Bekijk volle/desktop versie : maagdelijkheid voor moslimmeisjes



Pagina's : [1] 2

24-05-2003, 17:39
Hai,

Lang geleden zag ik een gesprek over de maagdelijkheid van Islamitische meisjes. Zij zeiden dat ze niet zoals de Nederlandse meiden ziektes wilden oplopen. Maar wat blijkt meestal. De jongens en mannen hebben vaak onbeschermde sex. Niet alleen kun je geslachtziekte oplopen maar ook AIDS. Dus ook al wachten de dames met seks tot de huwelijksnacht, lopen ze alsnog risico. Het is dus ook voor de jongens belangrijk veilige seks te hebben. Het zou jammer zijn als de jongens vollop 'genieten' en later een dodelijke ziekte overbrengen op hun vrouw die altijd maagd is gebleven.

Zem

24-05-2003, 17:50


wat dacht je van voor je huwelijk hem laten testen op allerlei ziektes


bousa

24-05-2003, 17:55
Islamitische mannen hebben toch geen seks voor het huwelijk?? En ook geen uitstapjes binnen het huwelijk, hoe moeten zij dan aan SOA's komen????????

24-05-2003, 19:20

Citaat:
Origineel gepost door mezguitiya
Wie heeft jou dit wijsgemaakt, mijn vriend?!
Natuurlijk wordt dat "beweerd" en gaat men ervan uit dat dit daadwerkelijk wordt gedaan, maar de realiteit is toch héél anders...!

Ikzelf ben van mening wat van toepassing is op een moslimmeisje - nl. haar maagdelijkheid bewaren - ook een regel zou moeten zijn voor een moslimjongen! Maar ja, wie ben ik...
Men heeft het recht niet om te eisen van een meid dat zij maagd is terwijl "hij" mag doen en laten wat hij wil! Allebei gelijk voor de wet.

Er heerst nog altijd een taboe op het gebruik van condooms in de Marokkaaanse gemeenschap, een vrouw mag dit niet eisen - als jonggehuwde dan - want dan krijgt haar echtgenoot sowieso argwaan, en verwijt hij haar dat ze al "ervaring" heeft opgedaan.

Volgens een studie van "FEMMES DU MAROC" - Marokkaans tijdschrift - zijn er veel jonggehuwden die al van in het begin van hun huwelijk besmet worden door het HIV-virus, en dit dankzij hun echtgenoot. Maar zolang men deze ziekte "doodzwijgt" kan er niet veel of weinig aan gedaan worden!

Ik zou de meisjes aanraden om hun verloofde te laten testen op eventuele ziektes maar andersom ook, laat jezelf ook testen, als teken van vertrouwen tegenover je tokomstige man.
Waar wij vandaan komen werd er niet lang geleden door de meiden en de jongens heel jong getrouwt !! een meid op haar 20ste en nog niet getrouwt is heel vreemd en bij een jongen kijkt men niet vreemd op als ie op zijn 23ste al voor zijn eerste kind moet gaan zorgen.biologisch gezien de beste leeftijden om te trouwen

Tegenwoordig door studie en school zijn de meiden en de jongens op hun 24 ste nog niet toe aan die vatigheid, terwijl de hermonen al jaren op tilt slaan. een jongen van 26 nog niet getrouwt en maagd ?? niet realistisch !! en een meid ,daar is de maatschapelijk druk zo hoog om maagd te blijven dat de meeste het nog volhouden.
en over testen ?? ik zou denk ik heel vreemd opkijken als mijn aanstaande me zou vragen dat me zou moeten gaan testen.

wij zijn dan toch allebij maagd !!

24-05-2003, 19:22


Tjonge, dat is voor westerlingen toch allemaal erg vreemd hoor. Ben blij dat we hier niet in dat soort knellende banden hoeven te leven, het is allemaal hypocrisie, waar vrouwen de dupe van zijn.

24-05-2003, 20:15

Citaat:
Origineel gepost door tinghir2001
Waar wij vandaan komen werd er niet lang geleden door de meiden en de jongens heel jong getrouwt !! een meid op haar 20ste en nog niet getrouwt is heel vreemd en bij een jongen kijkt men niet vreemd op als ie op zijn 23ste al voor zijn eerste kind moet gaan zorgen.biologisch gezien de beste leeftijden om te trouwen

Tegenwoordig door studie en school zijn de meiden en de jongens op hun 24 ste nog niet toe aan die vatigheid, terwijl de hermonen al jaren op tilt slaan. een jongen van 26 nog niet getrouwt en maagd ?? niet realistisch !! en een meid ,daar is de maatschapelijk druk zo hoog om maagd te blijven dat de meeste het nog volhouden.
en over testen ?? ik zou denk ik heel vreemd opkijken als mijn aanstaande me zou vragen dat me zou moeten gaan testen.

wij zijn dan toch allebij maagd !!
Jij praat praat hier alsof het leven alleen om sex draait, en daarnaast doe je alsof het vanzelfsprekens is dat mannen tegenwoordig maagd zijn ???(geloof het zelf).

En als je aan mij zou vragen of ik mijn (toekomstige) man (inshaAllah) zal gaan testen, Dan zeg ik: NATUURLIJK.

De groeten,

25-05-2003, 17:18
Moet je de poll zien... meerderheid vind dat die mannen getest moeten worden...
het vinden is anders dan het echt laten doen!

Grote mond maar welke islamitische vrouw durft dat nou, ze durven het niet eens te vragen...

25-05-2003, 20:01

Citaat:
Origineel gepost door freemale
Moet je de poll zien... meerderheid vind dat die mannen getest moeten worden...
het vinden is anders dan het echt laten doen!

Grote mond maar welke islamitische vrouw durft dat nou, ze durven het niet eens te vragen...
Ik weet niet hoe je aan je conclusie komt, maar dat is toch logische, dat je je laat testen???..al mijn zussen hebben hun mannen laten testen..wel of geen sex voor het huwlijk, toch laten testen..Beter dan het risico aangaan,,ga nou niet zeggen, vertrouw je je man niet,,Nee daar gaat het niet om..Je toekomstige man kan een ziekte opgelopen hebben zonder dat hij het weet..

25-05-2003, 20:10

Citaat:
Origineel gepost door vikker
Hij kan een ziekte hebben opgelopen zonder dat hij het weet.....op de bril van het toilet...of bij een of andere h.oer?
Wees niet zo naief, als de man zo maagdelijk zou blijven als hij het van zijn toekomstige echtgenote zou verlangen, hoefde je helemaal geen test te laten doen om te zien of meneertje niet vreemd is gegaan.
Je doet geen geslachtsziekte op zonder dat je het weet...en ook niet van ijskreem te eten.
Die hypocritie....
Ja daag..loop je jezelf hier een beetje goed te praten..

Je weet zo goed als ik dat de MEESTE Marokkaanse jongen NIET op jouw lijken (mocht je de waarheid spreken)..Sorry ik neem geen risico..mocht je ooit met me trouwen,,helaas, dan moet je van mijn een test af leggen, anders gaat het feest niet door







P.S laatste zin Joke hé.

27-05-2003, 14:37

Citaat:
Origineel gepost door vikker
Waar haal je het dat ik met jou zou willen trouwen. ...nee meid, hou jij je maar lekker bij de Marokkanen. ...en ben je nu niet aan het afwijken van de kern van de zaak?
Hahaha, had je wil gewild,,het wat maar een grapje, ik kon het weer niet laten..'kern van de zaak'..Ik vond het wel toepasselijk.


Citaat:
[i]
Als jij toch zo zeker bent van de marokkaanse lieverdjes, waarom ze dan laten testen.....wantrouwen waarschijnlijk.... [/B]
Ach ja, er is nog hoop hé..


Citaat:
[i]
Erg hé, als je je toekomstige niet voldoende kan vetrouwen om met hem de koffer in te duiken zonder hem eerst te laten testen..
Ja hoor, wijst wel degelijk op een gebrek aan vertrouwen, een huwelijk dat zo moet beginnen. [/B]
Het vertrouwen begint bij mij na het huwelijksnacht..oké…Meneertje we hebben het hier wel over Aids, dat valt moeilijk te genezen, dus beter voor komen hé…

‘Vertrouwen’,,Jij wijkt hier gigantisch van het onderwerp af..Wat heeft vertrouwen er nou weer mee te maken??????..Je laat hem gewoon testen voor de zekerheid….Tuurlijk is het logisch dat een man meestal met veel meiden naar bed is geweest..Denk je nou echt dat hij zich laat testen???..het is niet alleen Aids wat hij kan hebben, maar ook soa, en weet ik veel wat voor gemeenschappelijke ziektes…

Ik begrijp echt niet waarom je zo moeilijk doet????..Je kan je toch gewoon laten testen, als erom gevraagd word?

27-05-2003, 14:41

Citaat:
Origineel gepost door Defender
Rare ideen hier allemaal....veel marokkanen hier reageren typisch volgens de ideen di ze door de "kaasregering" worden aangepraat: Vrij gerust, maar houdt je wantrouwen wakker. Gebruik altijd een condoom en meer van die onzin.
'Gebruik' Makkelijk praten jij, wie zegt dat iedereen het safe doet?


Citaat:
[i]
Het is heel simpel: Als ik mijn vrouw niet op haar woord kan geloven, of zij mij niet dat we allebei maagd zijn, en er alleen voor elkaar zijn, waarom trouw je dan in vredesnaam? Als je met angst voor elkaar naar bed moet, waarom ga je dan met elkaar naar bed? [/B]
Oké als jullie allebei maagd zijn, dan heeft een test natuurlijk geen zin.

27-05-2003, 15:45
Daar gaat het juist jou om.
Je man moet vertrouwen in je hebben.
Tenminste ik weet dat ik nog maagd ben,en AllAH weet het ook.
Ik zou nooit me laten testen om mijn man te laten bewijzen dat ik nog maagd ben .Ik bedoel ik weet het zelf wel.En Allah is mijn getuige.
En het kan me dan ook niet schelen wat mijn man of wat de mensen zeggen.

27-05-2003, 15:51


ja meid jihadmarocgirly je hebt gelijk ik ga me echt niet laten testen ,want ik weet dat ik niks heb gedaan en dat weet allah ook.ook al zeggen ze dat je door een tampon of door iets anders je maagdenvlies
snel scheurt.ik was daar eerst heel erg bang voor maar ik weet van me zelf dat ik nog maagd ben en dat weet allah ook.
xxxxxxxxx me

27-05-2003, 16:08
Maarreee ik ken heel veel jongens die niet meer macht zijn.
E n geloof me ookal zegt mijn man ik ben niet maagd wahahaha.
Ik laat hem toch maar de zekerheid testen
Want voor je dat je het weet boemmm.
E n het enigste wat ze dan gaan zeggen is.sorry ik wist het.
E n dan zeg jij verdomme waarom heb die test maar niet genomen.

27-05-2003, 19:16
jihadmarocgirly mag ik vragen of je een vrouw of man bent??..Onder je avator staat dat je een man bent, maar uit je reactie blijkt dat je een vrouw bent....dus wat is het nou???????

Lekker verwarrend

Pagina's : [1] 2