Bekijk volle/desktop versie : Relletje rond debat met Abou Jahjah



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

03-05-2006, 11:45
AMSTERDAM - Minister Pechtold zorgt opnieuw voor een rel. De joodse gemeenschap is geschokt dat de D66-bewindsman op bevrijdingsdag in het openbaar optreedt met Abou Jahjah, de omstreden leider van de Arabisch Europese Liga (AEL).

De minister voor bestuurlijke vernieuwing neemt met Jahjah op 5 mei deel aan een discussie over „terrorisme versus vrijheid”. Het debat vindt plaats tijdens het Bevrijdingsfestival in Wageningen, waar in 1945 de Duitse capitulatie werd getekend.

Jahjah streeft naar de vernietiging van Israël en plaatste onlangs antisemitische cartoons op zijn website. De geheime dienst AIVD heeft de AEL doorgelicht, afgeluisterd en geïnfiltreerd wegens mogelijke gevaren voor de democratische rechtsorde.

De radicale moslimleider, die aanslagen in Israël en Irak toejuicht, wordt in België verdacht van het vormen van een privé-militie en het aanzetten tot geweld.

Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) stuurde gisteren een woedende brief naar Pechtold. Volgens het CIDI is het „ronduit afkeurenswaardig dat Pechtold uitgerekend op de dag waarop de bevrijding van de nazi’s wordt gevierd de degens meent te moeten kruisen met een man die Israël wil opheffen en bevolkingsgroepen tegen elkaar opzet.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/40719031/Relletje_rond_debat_met_Abou_Jahjah.html#reacties

Sinds wanneer bepaalt de CIDI de agenda van een minister? Zal de minister buigen voor de druk van de Zionisten?

03-05-2006, 12:02



Citaat door Palestine:
Sinds wanneer bepaalt de CIDI de agenda van een minister? Zal de minister buigen of niet voor de druk van de Zionisten?
Snap zowiezo niet dat ie met die mafkees aan tafel moet..... CIDI of geen CIDI.... Wat moet een minister met zo'n aardappel? Doet mij denken aan een concert van de rolling stones met Eddy Wally in het voorprogramma..... Arabische zieltjes winnen?

03-05-2006, 13:19
Wie neemt die jaja nu nog serieus

Is inmiddels de grootste loser aller tijden, hoe ik daar bij kom, nou zelfs zijn cornuiten lieten hem barsten tijdens de verkiezingen.. Afgaan als een trol en daarna zeggen dat allah de moslims aldaar met minder hersenen heeft voorzien..

Yep, een man waar je je vertrouwen in kan stellen

03-05-2006, 13:20

Citaat door abu_cohen:
helemaal mee eens!
ik denk dat het net als de pvda,die marrokanen wil winnen voor hun partij.het een gevecht om stemmen is.
Is maar een klein groepje hoor die mag stemmen, de iligalen mogen niet stemmen en tellen dus niet mee

Daarnaast is Nederland meer als enkel de grote steden...

03-05-2006, 13:23


Misschien moet die AELul eerst eens op auditie bij Johan Vlemmix....


03-05-2006, 13:26

Citaat door Palestine:
AMSTERDAM - Minister Pechtold zorgt opnieuw voor een rel. De joodse gemeenschap is geschokt dat de D66-bewindsman op bevrijdingsdag in het openbaar optreedt met Abou Jahjah, de omstreden leider van de Arabisch Europese Liga (AEL).

De minister voor bestuurlijke vernieuwing neemt met Jahjah op 5 mei deel aan een discussie over „terrorisme versus vrijheid”. Het debat vindt plaats tijdens het Bevrijdingsfestival in Wageningen, waar in 1945 de Duitse capitulatie werd getekend.

Jahjah streeft naar de vernietiging van Israël en plaatste onlangs antisemitische cartoons op zijn website. De geheime dienst AIVD heeft de AEL doorgelicht, afgeluisterd en geïnfiltreerd wegens mogelijke gevaren voor de democratische rechtsorde.

De radicale moslimleider, die aanslagen in Israël en Irak toejuicht, wordt in België verdacht van het vormen van een privé-militie en het aanzetten tot geweld.

Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) stuurde gisteren een woedende brief naar Pechtold. Volgens het CIDI is het „ronduit afkeurenswaardig dat Pechtold uitgerekend op de dag waarop de bevrijding van de nazi’s wordt gevierd de degens meent te moeten kruisen met een man die Israël wil opheffen en bevolkingsgroepen tegen elkaar opzet.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/40719031/Relletje_rond_debat_met_Abou_Jahjah.html#reacties

Sinds wanneer bepaalt de CIDI de agenda van een minister? Zal de minister buigen voor de druk van de Zionisten?
macha-allah, goede mens

03-05-2006, 13:29
Dus ik moet belasting betalen voor de dure tijd van zo'n omhooggevallen spek-en-bonen minister, opdat ie kan gaan praten met een Libanees terroristenvriendje die in werkelijkheid een nep-Belg is... Het moet hier niet nog gekker gaan worden met die belachelijke schertsfiguren in Den-Haag...

Wat heeft zo'n nep-Belgische kakkerlak met Nederland te maken? Nou?

03-05-2006, 13:36
Go Go Go Jajah !!

03-05-2006, 13:37
Abou Jaja is een rat. In Belgie heeft die nauwelijks enige symphatie onder de Allochtonen. Ook zijn veel mensen teleurgesteld in hem in Belgie omdat hij jongeren van school haalde voor eigen belang.

In Belgie heeft die nauwelijks iets gedaan en daarom komt die na NL hier zijn geluk beproeven.

03-05-2006, 13:37

Citaat door missmientje:
Go Go Go Jajah !!
Soms verlang ik naar Volkert......

03-05-2006, 13:38

Citaat door GodSend:
Soms verlang ik naar Volkert......
Eenzame nachten zeker nu voor jou.

03-05-2006, 13:39

Citaat door GodSend:
Soms verlang ik naar Volkert......
Ga hem opzoeken dan...

03-05-2006, 13:45



Citaat door Mister1979:
Eenzame nachten zeker nu voor jou.
Nee je mag niet blijven slapen......

03-05-2006, 13:46

Citaat door missmientje:
Ga hem opzoeken dan...
Heb je z'n nummer?

03-05-2006, 13:47

Citaat door GodSend:
Heb je z'n nummer?
jah wil je hem?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7