Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Touriya Haouad 1.74 en 55 kilo



Pagina's : 1 2 [3]

02-05-2006, 13:21
ik vind haar wel mooi & ze speelde leuk in shouf shouf habibi
Alleen die foto's van haar halfnaakt

02-05-2006, 13:26



Citaat door Bachelorette:
k ben 9 centi langer dan jou en weeg t zelfde


gr. MrsBotje
bottenkraker!!

03-05-2006, 09:40
Lijkt me sterk, ze praat echt slecht marokkaans in SS.

03-05-2006, 21:31
zo wat een puta!!!!!!!!!!!!playboy how low can you go!!!!!!!!!!!!

03-05-2006, 22:09


ja et kan wel zo zijn je weeet maar nooit niet zomaar oordelen toch


ik vind haar zelf niet zoo mooi ik vind dat ze een beetje te dikke neus heeft waardoor ze niet meer een mooie uitstraling heeft als ze lacht voor de rest vind ik haar figuuur geweldiggggggggggg had ik maar zon body

03-05-2006, 22:10

04-05-2006, 13:54

Citaat door Beauty86:
ja ze is half marokkaanse. ze was vroeger juist een hele praktiserende moslima, ze vastte, ging naar moskee, en ze was of van plan hoofddoek te dragen of ze droeg het een korte tijd. ben het vergeten. Ze had een hele strenge vader en blijkbaar heeft dat niet het juiste effect gehad.

klopt het dat ze getrouwd is met zo'n amerikaanse acteur. ik had gehoord dat ze was getrouwd met die ene Dan uit Charmed, die wat had met Piper. die ene buurman van haar.....
ja ze is wel een beetje marokkaanse ze is mengelsmoes, ze is ook iets macadoneisch, nederlands, marokkaanse en nog iets. In iedergeval is haar vader ook niet 100% marokkaan tenminste dat zei ze in een intervieuw en dat is wat ik had begrepen van haar

04-05-2006, 13:57

Citaat door Brokensmile:
eheh it's all about the money he
get real please...

Anyways..ze heeft een mooi figuurtje..maar is ze nou marokkaanse??
nee... :rolleyes I guess.... maar het gewoon het feit dat ze getrouwd is met een bekende ''rijke'' amerikaanse acteur. dat gebeurt namelijk niet velen, die geboren en getogen zijn in NL

04-05-2006, 14:53
haar pa is half Marokkaans half Algerijns

04-05-2006, 15:39
Ik ben 1 m 63 ongeveer misschien wat langer en ik weeg precies 51 kilo en geloof me ik vind mezelf echt wel dun!!

04-05-2006, 16:14
k zag haar op tv met die verloofde van haar.. en ze had een ketinkje om met een kruis en trots vertellen dat ze in de playboy geweest is enso mjaa moet ze zelf weten ze komt er later wel 8er op de dag des oordeels..

voor de rest is 't wel een mooie meid..

04-05-2006, 16:19
k vraag me trouwens af wat haar ouders ervan vinden.. en wat er in hun omgaat.. k denk dat ze niet trots op haar zullen zyn !!

04-05-2006, 16:22



Citaat door Beauty86:
ja ze is half marokkaanse. ze was vroeger juist een hele praktiserende moslima, ze vastte, ging naar moskee, en ze was of van plan hoofddoek te dragen of ze droeg het een korte tijd. ben het vergeten. Ze had een hele strenge vader en blijkbaar heeft dat niet het juiste effect gehad.

klopt het dat ze getrouwd is met zo'n amerikaanse acteur. ik had gehoord dat ze was getrouwd met die ene Dan uit Charmed, die wat had met Piper. die ene buurman van haar.....
k snap dan eigenlyk nie hoe iemand zo erg dan kan veranderen.. maarja k hoop 't voor der dat ze snel in gaat zien dat ze heeeel verkeerd bzg is en berouw gaat tonen..

04-05-2006, 22:10

Citaat door miss_casanova:
bottenkraker!!
dat k zoveel weeg is danwel nie gezond , maar dat wil nie zeggen dat k geen "vlees in de kuip" heb sis



ps. je hebt de meest gare reactie. zou je dit ook in mn face zeggen?

Pagina's : 1 2 [3]