Bekijk volle/desktop versie : Kleding voor op reis....



Pagina's : [1] 2

02-05-2006, 13:43
Hey dames, ik ga binnenkort op vakantie met de vliegtuig....weet alleen nog niet wat ik aanmoet....Tot nu toe ging ik altijd heel netjes gekleedt, maar meestal zit dat dan niet lekker (zeker niet bij een reis van bijna 12 uur) en bovendien gaan de meeste gewoon normaal gekleedt....
Zit te denken aan een gewoone spijkerbroek met leuk truitje. Wat vinden jullie ervan en hoe gaan jullie meestal gekleedt voor op reis met de vliegtuig?
(vraag ik ook gewoon uit interesse hoor )

02-05-2006, 13:45


Ik ga gewoon gekleed

tuniek met een losse broek, jabador, ligt eraan hoe ik me voel

02-05-2006, 13:47
Wij zijn een paar jaar geleden met 8 man op vakantie geweest naar marokko, en we hadden allemaal pyama aan zo lange marokaanse pyama haha

We vertrokken 's nachts en kwamen ook 's nachts aan in Marokko..


Nu ga ik zeker geen rok meer aantrekken

Gewoon een leuke spijkerbroek met een truitje

02-05-2006, 14:34
wat een Topic sorry dames NO Hard Feelings

02-05-2006, 14:50


Ik trek altijd iets makkelijks aan spijkerbroek, truitje en gympen ook al ist een reis van een uur begin er niet aan om nette kleding te reizen. .

02-05-2006, 14:52
Trek iets aan waar je je lekker in voelt, een reis van 12 uur is niet niks en als je dan iets netjes aandoet dan zit dat zeker niet lekker.
Ga dus voor iets comfortabels........

02-05-2006, 14:58
Ik vergeet nooit meer een paar jaar terug me man ging voor het eerst mee na marokko en we gingen met vliegtuig... En hier in nederland was best frisjes wij gewoon gekleed en jassen aan.. Nou we kwamen aan in Marakesch hitte gof is daar niks mee vergeleken.. We stapte uit vliegtuig dus ik zei sowwwwww warmmm me man ohh is maar van de moter van vliegtuig wahaahahha ik zoo ja ja loop maar eens verder kijken of je nog warmte van de moter van de vliegtuig voeld ......

Maar ik deed gewoon iets simpels aan een pantalon met een leuk truitje

02-05-2006, 15:01

Citaat door Girl2Be:
onderweg naar Marokko trok ik meestal een lichte sportbroek en t-shirt aan met slippers

en binnenkort wanneer ik naar Barcelona vertrek dan trek ik gewoon een 7/8 spijkerbroek met van die knoopjes aan de zijkant en een shirtje voor onderweg en me romeinse sandalen ofzo. lang leve 7/8 broeken, die dingen zijn zo handig.


en wat ik zooo onpraktisch vindt is een rok!! het waait alle kanten uit en d'r komen allemaal van die vouwtjes in enzo. dat zou ik in ieder geval nooit voor onderweg aantrekken
Barcelona is nu heel warm!!! Toen ik daar was was het heel warm (3 weken geleden) laat staan nu!!!!
Waar ga je heen in Barcelona??????? Hotel of familie??????

02-05-2006, 15:16

Citaat door Girl2Be:
Ja, temperatuur kan daar idd heel snel oplopen. Heb je die gemaakte foto's nog in je pc staan, zo ja, mag ik ze zien?

Ik ben benieuwd wat ik daar zal aantreffen heb je nog tips voor me?
Ik kan je wel een paar foto's laten zien.......

PM me je MSN......

02-05-2006, 16:36
K snap echt niet hoe mensen met een spijkerbroek de gehele reis met de auto naar Marokko kunnen volhouden. Trek gewoon een jogingsbroek aan met een shirtje en vestje

02-05-2006, 17:54
Haha, bunty bably...idd een raar onderwerp maar toch heb ik'm neer gezet....

Ja, ik ga ook nooit meer netjes gekleedt de vliegtuig binnenstappen...Ik ga denk ik voor een simpele linnenbroek en shirt Zit lekker en krueukelt niet!

02-05-2006, 18:03
Smurfenpak?? GRAPJE!

Dat ik naar amerika ging heb ik een linnenbroek aangetrokken en een shirtje maar ik had wel een vest bij me, ook had ik makkelijke sandalen aan, want geloof me na 12 uur zijn de kleinste voetjes een souffle geworden.

Bij de lange vluchten is het vaak ook nog koud en dan ben je blij als je een vest hebt en iets makkelijks aan hebt.

Goeie reis Insallah

02-05-2006, 18:10


Trek gewoon een joggingpak aan, het zit lekker en als je het warm hebt dan kan je gewoon het vestje uit doen en mocht het koud zijn, het vestje weer aandoen. Je hebt hele leuke joggingpakjes, dus over de vorm, kleur etc...hoef je je geen zorgen te maken.....

02-05-2006, 20:04
Ik denk dat ik een leuke tuniekje koop, met een leuke broek en truitje eronder, de rest draag ik een bijpassende hoofddoek, alleen wat voor schoentjes>??????? Help mij

02-05-2006, 20:17
Hangt helemaal af van waar we naartoe gaan, om hoe laat we vertrekken enz. daar pas ik mijn kleding op aan.
Een ding weet ik wel, ik vind het altijd koud in het vliegtuig

Pagina's : [1] 2