Bekijk volle/desktop versie : op het gekste moment en op de raarste plaats leerde ik jou kennen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

03-05-2006, 02:42
Ik lag eindelijk in me bed na een zwaar werk dag, ik werk ik de zaak van mijn zus die ze samen met mijn ouders heeft opgezet.
Me zus en ik ontwerpen jurken me moeder maakt ze en me vader doet de administratie en houd zich verder alleen bezig met de financiën. Vaak denken mensen dat me zus en ik geen verstand hebben van jurken omdat we half Spaans en half Marokkaans zijn, maar als ze de jurken zelf zien dan is het tegenovergestelde waar. Mijn ouders hebben elkaar hier in Nederland leren kennen.
Me moeder was niet gelovig maar zocht wel naar antwoorden in haar leven, toen leerde ze mijn vader kennen zo is het balletje gaan rollen.
En el Hamdoelilah we mogen niet klagen.
Ik moet jullie eerlijk toegeven hoe vaker ik van die prachtige jurken zie hoe meer ik me begin af te vragen hoe ik op mijn bruiloft er uit zal zien, mocht ik die waren ooit tegen komen.
Ik zette mijn wekker om 7:00 ik schrok want het was al 00:30.
Ik sloot me ogen en vertrok, al snel was ik in droomland aangekomen.
ya gaibly me des a3l hbabek lie haboena ja moel ya a3yoena ena be vaker viek,ik wrijfte in me ogen ik hoorde mijn telefoon af gaan. Ik keek op mijn horloge en za dat het 02:00 uur was.
'ja' zei ik met een schorre stem, 'romaissssssaaaaaaaaaaaa' hoorde ik aan de andere kant van de lijn, door dat ik zo slaperig was wist ik niet wie ik aan de lijn had.
'wie ben jij?' zei ik heel zachtjes 'ze heeft weeën je moet nu komen!!!!!!!!!!! toen ik dat hoorde was ik meteen wakker, ik wist meteen wie het was en voor dat ik het wits zat ik in de auto richting het ziekenhuis.
Mijn beste vriendin Nora is 2 jaar geleden getrouwd, ze leerde haar man in parijs kennen dat was pas een ontmoeting zeg.
We waren alle twee Nederland helemaal beu we hadden het zo gehad hier dat we er gewoon even lekker tussen uit wouden gaan.
We besloten te boeken naar Parijs en geloof mij daar hebben we nooit spijt van gehad.
Het was daar heerlijk weer we gingen naar het hotel dropte onze spullen daar en pikte een gezellig ijsrestaurant uit.
We genoten van het weer van de sfeer van de mensen alles was gewoon perfect.
We spraken over van alles.
Nora is een paar jaar opgevoed door mijn ouders haar ouders zijn gescheiden en haar moeder was destijds erg ziek, waardoor ze niet voor haar kind kon zorgen. Mijn moeders was hier van op de hoogte en ze wou graag helpen.
De laatste dag van ons weekend was aangebroken we wilden nog 1 keer naar de eifeltoren gaan.
Zo gezegd zo gedaan daar aan gekomen gingen we op een bankje zitten en we ratelde maar door.
Schuin tegen over ons stonden er vier jonge mannen eentje kon het maar niet laten om steeds te kijken. ‘nora’ zei ik terwijl ik haar in der been kneep.
‘au, gek wat doe je’ zei ze lachend terug, ik lachte naar haar en zei: ‘nora liefje je hebt chance’
‘Ja, en mij naam is Chantal’ zei ze terwijl ze terwijl ze een slok van haar drinken nam.
‘even serieus nora kijk zo met twee tellen voor je dan weet je wat ik bedoel’
Ze keek me met haar grote ogen aan en begon hard te lachen.
Ik begreep niet waarom ze lachte maar ik wou niet voor schut staan dus ik lachte maar met haar mee.
Ze draaide haar hoofd om en bleef voor haar kijken, ik zag die knappe jonge man in de verte naar haar kijken. Het leek net alsof ze van de aardbodem was verdwenen.
Hij maakte allerlei gebaren om in contact te komen met nora.
Normaal haat ze dat ze kan daar niet tegen, ik haalde haar over om met hem te gaan praten.
Nora gaf hem het teken dat het oké was om te komen.
We lagen helemaal dubbel dit is het genen waar we altijd tegen waren en nu? Nu deden we het zelf.
Nora en ik kwamen niet meer bij van het lachen.
Salam zei hij terwijl hij zijn hand uitstak.
A3lekoem oe salam zeiden we te gelijk in koor.
Do you talk enlish? Naaaaa toen hij dat zei konden we niet meer.
‘eey romaissa kom we gaan hij spreekt niet eens normaal engels’
Zei ze met tranen in haar ogen van het lachen en haar handen om der buik.
Ik knikte alleen maar want meer kon ik niet.
‘Oooh god zei dank Nederlands spreek ik wel’ zei hij met een glimlach.
Dat vonden nora en ik niet zo grappig, we stonden helemaal versteld het was gewoon een jonge uit Nederland, lachen deden nora en ik niet meer. We keken elkaar gechoqueerd aan.
‘Uuhm we moeten nu echt gaan’ zei nora terwijl ze me aan mijn arm mee trok.
Hij liep achter ons aan en zei: ‘ik wil je alleen beter leren kennen ik eet je niet op dat beloof ik je’
Ik heb het niet zo met Marokkaanse jongens eerlijk is eerlijk maar hij leek mij zo lief en onschuldig dat ik vond dat nora hem een kans moest geven.
‘Iets drinken kan toch geen kwaad’ zei hij terwijl hij nog steeds achter ons aan liep.
Ik kneep nora weer in haar been en ze stopte.
‘dat gaat helaas niet we vertrekken zo weer naar Nederland.
‘pas om vier uur’ vulde ik nog even aan. Dat werd me niet in dank afgenomen door nora maar later wel.
We zijn even wat gaan drinken vlakbij het hotel.
Ik ging alvast onze spullen pakken en liet hun beneden zitten.
Hij bracht ons naar het station en we namen daar afscheid.
‘hoe heet hij eigenlijk?’ Vroeg ik nora terwijl ik de koffer naast mijn plaatste.
Aaaaachraf zei ze met een diepe zucht.
‘zo je hebt het flink te pakken he’
Ze moest lachen en vertelde me wat ze elkaar allemaal hebben verteld.
Ze hebben een relatie gehad van 2 jaar en ze zijn nu 2 jaar getrouwd en in verwachting.
Toen ik aan kwam in het ziekenhuis in mijn pyjama met me nikes en een vogelnest op me hoofd rede ik meteen naar binnen.
Ik rende naar de balie me ‘vriendin is net opgenomen’ schreeuwde ik bijna uit.
De Meneer achter de balie vroeg me naar naam en wat de rede van de opname was.
Ik gaf hem antwoord en hij stuurde me naar haar kamer.
Ik hoorde gekreun gehuil geschreeuw ik durfde bijna niet naar binnen te gaan.
Ik klopte op de deur en liep rustig naar binnen.
Daar lag ze dan, Achraf hielt haar hand vast dat was zo mooi om te zien.
Een traan viel op me wang.
Rooooooooooo schreeuwde nora zo noemde ze mij altijd.
‘ja, liefje ik ben er’ ik schaamde me voor Achraf maar zijn glimlach stelde me gerust dat het oké was.
Het is heel normaal dat weet ik maar toch voelde ik de schaamte. Maar ja op dat moment denk je niet aan jezelf als je beste vriendin ziet bevallen.
De weeën kwamen en gingen het was een zware bevalling.
Het was in middels al 5:00 uur.
Het was even rustig in de kamer ik liep even naar beneden om me drinken te halen en me ouders te bellen.

03-05-2006, 02:42


als ik door moet gaan hoor ik het wel

03-05-2006, 08:38
Yallah zied,

03-05-2006, 09:32
mooi begin ga door meid
-xxx- najat

03-05-2006, 09:34


Hiier Meld zich nog een Fan!!
Ga snel door!! xXx Leilaa

03-05-2006, 15:35
ga verder
een nieuw fan........

03-05-2006, 15:46
Het is heel normaal dat weet ik maar toch voelde ik de schaamte. Maar ja op dat moment denk je niet aan jezelf als je beste vriendin ziet bevallen.
De weeën kwamen en gingen het was een zware bevalling.
Het was in middels al 5:00 uur.
Het was even rustig in de kamer ik liep even naar beneden om me drinken te halen en me ouders te bellen.


Het was me een nacht wel en dan te bedenken dat die nog niet eens voorbij is.
Ik liep naar beneden (ben bang voor de lift) ik liep langs allerlei gangetjes en deuren het leek wel een doolhof die ziekenhuis. Beneden aan gekomen belde ik me moeder en vertelde haar wat er was gebeurd en dat ik dus niet thuis was.
Meskiena ze schrok ze heeft de hele nacht op mijn andere telefoontje gewacht met het goede nieuws. Ik ging thee halen en koffie voor Achraf met thee en koffie in mij hand liep ik weer de trap op naar boven.
‘Neeeeeeeeeeeeeeeee’ hoorde ik iemand schreeuwen in een van de gangen ik schrok me rot en morste koffie en thee op de grond.
Ik zag een jonge tegen de muur aan staan huilend en niet wetend wat hij moest doen.
Ik bleef naar hem kijken hij liep maar heen en weer en tranen rolde uit zijn ogen.
Huilend schopte hij tegen de muur tegen de stoelen, en ik weet zeker dat als iemand daar langs liep ook een paar klappen zou ontvangen.
Ik bleef naar hem kijken via de glazen deuren van het ziekenhuis.
Ik keek naar het bordje dat boven mijn hoofd hing en zag daar op staan ‘operatiekamers’
Ik had zo met die jonge te doen, hij ging op een stoel zitten en boog voor over met zijn handen in zijn haar.
Ik besloot even naar hem toe te gaan om te kijken wat er aan de hand was en of ik iets voor hem kon doen.
Ik liep over de grote witte gang naar de andere deur ik maakte de deur open en liep rustig naar hem toe.

Ik weet niet waar ik het lef vandaan haalde maar ik deed het ik ging naast hem zitten.
‘Gaat het een beetje?’ Vroeg ik hem terwijl ik oogcontact met hem zocht.
Hij reageerde er niet op en wou me niet aan kijken.
Ik voelde me heel overbodig.
‘oke’ fluisterde ik rustig en stond op.
‘me moeder is net opgenomen’ hoorde ik een trillende zware stem zeggen.
Nog steeds keek hij naar de grond. Ik ging weer naast hem zitten ik wist echt niet wat ik tegen hem moest zeggen.
Wat moet je op zo een moment? Ik zei niks en sloeg mijn arm om hem heen.
Hij leunde met zijn hoofd op mij schouder en begon hevig te huilen zijn hele lichaam trilde.
Ik begon zelf mee te huilen, het leek wel alsof ik deze jonge al jaren kende het voelde zo vertrouwd. ‘alles goed inschAllah’ zei ik met een brok in me keel.
Op dat moment had ik het niet meer hij keek me aan het enige wat ik zag waren rode ogen, waar een overvloed van tranen uit kwamen.
Me hard ging tekeer, ik weet het was niet het moment of een speciaal gevoel te voelen want zijn moeder is net opgenomen maar je gevoel is je gevoel daar kan je verder niks aan veranderen. Die ogen zijn lippen die blik ik viel als een blok voor hem
Hij pakte me hand vast en zei: ‘dank je en sorry ik moet jou hier niet mee lastig vallen’
‘maak je niet ik ben er nu eenmaal het is oke’ zei ik terwijl hij diep in me ogen keek.
Faycaaaaal!!! Hoorde ik iemand roepen achter mij, ik draaide me om en zag 4 jongens aan komen lopen.
‘alles goed sahbie?’ zei 1 van de 4.
De jongens overdonderde hem met vragen wat er as gebeurd.
Ik stond op en liep weg, bij de deur wierp ik nog 1 blik naar hem.
Hij bleef me maar aankijken en ik wilde zijn ogen niet ontwijken.
Maar ik kon daar moeilijk een uur staan ik liep verder 2 sec later hoorde ik de deuren open gaan, ik draaide me om en hij bleef maar naar me kijken.
‘je bent niet eerlijk’ zei hij. Waaaat? Dacht ik bij mezelf waar heeft hij het over.
‘Sorry wat bedoel je?’ ‘jij kent mijn naam wel en ik de jouwe niet’ zei hij terwijl hij rustig naar me toe liep.
Ik haat zulke acties van jongens, maar toen hij het deed vond ik het helemaal niet erg.
Hij stak zijn hand naar me uit en zei ‘nou?’ ‘romaissa’ zei ik terwijl ik verdronk in zijn licht bruine ogen.
‘perfect, een mooie naam voor een prachtig meisje’
‘ik wil je even bedanken voor het fijt dat je er net voor me was dat had ik echt even nodig’
Zijn ogen meskien konden maar niet stoppen met huilen.
‘graag gedaan’ zei ik terwijl hij nog steeds mijn hand vast hielt.
‘wat is de rede dat jij in het ziekenhuis bent in je pyjama?’
Ik moest lachen ik stond daar en dacht even dat ik er prachtig uit zag omdat zo een droomjonge mijn aandacht gaf.
‘mijn vriendin ligt hier in het ziekenhuis’ toen ik dat zei trok ik, ik trok mijn hand weg en liep ik meteen verder ik was nora helemaal vergeten. Ik was zo in schok Dat ik niet helder kon na denken.
‘ik moet gaan’ zei ik terwijl ik al wegliep.
‘wacht even’ ik deed alsof ik hem niet hoorde en rede als een hyena naar boven naar nora.

03-05-2006, 15:47
heey meiden thnx voor jullie reacties ik heb he er niet bij gezet maar dit verhaal is allemaal waargebeurd!!!!!
ik hoop dat jullie het een intresant verhaal vinden kus room-ijsje

03-05-2006, 16:32
heeey meid
je verhaal is top
ga gauw verder

04-05-2006, 12:58
perfect, een mooie naam voor een prachtig meisje’
‘ik wil je even bedanken voor het fijt dat je er net voor me was dat had ik echt even nodig’
Zijn ogen meskien konden maar niet stoppen met huilen.
‘graag gedaan’ zei ik terwijl hij nog steeds mijn hand vast hielt.
‘wat is de rede dat jij in het ziekenhuis bent in je pyjama?’
Ik moest lachen ik stond daar en dacht even dat ik er prachtig uit zag omdat zo een droomjonge mijn aandacht gaf.
‘mijn vriendin ligt hier in het ziekenhuis’ toen ik dat zei trok ik, ik trok mijn hand weg en liep ik meteen verder ik was nora helemaal vergeten. Ik was zo in schok Dat ik niet helder kon na denken.
‘ik moet gaan’ zei ik terwijl ik al wegliep.
‘wacht even’ ik deed alsof ik hem niet hoorde en rede als een hyena naar boven naar nora.

Ik liep de kamer binnen en zag nora daar liggen.
‘Koffie gehaald uit Zimbabwe wella?’ zei achraf toen hij mij lachend aan keek.
Ik gaf hem de koffie ‘tfoeeeee roooo wat is dit ice koffie of zo?’
Nora kneep hem in zijn hand en zei ‘laat me niet lachennnn’
‘hahah hoezo is het erg koud dan vroeg ik hem’
‘ja man dit ga ik niet drinken hoor’ wat achraf allemaal zei ging de ene oor in en de andere weer uit.
De dokter moest erg om ons lachen.
Nora kreeg weer een hevige wee en bij deze mocht de ook persen.
Veel weeën van haar moest ze opvangen omdat ze nog niet 10centimeter ontsluiting had.
Bij deze wee was het meteen raak, ik zag het kopje de schoudertjes het lichaampje die beentjes en voetjes uiteraard. El Hamdoelilah het kindje zag er gezond uit.
Achraf begon te huilen nora begon te huilen ik tsja bij mij waren de tranen al eerder in nacht begonnen.
Achraf belde iedereen op om te vertellen dat hij een dochtertje had, ik belde me moeder en vertelde haar het goede nieuws. Ik hoorde me vader door de telefoon roepen: ‘ IK BEN OPAAAAA’ ik moest lachen en feliciteerde hem. Mijn ouders me zus de moeder van nora en de ouders van achraf wouden zo snel mogelijk komen ik kuste nora op haar voorhoofd en feliciteerde haar. Achraf omhelsde mij als hij me nog wat langer had vast gehouden was ik knock-out gegaan ik kreeg geen adem. Ik deed de deur open om me ouder me zus geltie (tante, moeder van nora) en de ouders van Achraf op te halen.
Toen ik de deur open deed zag ik faycal in de gang staan, hij zag me net niet ik deed meteen de deur dicht en liep snel naar de spiegel, nora en achraf waren zo met hun kleintje bezig dat ze niet zagen wat ik deed. Ik moest om mezelf lachen.
Ik deed me haren strak in een nonchalante knot ik had geen make-up op en ook niet bij me.
E het zou wel erg raar zijn als ik nu op eens make-up op zou hebben.
Ik deed de deur open en dit keer stond hij pal voor me.
‘hoi’ zei hij terwijl hij aan de zijkant van mij ging staan.
‘heey’ zei ik net alsof ik niet wist dat hij er stond, zehma heel verbaast.
‘hoe gaat het met je moeder?’ ‘moet je niet naar haar toe?’ wat doe je hier?’
Ik ratelde maar door.
‘rustig haal adem’ zei hij met een glimlach op zijn gezicht.
‘met me moeder gaat het goed hamdoelilah’ ik was erg geschrokken omdat ze zo gezond als een visje is, dit is haar nog nooit eerder overkomen’
‘wat had ze precies dan?’ vroeg ik hem terwijl we richting de hoofdingang lopen.
‘ ik hoorde haar in de nacht op eens schreeuwen ze verging van de pijn. Ik rende naar haar kamer ik vroeg haar wat er was maar ze kon helemaal niks doen. Ik belde meteen 112 nu net hebben ze me verteld dat haarblind darm ontstoken is en dat ze die gaan verwijderen. Verder is er niks aan de hand, toen jij naar me toe kwam wist ik niet wat er aan de hand was ik ging van het ergste uit.’
Onder tussen waren we bij mij auto aangekomen.
‘zooo is dit jou auto zei hij terwijl hij zijn hand over de motorkap laat glijden?’
‘ja’ antwoorden ik.
‘Nu moet ik echt gaan’
‘romaissa ik zou jou graag beter willen leren kennen’ liet hij me weten terwijl hij mijn hand vast pakte.
Ik was helemaal in de 7de hemel maar ik heb nooit geluk gehad in de liefde dus ik had me voorgenomen om me niet gek te laten maken door zijn mooie praatjes.
Me telefoon was al zo een 100x afgegaan het was me moeder zeker met de vraag waar ik bleef.
‘geef me jou nummer maar zei ik terwijl ik mijn telefoon pak’
Hij moest lachen ‘ we zijn toch volwassen een man hoort een vrouw te bellen niet anders om’
‘Geef me je telefoon eens’ vroeg ik hem haastig.
Hij overhandigde me zijn telefoon ik typte mijn nummer in en liet hem 1x over gaan.
‘Zo nu hebben we el kaars nummer’ zei ik terwijl ik motor start.
‘nu moet ik echt gaan me ouders wachten op me’
‘ok safi is goed rij voorzichtig’

ik vind het leuk dat jullie het leuk vinden hahaha veel lees plezier ciao ciao

04-05-2006, 15:45
Wooow je doet het supperrrrrrrrrr

Ga gauw verder !!


- XxX - MiNa~ZiNa

04-05-2006, 17:19
Up..

04-05-2006, 17:43


ga snel verder

04-05-2006, 17:50
hey hey schat je verhaal is SUPERRRR ga gauwe verderrrr



afz mimi

05-05-2006, 12:41
hier meld zigh een nieuwe fan
ga gauw verder meid


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10