Bekijk volle/desktop versie : Vliegticket naar Marokko onbetaalbaar!



Pagina's : [1] 2 3

04-05-2006, 09:05
Ging gisteren navragen hoe duur de tickets zijn van Amsterdam naar Nador en ze kosten gewoon dik 900 euro voor mezelf en voor mijn dochter moet ik ook rond die prijs neerleggen. Wat ben ik toch blij dat ik het dit jaar anders heb aangepakt en dat ik een auto heb gekocht waarmee ik op vakantie ga . Ben ik de enige dit de tickets duur vind of zijn er nog andere mensen die het ook onbetaalbaar vinden?

Groetjes

04-05-2006, 09:10


weet je wat ik zo raar vind(oneerlijk)
naar tanger en naar nador, alhocima zijn ze veel duurden dan als je naar casablanca en marakkech

mijn man en onze zoontje gaan naar casablanca en die betelen iets meer dan 500 euro en als ik naar tanger wil met onze zoontje dan moet ik iets van 900 euro betalen

04-05-2006, 09:11
Ik ben afgelopen Feb. geweest en weetje wat ik toen betaalde 230 Euro mijn zoontje en ik samen.

900 is zeker duur.

04-05-2006, 09:12

Citaat door oemtarik:
weet je wat ik zo raar vind(oneerlijk)
naar tanger en naar nador, alhocima zijn ze veel duurden dan als je naar casablanca en marakkech

mijn man en onze zoontje gaan naar casablanca en die betelen iets meer dan 500 euro en als ik naar tanger wil met onze zoontje dan moet ik iets van 900 euro betalen
Waarom reizen jij en je man apart?

04-05-2006, 09:12


Wij hebben 1800 euro betaald voor 6 personen met de vliegtuig..dus 300 euro per persoon, maar de vliegtuig pak je wel in Duitsland richting Agadir!


Als we met de auto zouden gaan, zouden we veel duurder uikomen.

04-05-2006, 09:14
klopt oemtarik
komt caza vliegen ook klm en andere vliegmaatschapijn
en naar de rif niet allen royal are maroc
ik ga dit jaar met vliegthuig wij hebben daar een auto in gevoerd tijdje terug
we zijn met zijn 4 tjes 1400 euro kwijt naar al-hoecima
mijn dochtertje hoef maar 90 euro voor tebetaalen maar mijn zoontje gewoon volle mep
ik vondt het nog wel mee vallen gelukkig

04-05-2006, 09:40

Citaat door Mfelsa_nr1:
Waarom reizen jij en je man apart?
he meid, ik ga dit jaar niet mee op vakantie naar marokko
ga een weekje weg met vriendin en mijn zus
mijn man gaat met onze zoontje naar marokko
heb niet zoveel zin om dit jaar mijn vakantie weer te verpesten
vandaar dat ik niet naar marokko ga

04-05-2006, 09:56

Citaat door oemtarik:
he meid, ik ga dit jaar niet mee op vakantie naar marokko
ga een weekje weg met vriendin en mijn zus
mijn man gaat met onze zoontje naar marokko
heb niet zoveel zin om dit jaar mijn vakantie weer te verpesten
vandaar dat ik niet naar marokko ga
Hebben jullie vaak ruzie in Marokko dan?

04-05-2006, 10:02
Je moet weten dat hoe later je boekt hoe duurder. Stel je had in december al geboekt dan had je vast wel een ticket voor 400.... hoe langer je wacht hoe duurder ze het maken. Casablanca is wel goedkoper ja en marakesh ook omdat daar zoals iemand anders al zei ook nog andere vliegmaatschappijen komen. Als je nog zuidelijke gaat is het ook vet duur want daar komt ook alleen RAM

04-05-2006, 10:05

Citaat door oemtarik:
weet je wat ik zo raar vind(oneerlijk)
naar tanger en naar nador, alhocima zijn ze veel duurden dan als je naar casablanca en marakkech

mijn man en onze zoontje gaan naar casablanca en die betelen iets meer dan 500 euro en als ik naar tanger wil met onze zoontje dan moet ik iets van 900 euro betalen
Hey meid.
Ik loop zelf stage in een reisbureau.
Dat komt doordat er elke dag vluchten gaan naar Casa.Grootste luchthaven van Marokko,en via daar stappen mensen ook over om naar andere landen te gaan,bijvoorbeel Sudan,etc etc.Met andere woorden,ook veel internationale vluchten.
Als je naar Tanger gaat kan je het beste met Iberia vliegen..Scheelt echt heel veel.

Waarom gaan jullie niet via Brussel naar Nador,Al Hoceima of Oujda..
Scheelt wel een hoop toch?

Veel liefs!!

04-05-2006, 10:07

Citaat door bunty aur bably:
Hebben jullie vaak ruzie in Marokko dan?
niet met mannetje maar ik kan gewoon niet zo goed tegen die gasten daar
oh, al die mensen die altijd moelijk doen
en het maakt niet uit waar he, zuiden, noorden
pffffffffffffffffffhet begint bij de douane al
en zo gaat het de hele vakantie door
tot de douane van ceuta, die gasten willen altijd geld
ook al rijd nog 30 km en ook ben je zo beleefd
ze hebben altijd wat aan te merken

04-05-2006, 10:12
Hier: http://www.atlas-blue.com kan je goodkoop vliegtickets kopen. Het nadeel is als je naar Nador, Oujda, Al Hoceima of tanger vliegt moet je vanuit Brussel (zawentem) vliegen.......Neem een kijkje is stukken goedkoper.

04-05-2006, 10:14



Citaat door nourrif:
Hier: http://www.atlas-blue.com kan je goodkoop vliegtickets kopen. Het nadeel is als je naar Nador, Oujda, Al Hoceima of tanger vliegt moet je vanuit Brussel (zawentem) vliegen.......Neem een kijkje is stukken goedkoper.
Ik heb net bij jou locatie lopen te krassen maar ik zie nog steeds niet waar je vandaan komt..

04-05-2006, 10:17

Citaat door oemtarik:
weet je wat ik zo raar vind(oneerlijk)
naar tanger en naar nador, alhocima zijn ze veel duurden dan als je naar casablanca en marakkech

mijn man en onze zoontje gaan naar casablanca en die betelen iets meer dan 500 euro en als ik naar tanger wil met onze zoontje dan moet ik iets van 900 euro betalen
komt omdat in Marrakech, agadir en Casa verschillende maatschappij mogen landen, waardoor ze gaan concureren met de prijzen.... snappischhh.... en in Nador land alleen nog royal air maroc en deze zomer ging ook een ander vliegtuig (iets met blue) en deze is dus goedkoper dan royal.... net goed..... Maar zodra de vliegvelden vrij zijn gegeven voor andere toestellen te landen dan zul je zien hoe de prijzen omlaag gaan schieten incl. die van royal... want de prijzen zijn associaal hoog...

Groetjes
Fat

04-05-2006, 10:49

Citaat door latifa_soussia:
Ik heb net bij jou locatie lopen te krassen maar ik zie nog steeds niet waar je vandaan komt..
Ik kom uit Inzgane als je het wil weten.

Pagina's : [1] 2 3