Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Lees dit! Zomerse verleiding..



04-05-2006, 11:29
Ik heb dit van een andere topic van Islam en ik . Lees het. Ik kan me er wel wat bij voorstellen.


Citaat:
ik heb ooit ook een broeder aangesproken, en zelfs de loop van de profeet vrede zij met hem aan ze uitgelegt, met bewijzen. Een aantal broeders weten het, maar ze passen alleen dingen toe in hun voordeel. Sommigen vinden het overdreven en volgen hun begeertes.

Ik zelf heb er ook veel moeite mee om niet te kijken naar die vrouwen die zo rond lopen, ik doe dhikr, ik vast altijd in de zomer, en de vrijwillige gebeden InshAllah. het is m'n enigste red middel. In deze tijden heb ik me persoonlijk vaak afgevraagt hoe het zou zijn om een vriendinnetje te hebben. Maar dhikr, vrijwillige gebeden en vasten helpen echt!


wa aleykoem salaam

04-05-2006, 11:31


Sorry 2x dezelfde titel, zag het niet.


Citaat:
In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle,

Mijn dierbare broeders en zusters in de islam.

de zomer komt eraan, we zitten weer in de warme periode en soebhanaAllah, ik kan mij ogen nergens meer kwijt. het doet me zoveel pijn en mij iman verzwakt soms. het probleem is je kan niet eens meer je ogen neer slaan zo als de islam dat ons leert. en ik heb de nieuwe mode gezien waar ons zusters aan mee doen zelfs de zusters die een hijaab hebben. het doet me echt pijn dat ik zelfs heb gehuild op hoogcaterijn. als ik naar mij werk ga dan loop ik daar langs het doet mij zeer om mij broeders en zusters op die manier te zien, je kan er niks tegen doen. soms denk ik van ik ga ze aanspreken maar dan doe ik het tog niet. wat zouden ze dan van mij denken, weer zo'n nep moslim. echt het doet me pijn soms doe ik echt doe3a dat het maar moet gaan regenen of zelfs sneeuwen, moge Allah mij doe3a verhoren. sosm denk ik van ik ga me huis niet meer uit maar jah wat bereik ik daar weer mee niet echt veel.wollahie het doet me gewoon zo erg pijn, ik liep van de week weer op hoogcaterijn zoals ik zij meer dan de helft van ons zusters lopen naakt rond wat zal jij doen ? en de broeders die ze als honden achter aan gaan?please broeders doe jullie ogen open het is maar een verleiding en mij lieve zusters laat jullie wijde kledinge en hijaab op? en als je dat nog niet kan wat geen reden is kleed je in ieder geval goed aan?wollah ik haat jullie niet maar ik zeg dit omdat het mij pijn doet en ik van jullie hou om wille van Allah.

Wat zouden jullie doen of wat doen jullie?


graag jullie reacties,
jullie broeder in de islam AboeAzeddine.

04-05-2006, 12:02
tja...
verleiding van sjitan is groot wij zouden beter ons best moeten doen voor n plaats in het echte leven hier na
onze ogen openen....

04-05-2006, 12:34
Ik vind het zelf ook vervelend. Plaatsvervangende schaamte.

04-05-2006, 12:40



Citaat door stanga:
Sorry 2x dezelfde titel, zag het niet.
VERHUIZEN NAAR NAAR DE NOORDPOOL OF ZUID-POOL WAAR GEEN MENS TE BEKENNEN IS, IS EEN AANRADER, DAN KUN JE DAAR DE ISLAM VROOM EN VREDIG BELEVEN.... WAKE UP!! ZONDER VERLEIDINGEN ZOU DE ISLAM HEEL ERG MAKKELIJK ZIJN....

04-05-2006, 19:43

Citaat door Mr. driouch:
VERHUIZEN NAAR NAAR DE NOORDPOOL OF ZUID-POOL WAAR GEEN MENS TE BEKENNEN IS, IS EEN AANRADER, DAN KUN JE DAAR DE ISLAM VROOM EN VREDIG BELEVEN.... WAKE UP!! ZONDER VERLEIDINGEN ZOU DE ISLAM HEEL ERG MAKKELIJK ZIJN....
Wat een rare ventje ben jij..hoezo moet ze verhuizen naar de Noordpool of Zuidpool..jij kan aanvallen Ik ben het trouwens helemaal niet met je eens..De Islam is makkelijk, alleen wij mensen maken het moeilijk..Als echte ''Imaan'' in je zit, jongen geloof me..moeilijk is het helemaal niet. Dus als jij elke verleiding ziet, dan denk je zeker bij jezelf..''ohh oeps, ik moet ergens anders verhuizen, de Islam word mij hier te moeilijk op deze plek met al die verleidingen ''

En bovendien heeft ze gelijk..je hebt van die dames die het zonnetje maar zien schijnen en gelijk bijna halfnaakt op straat ziet lopen..Er zijn kleren die zo luchtig zijn en goed bedekt zijn, maar nee die trekken ze niet aan..en die jongens zie je inderdaad als een kudde dieren zonder hersenen achter die meiden lopen niet normaal gewoon. Maar je hebt gelukkig ook, van die goede moslima's tussen hamdolilah..en ik zeg, iedereen doet wat ie niet laten kan. Je kan niet iedereen op het goede pad zetten. Ik bedoel, iedereen weet wat de Islam zegt en wat halal en haram is. En iedereen weet ook dat ''Hisab en 3iqab'' komt, dus zuster..ik zou zeggen..negeer ze en Allah Yehdihoum

04-05-2006, 20:12
Ohh sow goed wollah kreeg bijna traantjes...Wollah egt goed van die Jonge Mashallah...De verleiding is zker groot in de zomer..