Bekijk volle/desktop versie : BNN beledigd de Profeet Mohamed Vrede Zij met Hem!!:@



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

03-05-2006, 15:55
Een reactie op de humor van BNN

Er is nog steeds een groep zielige personen die de Islam het daglicht niet gunnen. Misbruik makend van de wereldwijde tendens om de Islam aan te vallen provoceren zij moslims keer op keer door hun meest heilige zaken te schofferen. Tot deze openlijke provocaties behoort ook de vertoning van het tv-programma Kannibalen van de BNN van maandagavond 1 mei 2006.

Deze geestelijk onderontwikkelde duivelse kinderen van dit tv-programma hebben hiermee een nieuw dieptepunt weten te bereiken in hun waardeloos bestaan. Deze schaamteloze laag bij de grondse mensen die enig moraal, besef of maatschappelijke verantwoording ontberen hebben met een zielige vertoning een poging gedaan om de meest gewaardeerde en gerespecteerde persoon in de menselijke geschiedenis in diskrediet te brengen. De meester der Boodschappers, Mohammed, onze geliefde Profeet, was het onderwerp van een tirade van kleinerende, vernederende, sarcastische, geniepige, schofferende en uitermate beledigende opmerkingen. Tot overmaat van ramp was er nog een persoon van het panel van ondergrondse honden die bij deze opmerkingen een fysieke voorstelling gaf om het geheel nog eens aan te dikken en de provocaties nog dieper in de harten van de moslims te boren.

Wij vragen ons met een gezonde portie nieuwsgierigheid af wat er door het hoofd gaat van zulke mensen bij zo'n zielige vertoning. Hebben zij dan niet de wereldwijde rellen gezien een kleine 3 maanden geleden? Waren ze een winterslaap aan het houden toen de gehele Islamitische wereld haar ongenoegen uitte over het belachelijk maken van een persoon die hun meer dierbaar is dan hun eigen leven? Of sturen deze dwazen juist aan op een nieuwe confrontatie met de moslims nu de gemoederen net gesust zijn?
Wij roepen al onze broeders en zusters op om ondanks dit achterlijk gedrag niet te reageren met onverantwoord gedrag, aangezien dit ons als moslimgemeenschap schaadt en wij daarmee de mensen wier hart gevuld is met haat en afgunst jegens de Islam een dienst bewijzen door ze in de kaart te spelen. Er kan dan namelijk met de vinger naar de moslims gewezen worden met de welbekende retoriek.

In plaats daarvan dienen wij onze afkeer en afschuw van dit gedrag kenbaar te maken binnen de mogelijkheden van de wet van dit land. Via een mailtje naar bnninfo@bnn.nl kun je je mening (zonder bedreigingen uiteraard) kenbaar maken . Wij veroordelen deze misdaad en rekenen erop dat onze broeders en zusters in het geloof ook alle wettelijke mogelijkheden aangrijpen om hier iets tegen te doen.


Het bewust uitlokken van geweld, het opzettelijk provoceren van de moslim jongeren en zodoende het in gevaar brengen van de veiligheid van onze samenleving is de enige interpretatie die men kan geven aan de uitzending van het tv-programma ‘de kannibalen’ van maandagavond 01 mei. Dit zijn slechts een aantal van de strafbare feiten waaraan de mensen die achter dit programma staan zich schuldig hebben gemaakt. Want met welk ander doel kiezen zij weer ervoor om de spot de drijven met de profeet Mohammed en hem belachelijk te maken, dan olie op het vuur te gooien en de gevoelens van anderhalf miljard moslims in de wereld te kwetsen. Dit allemaal terwijl de commotie rondom de Deense cartoons nog fris in het geheugen van eenieder gegrift staat. Wij eisen dan ook van politiek Nederland hard hiertegen op te treden en te laten zien dat zij daadwerkelijk de moslims als volwaardige burgers van dit land beschouwen. Dit soort wandaden die tegen de moslims gepleegd worden mogen niet onopgemerkt aan onze politici voorbij gaan, zoals ook de uitspraken van sommige imams en moslims – die bij lange na niet te vergelijken zijn met deze misdadige act van de Kannibalen – nooit aan hen onopgemerkt voorbij gaan. Wij maken ons dan ook zorgen dat we binnenkort ook hier in Nederland een tweede "Denemarken" of tweede "Parijse Banlieues" krijgen.

Beste broeders en zusters stuur allemaal een email naar bnninfo@bnn.nl om te laten zien dat wij hier niet achter staan, maar houd het normaal volgens de aglaaq van de profeet vrede zij met hem!

Bron: www.al-yaqeen.com

03-05-2006, 15:58


Assalamoe'alaikoem wara7matulahi wabarakatuhoe

la hawla wa la qawata ila bilaah!

la3nat Allahoe 3ela l koefaar wal jahood
moge Allah de mensen vervloeken en vernederen die spot drijven met onze geliefde profeet (sallallahoe wa'alayhie wassalam) en ons dienoel 7aqq!!!

wallahoe l moesta'aan

03-05-2006, 16:06
Eerst leiden en als ze niet geleid willen worden vervloeken!! AllahoemaAmien!!!

03-05-2006, 16:16
Waarom dacht je dat dit topic is dichtgegooid bij aktualiteiten?
Wat stel je je voor hiervan?

WAAROM (geef me EEN goede reden) mag een niet-gelovige de profeet niet beledigen, belachelijk maken en de hele islam in twijfel trekken? Waarom zou dat niet mogen? In de ogen van een ongelovige (zoals IK bijvoorbeeld) heeft er wel een Mohammed bestaan (misschien), maar kreeg die ECHT GEEN boodschappen door en zeker niet van een God die Allah genoemd werd. De grootste onzin (vlgs mij dan) is dat de engeltjes dat kwamen brengen (kan het nog gekker?)

Daarom, beste Justjoufiane, kan IK, of BNN, of elke andere de profeet, de Koran en/of Allah belachelijk maken.

Let wel! Dat doe ik NIET HIER! Dat zou tegen mijn fatsoensnormen gaan en ik ben ook nog eens ter gast hier. Dus gedraag ik me! Eenvoudig zat.

Waarom ik dan zo kwaad wordt?


Citaat:

Het bewust uitlokken van geweld, het opzettelijk provoceren van de moslim jongeren en zodoende het in gevaar brengen van de veiligheid van onze samenleving is de enige interpretatie die men kan geven aan de uitzending van het tv-programma ‘de kannibalen’ van maandagavond 01 mei.
DAT wordt dan gezegd door de aanhanger van een regime dat de wondermooie cultuur van de Perzen van de grond geveegd heeft, welk al meer dan 1400 jaar op terroristische wijzen uiting geeft van het niet willen passen in een democratische gemeenschap.
Met andere woorden: het komt me (misschien ons) de STROT uit!

Er is geen ENKELE religie ter wereld waar zoveel haat, geweld en terrorisme in zit dan in de islam. Ik zeg niet dat andere religieen dat niet hebben. De islam stroomt er van over! Of dat de bedoeling van de oorsprong der islam is? Zal me worst wezen. Het is in ieder geval enkel geweld te zien.

Dus die uitlatingen over BNN en over vermeende teentrapperij is egoistisch gebazel die me ECHT de neus uit komt!

03-05-2006, 16:33



Citaat door Marrakick:
Waarom dacht je dat dit topic is dichtgegooid bij aktualiteiten?
Wat stel je je voor hiervan?

WAAROM (geef me EEN goede reden) mag een niet-gelovige de profeet niet beledigen, belachelijk maken en de hele islam in twijfel trekken? Waarom zou dat niet mogen? In de ogen van een ongelovige (zoals IK bijvoorbeeld) heeft er wel een Mohammed bestaan (misschien), maar kreeg die ECHT GEEN boodschappen door en zeker niet van een God die Allah genoemd werd. De grootste onzin (vlgs mij dan) is dat de engeltjes dat kwamen brengen (kan het nog gekker?)

Daarom, beste Justjoufiane, kan IK, of BNN, of elke andere de profeet, de Koran en/of Allah belachelijk maken.

Let wel! Dat doe ik NIET HIER! Dat zou tegen mijn fatsoensnormen gaan en ik ben ook nog eens ter gast hier. Dus gedraag ik me! Eenvoudig zat.

Waarom ik dan zo kwaad wordt?



DAT wordt dan gezegd door de aanhanger van een regime dat de wondermooie cultuur van de Perzen van de grond geveegd heeft, welk al meer dan 1400 jaar op terroristische wijzen uiting geeft van het niet willen passen in een democratische gemeenschap.
Met andere woorden: het komt me (misschien ons) de STROT uit!

Er is geen ENKELE religie ter wereld waar zoveel haat, geweld en terrorisme in zit dan in de islam. Ik zeg niet dat andere religieen dat niet hebben. De islam stroomt er van over! Of dat de bedoeling van de oorsprong der islam is? Zal me worst wezen. Het is in ieder geval enkel geweld te zien.

Dus die uitlatingen over BNN en over vermeende teentrapperij is egoistisch gebazel die me ECHT de neus uit komt!
ten eerste marakick of hoe je ook heten mag.. wil ik je vragen wat het voor nut heeft om de woede van duizende mensen op de hals te halen om een belachelijke uiting?

waarom moet je iemand belachelijk maken om iemand te laten lachen..
en bij deze is het niet zomaar iemand.. het is de beste mens die ooit op aarde heeft geleefd. wat zou jou reden zijn om hem dan belachelijk te maken.. heeft hij jou iets aangedaan.. nee

jullie praten hier over normen en waarden... maar het in praktijk brengen van deze twee mooie woorden dat lukt jullie onvoldoende tot helemaal niet!

en wat grappig is, is het feit dat je zegt dat de islam een geweldadige religie is.. maar waar basseer jij dat eigenlijk op?
is dat gebasseerd op jou begeerte of neem jij de media als bron? want zeg nou eens eerlijk.. heb jij zelf de Qoran gelezen om te zeggen dat het geweldadig is, ik denk eerder dat je dat niet hebt gedaan omdat je bang bent dat je niets dan de waarheid aantreft...

naiëf! bah...

03-05-2006, 16:45

Citaat door Oum_Ibn_Thabit:
ten eerste marakick of hoe je ook heten mag.. wil ik je vragen wat het voor nut heeft om de woede van duizende mensen op de hals te halen om een belachelijke uiting?

waarom moet je iemand belachelijk maken om iemand te laten lachen..
en bij deze is het niet zomaar iemand.. het is de beste mens die ooit op aarde heeft geleefd. wat zou jou reden zijn om hem dan belachelijk te maken.. heeft hij jou iets aangedaan.. nee

jullie praten hier over normen en waarden... maar het in praktijk brengen van deze twee mooie woorden dat lukt jullie onvoldoende tot helemaal niet!

en wat grappig is, is het feit dat je zegt dat de islam een geweldadige religie is.. maar waar basseer jij dat eigenlijk op?
is dat gebasseerd op jou begeerte of neem jij de media als bron? want zeg nou eens eerlijk.. heb jij zelf de Qoran gelezen om te zeggen dat het geweldadig is, ik denk eerder dat je dat niet hebt gedaan omdat je bang bent dat je niets dan de waarheid aantreft...

naiëf! bah...
Vooropgesteld: ik wil hier NIEMAND krenken. Zeker niet in een rubriek die over de islam gaat. Normaal stel ik me ook soepel op. Maar iemand die over een satire zeg dat Nederland terroristische trekjes op de islam uitoefent....die is toch gewoon niet goed in zijn hoofd?


Ik vroeg om een REDEN waarom we de profeet niet mogen beledigen. Je geeft als antwoord wat voor doel het heeft veel mensen tegen de schenen te stampen en dat hij een goede man was.

Mijn antwoord: ik geloof niet dat het een goede man was. Hij was een oorlogvoerende veroveraar (zoals veel Arabieren in die tijd) en zelfs door zijn eigen stamgenoten verbannen voor de onzin die hij vertelde.

Dat is dus MIJN mening. Ik geloof nu eenmaal niet in de islam. In MIJN mening is de zg, profeet dus geen goede man.

WAAROM ik veel mensen tegen de schenen zou stampen heet in Nederland SATIRE. Daar zijn we TROTS op. Al sinds 1750 worden op die manier in de Nederlandse cultuur dingen aangepakt, onder een vergrootglas gelegd en belachelijk gemaakt. Puur met het doel om mensen ook eens op een andere manier naar een stelling te laten kijken.

Dat is Nederlandse cultuur. Iemand die daar niet van gediend is, moet zich verre houden van die Nederlandse cultuur. Wij laten ons die door niemand afpakken, dat is zeker!

Tenslotte: ik heb NERGENS gezegd dat de islam een geweldadige religie is!

Ik zeg dat de islam GEEN religie is, maar een regime van maatschappelijke, culturele, politieke en commerciele wantoestanden waar veel haat en geweld uit voort komt. Dat is iets heeeeel anders. En die wantoestanden houden al 14 eeuwen aan. Noem me svp eens EEN land waar dat goeds gebracht heeft?
Was de islam maar religie, ik denk dat ALLE problemen dan opgelost waren.

Ik heb namelijk absoluut NIETS tegen vreemde en andere religies, wel tegen andere regimes die MIJN cultuur en MIJN maatschappelijk geheel willen verstoten.

03-05-2006, 16:50
ewa ja, verwacht je anders van varkens, zwijnen en apen??

Marrakick, wij hebben het recht om diegene die ons aanvallen terug aantevallen en dat gaat dus ook om het beledigen van onze profeet vrede zij met hem

03-05-2006, 16:51

Citaat door Marrakick:
Dat is dus MIJN mening. Ik geloof nu eenmaal niet in de islam. In MIJN mening is de zg, profeet dus geen goede man.
Je kan geen mening hebben over iets dat al duidelijk is, de Profeet is niet alleen een goede man maar de beste.

en hou verder die haat voor je, vieze racist

03-05-2006, 16:54

Citaat door Muwahid11:
ewa ja, verwacht je anders van varkens, zwijnen en apen??

Marrakick, wij hebben het recht om diegene die ons aanvallen terug aantevallen en dat gaat dus ook om het beledigen van onze profeet vrede zij met hem
Beste Muwahid: ik (en BNN) plegen geen aanval, begrijp dat toch eens.

Zie weer hoe je antwoord, een hele kinderboerderij aan dieren wordt aangehaald omdat er geen andere goede reden te bedenken is.

Allah heeft je lange tenen gegeven waar op getrapt kan worden, da's duidelijk. Maar hij heeft je ook hersens gegeven. Ik weet dat je er langer mee doet als je ze niet gebruikt, maar denk er eens een keer mee.

HOE kan een ongelovige iets beledigen dat in zijn ogen niet bestaat?

BEWIJS dat er een profeet was
BEWIJS dat er Allah is

Ik weet dat ik zo'n dingen geen sprookje zou moeten noemen, maar dat IS het wel in de ogen van andersgelovigen.

Als je het sprookje van Roodkapje kent. Denk je dan ook dat je grootmoeder niet mag beledigen omdat die met wolven kon spreken?

03-05-2006, 16:57

Citaat door Marrakick:
Vooropgesteld: ik wil hier NIEMAND krenken. Zeker niet in een rubriek die over de islam gaat. Normaal stel ik me ook soepel op. Maar iemand die over een satire zeg dat Nederland terroristische trekjes op de islam uitoefent....die is toch gewoon niet goed in zijn hoofd?


Ik vroeg om een REDEN waarom we de profeet niet mogen beledigen. Je geeft als antwoord wat voor doel het heeft veel mensen tegen de schenen te stampen en dat hij een goede man was.

Mijn antwoord: ik geloof niet dat het een goede man was. Hij was een oorlogvoerende veroveraar (zoals veel Arabieren in die tijd) en zelfs door zijn eigen stamgenoten verbannen voor de onzin die hij vertelde.

Dat is dus MIJN mening. Ik geloof nu eenmaal niet in de islam. In MIJN mening is de zg, profeet dus geen goede man.

WAAROM ik veel mensen tegen de schenen zou stampen heet in Nederland SATIRE. Daar zijn we TROTS op. Al sinds 1750 worden op die manier in de Nederlandse cultuur dingen aangepakt, onder een vergrootglas gelegd en belachelijk gemaakt. Puur met het doel om mensen ook eens op een andere manier naar een stelling te laten kijken.

Dat is Nederlandse cultuur. Iemand die daar niet van gediend is, moet zich verre houden van die Nederlandse cultuur. Wij laten ons die door niemand afpakken, dat is zeker!

Tenslotte: ik heb NERGENS gezegd dat de islam een geweldadige religie is!

Ik zeg dat de islam GEEN religie is, maar een regime van maatschappelijke, culturele, politieke en commerciele wantoestanden waar veel haat en geweld uit voort komt. Dat is iets heeeeel anders. En die wantoestanden houden al 14 eeuwen aan. Noem me svp eens EEN land waar dat goeds gebracht heeft?
Was de islam maar religie, ik denk dat ALLE problemen dan opgelost waren.

Ik heb namelijk absoluut NIETS tegen vreemde en andere religies, wel tegen andere regimes die MIJN cultuur en MIJN maatschappelijk geheel willen verstoten.
dat jij onze profeet (vrede zij met hem) geen goede man vindt dat is jou zaak.. zo is gelijk duidelijk wat jou kennis over deze man is.. een vooroordeel die op niets gebasseerd is.

en over het feit dat jij zegt dat het de nederlandse cultuur is.. daar moet ik om lachen. mocht het echt zo zijn.. en mocht het zo zijn dat jullie objectief zulke dingen benaderen.. dan waren jullie op de hoogte van waarheden en geen leugens.

mocht het zo zijn dat jullie werkelijk de waarheid lief hebben dan waren jullie niet de mensen geweest die spot drijven met de beste mens ooit.

kom mij niet vertellen dat dit jullie cultuur is.. spaar me de leugens en spaar me vooral je mening daar heb ik namelijk niet om gevraagd

ik ga niet als moslim zijnde iemand die de boedha aanbid uitschelden... wel zal ik dat doen op het punt van weerleggen.. en duidelijk laten weten dat het gebasseerd is op een leugen.


je zegt dat haat, geweld en terrorisme in de Islam zit... wat betekend dat volgens jou dan.. dan is het toch duidelijk dat je zegt dat het geweldadig is dat er terrosisme uit voorkomt.. raar dat je zegt dat het geen geweldadige religie is maar wel dat er geweld uit voortkomt.
hoe noem je een persoon die teroristische aanslagen pleegt net als bush.. ? een vriend?

jij hebt duidelijk geen kennis over de Islam. ik zou me maar meer verdiepen in de religie die jij van alles en nog wat uitmaakt!

03-05-2006, 16:57
Soufiane, heb je ook een email van je padvinderijclubje waar ik een klacht kan indienen voor deze weerzinwekkende smerige beledigingen:


Citaat door Justsoufiane:
Deze geestelijk onderontwikkelde duivelse kinderen van dit tv-programma hebben hiermee een nieuw dieptepunt weten te bereiken in hun waardeloos bestaan. Deze schaamteloze laag bij de grondse mensen die enig moraal, besef of maatschappelijke verantwoording ontberen
En dan nog zeuren dat je profeet belachelijk wordt gemaakt

03-05-2006, 16:59

Citaat door Patrick.:
Soufiane, heb je ook een email van je padvinderijclubje waar ik een klacht kan indienen voor deze weerzinwekkende smerige beledigingen:



En dan nog zeuren dat je profeet belachelijk wordt gemaakt
hij heeft nergens jullie profeet beledigd

en nog iets er is een verschil tussen leugens en feiten

hypocriet

03-05-2006, 17:02



Citaat door Muwahid11:
hij heeft nergens jullie profeet beledigd

en nog iets er is een verschil tussen leugens en feiten

hypocriet
Ach Muwahidje, dat je kookt van haat en woede is niet mijn probleem. Figuren die denken in staat te kunnen zijn dergelijke beledigingen te plaatsen, vragen zelf om gepaste reacties van die heren. Ik vind dit wel een stuk erger. Deze padvinders zetten met zulke bewoordingen aan tot haat en werken geweld in de hand. Smerig en laag bij de grond. En dan nog huilen om zogenaamde beledigingen aan het adres van een publiek figuur.

Ik ben niet hypocriet Muwahid, ik stel immers niet één man boven de ander

Het verschil tussen leugens (Muwahid) en feiten (Patrick.) is derhalve overduidelijk

ps. je hoeft niet constant op me te reageren hoor, begint zielig te worden

03-05-2006, 17:06
Peter

Waarom kun je nooit normaal reageren? Toen de bijbel werd beledigt en "ontheiligt' op marokko.nl, was je ook heel boos.Het spijt me, maar je woorden mogen 'netjes' zijn, maar er straalt haat en agressie uit.Ik vind jou echt zielig

03-05-2006, 17:09

Citaat door Patrick.:
Ach Muwahidje, dat je kookt van haat en woede is niet mijn probleem. Figuren die denken in staat te kunnen zijn dergelijke beledigingen te plaatsen, vragen zelf om gepaste reacties van die heren. Ik vind dit wel een stuk erger. Deze padvinders zetten met zulke bewoordingen aan tot haat en werken geweld in de hand. Smerig en laag bij de grond. En dan nog huilen om zogenaamde beledigingen aan het adres van een publiek figuur.

Ik ben niet hypocriet Muwahid, ik stel immers niet één man boven de ander

Het verschil tussen leugens (Muwahid) en feiten (Patrick.) is derhalve overduidelijk
wat grappig dat jij dit zegt he bassie!

het feit hier is duidelijk!

je kan een dubbeltje niet met een kwartje vergelijken en zeggen dat ze even zijn ook al willen we dat graag. dat kan nou eenmaal niet.

patrick zal altijd patrick worden al ben jij versierd met een kleurtje

je kan een engel dan ook niet vergelijken met een duivel en zeggen dat ze even zijn. wel eruug dom.. zelfs voor jou pattie!

je kan ze dus niet vergelijken net zoals we jou niet kunnen vergelijken met balkenende.. tja wel laag en stom dat jij je hersenen niet wilt gebruiken die je als een zegen hebt verkregen en de waarheid niet onder ogen wilt zien.. ik zou zeggen patrick blijf lekker blind en flip ze!

de Islam word steeds groter mede dankzij jou landgenoten.. misschien ben jij der binnenkort ook één insha Allah.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10