjuh:
salam ailakom,
Mijn zus heeft alles bij burgerhout babysuperstore in sliedrecht gekocht. we zijn goed geholpen door be3da een marokaanse meid die daar werkt...

Er is goed advies gegeven en de spullen zijn echt mooi,,,, ga langs zal ik zeggen.
hebben zij geen site
ik vindhet zo moeilijk

zijn er geen goedkope zaken omtrend maxicosi en zo

Pagina's : [1] 2 3