Bekijk volle/desktop versie : Tfoe, ze is zwanger van een neger



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

01-05-2006, 14:48
Tfoe, gescheiden en nu zwanger van een neger. Tfoe tfoe tfoe, wat is er toch met jullie marokkaanse vrouwen. Die pa meskien gaat gewoon kapot van binnen. Niemand ziet hem meer buiten zoveel schaamt hij zich. Marokkaanse vrouwen zijn echt zbel man.

01-05-2006, 14:51



Citaat door the man:
Tfoe, gescheiden en nu zwanger van een neger. Tfoe tfoe tfoe, wat is er toch met jullie marokkaanse vrouwen. Die pa meskien gaat gewoon kapot van binnen. Niemand ziet hem meer buiten zoveel schaamt hij zich. Marokkaanse vrouwen zijn echt zbel man.
jij bent echt ziek in je hoofd...
ik heb al je topics gelezen en 't wordt tijd da je hulp gaat zoeken.!!

01-05-2006, 14:52
en jij ben nog zieker als zij...

wat boeit jou dat?

01-05-2006, 14:58

Citaat door samya 2:
en jij ben nog zieker als zij...

wat boeit jou dat?
Jullie marokkaanse vrouwen roepen en schreeuwen om respect maar jullie respecteren jezelf nog niet eens. Tfoe vieze wijven zijn jullie. En gescheiden en dan ook nog eens ongetrouwd zwanger en dan ook nog eens door een neger. Tfoe.

01-05-2006, 15:00


jullie jullie, altijd weer die eeuwige wijzende vingertje, die maar 1 kant op kan wijzen. In de spiegel durven kijken... ho maar
Vermoeiend, zulke personen als jij.

01-05-2006, 15:03
denk je nou echt dat meiden die dit meemaken t tegen jou gaan zeggen
gestoord man

leef en laat leven zoek voor jezelf een goede vrouw

01-05-2006, 15:03
rarar hoe zou dat komen, door de manier van ophouden, als een meisje niets mag en 24 uur door familie, broers en vrienden ervan in de gaten worden gehouden, juist dan gaat ze zich als een hoertje gedragen

mezjen en wat heb jij tegen negers racist wela

bez bez rala maraba

01-05-2006, 15:09

Citaat door boegajoe:
rarar hoe zou dat komen, door de manier van ophouden, als een meisje niets mag en 24 uur door familie, broers en vrienden ervan in de gaten worden gehouden, juist dan gaat ze zich als een hoertje gedragen

mezjen en wat heb jij tegen negers racist wela

bez bez rala maraba
Rechter: "waarom heb je gestolen dief"????

Dief: "door al dat blauw op straat, al die beveiligingscamera's, al die beveiligingsbeamte's en al die alarmpoortjes, daarom ben ik gaan stelen rechter, juist dan word ik gestimuleerd om te stelen".

01-05-2006, 15:12

Citaat door the man:
Jullie marokkaanse vrouwen roepen en schreeuwen om respect maar jullie respecteren jezelf nog niet eens. Tfoe vieze wijven zijn jullie. En gescheiden en dan ook nog eens ongetrouwd zwanger en dan ook nog eens door een neger. Tfoe.
verbaast me dat je weet wat het woord 'respect' inhoudt

ga spelen joh kind alsof het jou zaken zijn

01-05-2006, 15:14

Citaat door the man:
Tfoe, gescheiden en nu zwanger van een neger. Tfoe tfoe tfoe, wat is er toch met jullie marokkaanse vrouwen. Die pa meskien gaat gewoon kapot van binnen. Niemand ziet hem meer buiten zoveel schaamt hij zich. Marokkaanse vrouwen zijn echt zbel man.
Je moet alles proberen van het leven. Gewoon genieten. LAAT JE LEKKER GAAN jongen/

01-05-2006, 15:17

Citaat door the man:
Jullie marokkaanse vrouwen roepen en schreeuwen om respect maar jullie respecteren jezelf nog niet eens. Tfoe vieze wijven zijn jullie. En gescheiden en dan ook nog eens ongetrouwd zwanger en dan ook nog eens door een neger. Tfoe.
hahaha je vind het wel erg he dat marokaanse meiden met negers omgaan....
maar de marokaanse meiden mogen niet klagen als ze een marokaanse jongen zien met een hollandse dame en nog een kind derbij....

01-05-2006, 15:56

Citaat door Hammo:
Je moet alles proberen van het leven. Gewoon genieten. LAAT JE LEKKER GAAN jongen/
Maar je moet wel je grenzen kennen he...

02-05-2006, 09:04



Citaat door the man:
Tfoe, gescheiden en nu zwanger van een neger. Tfoe tfoe tfoe, wat is er toch met jullie marokkaanse vrouwen. Die pa meskien gaat gewoon kapot van binnen. Niemand ziet hem meer buiten zoveel schaamt hij zich. Marokkaanse vrouwen zijn echt zbel man.

02-05-2006, 09:24
die gozer heeft gelijk wolah marokkaanse meiden van tegenwoordig is niet om aan te zien......de ouders, familie, broerss enzzz die een oogje hebben op haar dochter(s)...betekent niet een gevangenis maar een bescherming om haar nix te laten overkomen en op rechten te laten blijven lopen. En dan komen jullie meiden met je gevangenis dit dat .....marokkaanse meiden van tegenwoordig wolah egt schande........voel je je niet aangesproken....als je de bovenstaande informatie tog bezit.......marokkaanse meiden gatverdamme man........mnaar de jongens ook......dat zijn ook sukkels.....kortom.....magharbaa zijn een rare volk of je hier of daar bent je komt ze altijd tegennn.......maja k moet gaan trainen....vroeg in de ochtend tott 6en....doei doei

02-05-2006, 09:28
Ik zie zoveel zure gezichtjes op deze topic.........dus ik laat ook even mijn zure kop zien













Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13