Bekijk volle/desktop versie : men leven die instorte do0r een j0nGen..:(:(



29-04-2006, 21:17
selam moe3likoem...

Ik wil graag een verhaal beginnen,,maar m0et natuurlijk wel eerst aanschouwers hebben mja laat het me weten,,k zal een korte samenvatting geven van men verhaal..

het gaat 0ver een meisje dat een jonGen heel erg vertrouwde maar dat had ze bter niet kunnen d0en want der leven zal een hel w0rden do0r hem..

yellah isz wel kort gevat maar teminste iets..yellah dames&heren laat het me weten..


29-04-2006, 21:25


Saffie,,wil niemand dat ik een verhaal begin..

29-04-2006, 21:26


29-04-2006, 21:26
oke.....yellah n0G meer....

29-04-2006, 21:32


ZIEDI OP WAT WACHT JE SCHAT IK WIL VERVOLG HAHAH JALAH
ZET MAAR VERVOLG EN JE ZULT ZIEN ER ZULLEN MEER KOMEN DON't WORRY GIRL

29-04-2006, 21:35
Het was vroeg in de morgen toen men wekker af ging, ik had zin om verder te slapen ik zei tegen mezelf dat ik nog 5 minuten zal blijven liggen. Maar die 5 minuten werden gauw een uur. Toen ik op men telefoon keek zag ik al dat het al 08:00 was. O0o0o0o0o shit dacht ik nu kom ik weer te laat op school dat is al de 4de keer deze week. Ik stond op ik wou even kijken of men broertje en broer al waren opgestaan en jha..!!!...uff hun altijd,, no0it kunnen ze me even wakker maken wagha als ik thuis kom k vermo0rd ze……Mja vervolgens liep k naar de douche deed woedoe verrichte mij gebed deed men hoofddoek goed, ik was trots op men zelf ik droeg men hoofddoek nu 6 jaar heb hem no0it afgedaan mensen zeiden vaak tegen men moeder dat ze 100% zeker wisten dat ik hem af zou doen nou die hadden het zwaar mis.... En zal hem inscha-Allah voor altijd blijven dragen. Ik pakte men tas en deed men boeken erin ik studeerde voor huisarts. Pakte men busabonnement en liep richting de bus. Ik moest nog een kwartier wachten voordat de bus zou komen. Aangekomen op school moest ik als eerst een te laat kaartje halen wat ik zelf waardelo0s vond. Mja aangekomen in men klas kreeg ik aandacht van de hele klas..de leraar zei:’Selina waar kom jij zo laat vandaan’. Ik antwoordde:’Sorry meneer heb me verslapen, het zal niet meer gebeuren en ging op men plaats zitten. Ik zat naast me beste vriendin Yasmina, k kende haar sinds groep 8 en ga nu nog steeds met haar om het is een schat van een meid je kunt haar alles vertellen, je kunt met haar laggen en alles.

Yasmina:Ewa ahh zine inoe hoe is het..??(fluisterend)
Selina : Jha gaat g0ed ho0r hamdoe3ilah met jou dan..??
Yasmina: zoasl gewoonlijk gaat owk alles goed met mij J..Ewa je bent we heel vroeg vandaag he vroeger kan niet..….
Selina : ewa jah,,ska shem ewa saffie heb me gewoon verslapen..:P:P..wuhahua wat ik wel vaker deze week heb gedaan..
Yasmina : ewa saffie vanaf nu af aan ben ik jou wekker k zal je wakker maken kom elke dag langs je want die lekkere broer van je bevalt me wel..whuahuahhua
Selina : ahieja tamsjoent ziehenta wuhhhahah saffie je bent elke morgen welkom..


De leraar die zoals gewoonlijk last van ons had zei:’Dames en nu houden jullie jullie monden dicht en Selina jij helemaal eerst kom je te laat en dan sta je nog te kwebbelen met je buurvrouw’. Ik dacht wajow ik kan die zemmer wel vermoorden wat moet hij man egt een racist mja ik trok me er niets van aan en antwoordde netjes dat het niet meer zal gebeuren wat niet helemaal waar was. Want na een paar minuten raakte Yasmina&ik weer aan het praat. Meskien die leraar kan gelijk psychiater zoeken we hebben hem nu wel langzamer hand gek gemaakt. De laatste uur ging voorbij het leek net of we eeuwen in de klas zaten yasmina meskiena had half haar ogen dicht waar do0r ik moest lachen,,whuahhuahuahu,,de docent vroeg me wat er aan de hand was ik zei niets gelukkig liet ze het er bij zitten. Na een paar minuten ging eindelijk de bel. Yasmina meskiena werd gelijk wakker rende als een gek naar der kluis leek net of hitler een bomaanslag in de lokaal wou plegen en yasmina er van weg rende.

Selina: wajow vanwaar die haast man..??
Yasmina: ska shem.:P..Wajow wou zo snel mogelijk die klas uit pff weetje hoe saai was bijna in slaap gevallen.
Selina: Jha maar dan hoef je de klas niet uit te rennen..??
Yasmina: ewa saffie zal ik je eerlijk vertellen je lekkere broer is op school aanwezig dus…..
Selina: Owjah waar dan..???
Yasmina: kijk daar…
Selina: O0o0o dat zie ik nu pas saffie kom we gaan naar hem toe.

Aangekomen bij Fayssal. Fayssal gaf me een dikke zoen op men wang,

Fayssal: He kleine zussie van me hoessie..?
Selina: Jha ho0r gaat lekker met jou dan..??
Fayssal: gaat prima ho0rsz..
Selina: ewa ahh kleine boefje wat kom je doen op scho0l dan??
Fayssal: Had ff zin om men kleine zussie te verwennen jah heb je zin om naar de stad te gaan met mij ni3??
Selina: tuurlijk waarom niet hoeveel Money heb je bij je..??
Fayssal: genoeg gelo0f me
Selina: saffie isz g0ed ik ga je vndaag weer eens blut maken..
Yasmina: ewa saffie dan ga ik maar vertrekken nog veel plezier he fayssal&selina
Fayssal: Wat veel plezier een mooie dame als jij moet altijd natuurlijk mee gaan..
Selina: jha dat vind ik ook.
Yasmina: Ewa saffie dan ga ik wel mee als jullie dat zo graag willen

29-04-2006, 21:38
VERDER ALSJEBLIEF MEID kus je doet het goed zina

29-04-2006, 21:49
Selina:
Ik zag dat Yasmina rode wangetjes had gekregen. Ze had al een lange tijd een oog op men broer niet dat ik het erg vond. Toen ze het me vertelde zei ik tegen der dat ze er niet op kon rekenen dat men broer haar leuk zou vinden vanwege het feit dat men broer niet zo een meisjes gek is. Mja ze vatte het verkeerd op en d8 dat ik het der niet gunde maar in tegen deel wou ik haar juist wel als men schoonzusje. Mja zo te zien vind men broer haar niet lelijk.We vertrokken naar de stad

Fayssal:
Daar zag ik der dan die beeldschone yasmina. Het is echt een leuke meisje man heb no0it gev0elens voor een meisje gehad jha soms vond ik ze wel lekker en al maar niet verlieft maar steeds vaker voel ik meer voor yasmina, ik denk dat ze gewoon de ware is. Maar ik weet niet of zij oowk zo denkt over mij ik ben van plan vanaf vandaag meer met der om te gaan en te kijken hoe ze nou echt is en inscha-Allah wortd het wat tussen ons.

Yasmina:
Daar zag ik fayssal dan de jongen die ik wel zag staan de jongen waar ik heel veel van hield de jongen waar ik men leven mee zou willen delen, alleen is het jammer dat het niet wederzijds is. Selina meskiena mag boffen met zo een lieve broer die 2 zijn echt gek opmekaar mja ze gaan zo winkelen en ik mocht mee. Fayssal zij nog dat ik een mo0ie dame was en kreeg er rode wangen van. Terwijl ik dit no0it krijg bij een jongen en als een jongen zoiets zij begon ik hem meestal te schelden tenzij het een persoon was die ik kende.

Aangekomen in de stad gingen de dames alle winkels langs, ze hadden de broer meskien gek gemaakt. Na eenpaar winkels door te snuffelen waren ze in een winkel dat ZANA heette best wel een dure winkel.

Fayssal:
Uff die zusje van me is echt gek op winkelen man en yasmina zi3henta ook..Pff..mja we waren in een winkel dat ZANA heette die winkel was best duur maar daar had ik het wel voor over voor de 2 lieve dames, yasmina had aantal keren wat gepast ze had echt een mooie figuur ze had vandaag een leuke combinatie gekocht het was een spijkerbroek met een mooi zwart colbert erg netjes net toen ze wou afrekenen ging ik ervoor staan en wou het zelf gaan afrekenen met men eigen geld.

Fayssal: yasmina sgatje tog ik betaal het zelf.
Yasmina: le shoekran k heb geld bij me ho0rsz..
Fayssal: ewa saffie je moet me aanbod aannemen en ik betaalde,, yasmina kon niet doordringen want ze wist al wanneer ik iets wou gaan doen dat ik er owk voor zou gaan zoals nu ik voor yasmina ga.

Ondertussen werd het best wel laat yasmina belde haar ouders op om te zeggen dat ze bij selina bleef logeren. Aangekomen bij de Mac plofde fayssal neer op de stoel en zei:’wajow jullie hebben me gek gemaakt’. Ewa jah we zo lief zijn heb je dat tog wel vo0r 0ns 0ver antwoorde selina heel stoer. En ze schoten alledrie in de lach. Na lekker te hebben gegeten ging selina ff naar de wc dit was de kans dat fayssal aan yasmina der nummer kon vragen hij kon het krijgen via zen zusje maar dat vond die dom.

Fayssal:
Yes dit is mijn kans om haar der nummer te vragen.

Yasmina:
Wajow nu zit ik hier helemaal alleen met fayssal Pff…inscha-Allah komt selina gauw trg want die kan soms wel uren op de wc zitten mja …

Fayssal: ewa ehh mo0ierd wrm ben je zo stil?
Yasmina: ewa jah heb niets om te vertellen
Fayssal: hoe is die dan op sgo0l?
Yasmina: ewa jah gaat g0ed haal g0ede cijfers en al.
Fayssal:ewa je bent een mo0ie dame moet ik eerlijk zijn, dus je zult vast wel een vriendje hebben?
YasminamG hoe kon hij dit nou zeggen ik vertrouw geen ene jongen man..ik antwoorde whuha nee man ik vertrouw geen jongens gelo0f niks van hun scheinheilige gedoe.
Fayssalehhh deze dame is dus lastig dacht ik maar was best wel blij dat ze geen vriend had want dat zou echt men gevoelige snaar raken ik antwoorde:’ewa best wel goed van je ..
ik wil je iets vragen maar je moet het niet verkeerd opvatten saffie?
Yasmina: isz goed vraag maar raak.
Fayssal: wuhuh is een simpele vraag maar gwn niet doordenken. Mag ik je nummer?
Yasmina: omG hij vroeg gwn naar men nummer ewa safie k moet niet teveel gaan denken hij zij zelf dat ik niet moest doordenken jammer man had geho0pt dat die iets anders zou gaan zeggen....ik gaf hem mijn nummer.

Fayssal:
Pff ik heb men eerste stap al gezet gelukkig heb ik haar nummer ik wou niet zeggen dat ik haar leuk vond want dan zou ze misschien haar nummer niet geven en ze zei al dat ze niet in jongens gelo0fde dus heb ik het zo aangepakt.


yasmina:
hij heeft nu men nummer maar ik denk dat het wel daar bij zou blijven want hij zei dta ik niet moest gaan doordenken saffie ik ga de ho0p nu al 0pgeven. Maar tog bleef een stemmetje in me zeggen dat het niet allen bij nummer zal blijven maar het door zou groeien mja we wachten wel af.

29-04-2006, 21:50


29-04-2006, 21:58
Selina:
Ik zag die 2 zo druk in gesprek ik wou ze niet storen dus liep ik maar weer terug naar de wc ik zag gewoon dat er iets gaande was met men broer hij isz volgens mij verliefdt mja ik zou wel morgen met hem praten wanneer yasmina naar huis zou gaan.

Selina was weer van plan om terug te gaan ze zat ongeveer een kwartier op de wc, fayssal zei:’’wajow hebben ze iets in je eten gedaan ofsjow waardo0r je uren op de wc moets blijven.
Ewa saffie het was maar 15 minuten zei selina, en dat is weinig zei fayssal. Wuhauuha yasmina meskiena moest laggen wrm weet ik niet, en toen begon fayssal ook al te laggen ik d8 huh waarom laggen hun nou weer toen begon yasmina naar men broek gulp te wijzen. omG dacht ik wajow hij staat gwn open…ik werd zo rood als een tomaat en deed hem in 1 seconde dicht..Wahga dajem ahhh tamsjoent zihenta oe tegnied she wagha a yasmina. Whauhhua ze lagen helemaal stuk fayssal zei ewa kleine zussie zo te zien heb je veel gegeten en niks deruit gekregen wat heb je al die tijd in de wc gedaan.whuauahu yasmina lag helemaal dubbel en ik maar ro0d worden ik zei tegen fayssal wacht maar jou pak ik teruG wagha wacht maar. Ze reden met zen 3’en naar huis. Thuis aangekomen ging iedereen ze gangetje niemand was thuis men broertjes waren weg en men ouders ook en fayssal was ook weg. Dus yasmiina en ik waren alleen thuis. We zaten op men bed toen we opeens iemand op men kamer deur hoorden kloppen het was fayssal hij zei: selina mamma en pappa en die 2 kleintjes(men broertjes dus) zijn naar tante gegaan en ze blijven daar logeren, mja dames trek jullie pyama aan en kom naar benenden want heb 1 vriend bij me een paar dozen pizza en een leuke dvd dus ik verwacht jullie zo beneden saffie?.....We antwoorden beiden in een ko0r isz goed.


Aangekomen beneden zag ik iemand wajow dat isz vast de vriend van men broer hij is egt appart man zo mo0i k zag hem kijken maar k negeerde het, want die blik in hem ogen vertouw ik niet helemaal. Fayssal: amien dit is mijn zusje selina en dat mooie meisje naast haar is yasmina der vriendin. Aangenaam kennis te maken zei amien, insgelijks zeiden de dames tegelijk. De dames gingen op de grond liggen met de dekens en de heren op de bank. Yasmina: ewa start die film dan fayssal, fayssal antwoorde en zei vo0r jou alles mo0ie dame yasmina werd rood en glimlachte verlegen. Fayssal:”maar dames het is wel een enge film he je ziet mensen gwn uit mekaar springen bommen binnen in hun over al bloed, selina antwoordde sinds wanneer zijn yasmina&ik bang tss wij zijn vo0r niets bang. Oke jullie jullie zin,,midden in de film fluisterde selina in yasminas oor kunnen we niet beter gaan slapen want deze film isz gwn te overdreven eng jha vind ik owk kom we gaan fluisterde yasmina trg.. De dames stonden op en zeiden tegen fayssal dat ze gingen slapen,,ahhh zijn de 2 mo0ierds bang ofsjow..…Nee we zijn niet bang antwo0rde selina geiriteerd,,jha jha en dat moet ik geloven antwoorde fayssal,,jha dat moet je gel0ven en als we ergens bang vo0r zijn isz het wel die enge gezicht van jou....antwo0rde selina heel st0er,,yasmina en amien lachtte zich helemaal stuk,,yasmina kom we gaan zei selina ahhh bangerikken ga maar zei fayssal…Pff oke nu heb je me geiriteerd nu blijven we gwn..k zal je laten zien dat k niet bang ben..isz goed antwoorde fayssal. Amien zei jullie kunnen gerust op de bank komen zitten hoor jha zei anouar vo0r het geval jullie bang zijn kunnen jullie in onzse armen kruipen..:P..selina antwoordeff vergeet dat maar want de film isz niet eng,,,oke oke zei fayssal…na een aantal minuten werd de film weer eng,,iemand spatte uitelkaar alle lichAams onderdelen vlogen alle kanten op..de dames wwerden bang en zonder na te denken vlogen de meiden in de armen van de heren,,yasmina vloog in de armen van fayssal en selina vlo0G in de armen van amien..na de aflo0p van de fillm,,trokken de dames zich teruG,,ze praatte nog wat bij met zen 4’tjes daarna raakte yasmina in gesprek met fayssal en de andere 2 bleven stil,,tot selina een plan kreeg ze trok amien mee naar boven en liet yasmina en fayssal achter.

Aangekomen boven in de kamer van selina:

Selina: whuha sorry dat ik je mee trok maar die 2 moeten gewoo0n met elkaar praten,,,,ze passen echt g0ed bij mekaar.
Amien: ewa geeft niet whuahu jha k zag het owk al dat die 2 verliefd zijn.
TOEN BLEEF HET EEN TIJDJE STIL……:rollyeyes:
Amien: ewa ehh zine vertel eens hoe oud ben je?
Selina: tfoe jeh zemmer hij noemt me zomaar zine..mja hij isz wel lekker.. uhmmszz k ben 19 jaar jij dan?
Amien: ewa k ben 22 jaar.
Selina: leuke leeftijd.
Amien: whuauhahu heb je gr0ot gelijk in.
Maar selina inoe vertel eens wat over je dagelijks leventje ofsjow
Selina: pff hij noemt me gewo0n de zijne(inoe) pff,,whhhehe k heb gewo0n een gesprek met een lekkere ding,,uhmmszz k ga naar scho0l studeer vo0r huisarts en ben thuis dat isz het zowel wat k dagelijks doe.
Amien: o0o0o wel g0ed van je ho0rsz,,Selina wil je iets vragen maar niet verkeerd opvatten saffie..
Selina: isz g0ed
Amien: selina je bent egt een mo0i meisje en zou best wel iets met je willen,,,dus men vraag duid zou je iets met me willen?
Selina: ewa amien k weet niet wat k moet zeggen uhmmszz…de antwo0rd isz nee want k ken je noG maar een paar uurtjes :S:S…
Amien: ewa zo een anttw0ord had k al verw8 mja mag ik je nummer dan?
Selina: jha ho0rsz en selina gaf hem haar nummer.
Amien: dankjewel.

Selina:
Wajow hij vroeg gwn men nummer normaal vertrouw ik geen jongens mja..deze owk niet mja k ga hem beter leren kennen en dan zie k wel als hij me bevalt dan neem k gwn met hem ..het liefst zo snel mogelijk..K BEN GWN VERLIEFD,,

Ondertussen beneden:

Fayssal:
Wajow die 2 hebben ons gewo0n alleen gelaten ,,en selina had hem beter niet kunnen meenemen want die amien naait elke meisje die hij wel ziet zitten,,als hij haar o0k maar met 1 haartje aanraakt krijgt hij problemen met mij het isz wel mijn vriend maar men zusje komt op de 1e plaats mja Allah isz bij haar,,nu ga k me ff op yasmina verrichten k ga der nu vragen k verlang zo erg naar haar,,ze isz gewo0n te gek vo0r wo0rden…

Yasmina:
Wajow die 2 zijn echt gesto0rd k ben nu allen met fayssal Pff,,,

Fayssal: ewa yasmina wat vond je van de film?
Yasmina: dat weet je al volGens mij was gewo0n gruwelijk,,sorry dat ik in je armen sprong.
Fayssal: ewa saffie yasmina k wil met je praten man,,yasmina denk je echt dat ik het erg vond ofsjow dat je in men armen sprong k vond het juist heerlijk het leek net of ik zweef k had iemand in men armen die k leuk vind,,yasmina heb je het no0it gemerkt ofsj0w ik vind je al een tijdje leuk,,maar jammer dat je het niet merkte yasmina hier bij vraag ik…Wil je mij toelaten om jou gelukkig te maken..???
Yasmina: wajow hij vroeg me gwn k verlang al een hele tijd naar deze vraag ik kreeg tranen in men ogen tranen van geluk…

Fayssal meskien wachtte met spanning af…het bleef ongeveer 4 minuten stil…terwijl de 2 elkaars hand vast hadden wou yasmina iets zeggen…fayssal ik ik ik…..fayssal zei: saffie yasmina laat maar ik zie het al je wilt me niet..fayssal wou zen hand los laten maar yasmina bleef zijn hand vasthouden en sprak: fayssal gesto0rde b0efje waaro0m d0e je z0 laat me eerst uit praten ik zal eerlijk zijn tegen over je zijn. Toen je men nummer vroeg had ik leiver dat je erbij zei dat je me wou maar dat was de geval niet k vond het best wel jammer want ik vind je namelijk owk een tijdje leuk….mja en net toen ik in je armen zat toen bevond k me in de 7e hemel k wou wel eeuwen zo blijven zitten,,maar k wist niet dat jij het owk fijn vond en fayssal jha k wil je een kans geven om mij gelukkig te maken…fayssal luisterde aandachtig naar de wo0rden die yasmina sprak..en daarna kuste hij haar hand en keek haar aan langzaam kwam fayssal dichterbij yasmina net of yasmina ze lippen een magneet was vo0r ze het wisten raakte de lippen mekaar ze kusten mekaar ,,,,,,, yasmina sloeg zijn armen om hem heen en zo belande ze in een langvuurigtongzoen…zonder dat ze het do0r hadden keken amien&selina mee,,,maar die dede geheimzinnig…selina: we gaan ze laten schrikken..Amien: nee man dat isz kinderachtig..selina: jewel als k zeg dat we ze gaan laten schrikken dan gebeurt dat owk..amien: owjah isz g0ed maar met 1 vo0rwaarde..selina: en dat is???..amien: als je morgen met me uitgaat..lkkr iets d0en…selina: wajow hij vroeg me gwn mee uit wajow k grijp de kans gwn k ga hem een kans geven om mij gelukkig te maken selina antwo0rde oke boefje morgen ga k met je mee…yellah nu gaan we ze laten sgrikken amien en selina sprongen tegelijk op en riepen BBBBBBBOOOOOOOOEEEEEEEEEEEHHHHHHHH….fayssal&yasmin a msekken schrokken zich dood de andere 2 lagen helemaal stuk van het lachen….yasmina werd helemaal ro0d en fayssal begon okw mee te lachen na een tijdje zag fayssal dat yasmina het niet leuk vond en begon te zeggen yellah ophouden met laggen jha ehhh jietan
(honden) pff waarom lieten jullie mij vriendinntje nou schrikken nog een keer en ik eet jullie rauw op nu kon yasmina laggen en gaf fayssal een kleine kusje op de wang.

29-04-2006, 21:58


29-04-2006, 22:13
Selina:
De volgende morgen was yasmina als vroeg vertrokken naar huis en Amien owk…nu ik aan amien denk ,,pff hij is best wel mo0i toen ik hem vo0r het eerst zag vertrouwde ik die blik in zen ogen niet helemaal maar die isz langzaam weggezakt ik ben gwn verliefd op hem wajow mja als hij me vndaag weer vraagt zeg ik gwn jha k kan gwn niet z0nder hem…L

Fayssal:
Pff,,k zag dat selina ergens anders was met haar gedachte ze keek vrolijk ze d8 vast aan amien want gisteren zag k wel hoe die 2 keken wajow k ho0p maar dat ze op tijd ziet dat amien no0it sirieus isz in een relatie..k wil haar wel waarschuwen maar misschien hebben ze niet eens iets k zal tegen der zeggen dat als er iets is dat ze altijd bij mij mag aankloppen.

Fayssal:selina,…??!!!??
Selina:………..
Fayssal:SELI NA..!!!!!!!!!!!!!11
Selina:jha waj0w yeh aanval..
Fayssal: vind je het logisch ik roep hele tijd SELINA maar jij zit met die bollige groo0te ho0fd ergens anders,,vertel waar zat je met je gedachte,,,??
Selina:uhmmsz…ten 1e k heb geen groot ho0fd....en ten 2e k zat gwn te denken.
Fayssal:selina k zie het wel maar laat 1 ding duidelijk zijn als het amien isz waar je verliefd op bent moet je het zeggen..owkey?
Selina: hoe kom je bij amien..wajow !!!...
Fayssal: ik zeg toG als het zo is dan moet je het zeggen
Selina: nee het isz niet amien wajow wat m0et ik met hem…..
Fayssal: owkey ben blij het te h0ren maar stel jullie krijgen o0it iets wil je dat a.u.b tegen mij zeggen..???
Selina: jha jha owkey
Fayssal: beloo0fd?
Selina: JJJJJJJHHHHHHAAAAAAAA...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
Fayssalwkey g0edsjow ..

Selina:
Wajow wrm denkt hij dat k met amien wil wajow kijk k zo verlieft en wrm moest k het perse zeggen..:S:S???????...pff wat een ellende mja,,,ik ging naar b0ven om men bed op te ruimen na dat ik dat had gedaan voelde ik men telefo0n trillen,,,ik had een sms’je ontvangen…

Hallo schatje inoe..
Alles nog ni3?
Ewa je weet je had me gisteren belo0fd vndaag met me uit te gaan
Dus zorg ervo0r dat je 0m 2 uur om de hoek bij jou staat,,
Ik sta daar met men auto saffie......
Beslama hvj-xx-amien

Selina:
Wajow deze jongen maakt me gek ik kan niet wachten tot 2 uur…k stuurde gauw een sms’je teruG….

Hallo
Jha ho0rsz gaat g0ed hamdoe3ilah,,
Mja isz g0ed dan zie ik je om 2 uur...
Toeter ff 1 keer als je me ziet staan owkey
Want weet niet hoe je auto der uit ziet
Saffie tot zo
-xx-selina

Selina:
Pff wat moet k aan trekken man,,,k pakte gauw een wit truitje met een kort goude truitje en een gouden riem met een witte rok en goude schoentjes,…en een witte hoofddoek en deed snel de benodigde spullen in men tas,,,deed snel men make-up en zo vertrok ik….

Amien:
Whuahuhu tfoe die bitch van Selina whuhua ze denkt echt dat ik iets met der wil man,,me3lisch k maak haar de gro0tste hoertje laat haar lkkr zitten moet nu ff g0ed spelen net doen of ik verliefd ben..…en die fayssal kan me geen reet schelen die ezel,,!!!

29-04-2006, 22:15



29-04-2006, 22:23
Even later zag amien selina lopen,,hij toeterde als een gek,,selina schrok ervan aangekomen bij de auto van amien…

Selina: hallo ben je gesto0rd ofsjow je liet me sgrikken man
Amien: sorry maar was gewoon blij om men schoonheid te zien(selina werd ro0d)
Selina: ewa saffie hoessie verder met jou?
Amien: gaat g0ed met jou?
Selina:gaat owk goed…ewa waar gaan we heen.??
Amien: pff dat houd ik nog als verassing,
Selina:whuahu oke ewa rijden je maakt me nieuwsgierig.
Amien:ewa isz g0ed ehh scho0nheid..

Ze kwamen bij een ongelegen plek aan selina werd er een beetje bang van,,maar als snel bed8 ze zich dat ze met amien isz de jongen van haar dr0men,,waar ze zich altijd fijn mee v0elde,,aangekomen bij de plek stapte ze beide uit de auto,,hand in hand liepen ze naar het riviertje..ze lagen samen op de gras,,een tijdje bleef het stil tot amien opeens naar selina toe draaide..en zei:’o0o0o selina lieverd tog wat houd ik van jou sgo0nheid van me’. Selina antwo0rde ik houd owk van jou…en amien kwam dichterbij en raakte de lippen van selina,,ze begonnen opeens intens te zoenen ze zoende mekaar als uitgehongerde beesten..amien kwam op selina liggen selina voelde dat die vol verlangens zat,,langzaam ging hij met de hand naar der truitje..seliina trok zich gelijk terug,,amien zei : sorry selina k weet dat ik te snel ga maar je bent okw zo mo0i..selina: geeft niet maar amien we m0eten wel oppassen we zijn buiten en we hebben pas 1 dag met elkraar saffie..amien: isz goed sgatje sorry wuauhhu (wajow dit gaat moeilijk w0rden ewa me3lisch)….selina: zullen we naar huis gaan..?? amien: ahhh houd je het niet vol met mij ofsjow?..selina: jewol maar het wordt een beetje laat isz goed zei amien allen als ik nog zo een lekkere zoen krijg vo0r j0u alles zei selina en ze beg0nnen weer te zoenen toen ze naar adem snakte besliste ze om maar nu te vertekken.

Aangekomen thuis:

Fayssal:ewa selina waar was je?
Selina: o0oo0o shit k heb fayssal belo0fd dat ik zou zeggen als k iets met amien had maar dat kan k beter niet doen hij zou het me tog verbieden..
Fayssal:HALLO krijg k nog antwoord of niet…
Selina:uhmmm uhmmm …. K was naar de stad toe.. loog ze
Fayssal: o0o0o wat leuk en heb je nog wat gehaald?
Selina: nee niet echt was niet veel leuks om te k0pen..
Fayssal: o0o0o jammer mja ben echt blij met zo een zusje k vertrouw je 100%..
Selina: oeewww k had gelijk spijt dat ik gelo0gen heb mja k kan m0elijk tegen fayssal zeggen dat ik met amien heb mja komt goed inscha-Allah.

het begon langzaam avond te w0rden men 0uders waren noG steeds niet terug,,ze zouden daar noG blijven slapen,,mja niet dat ik het erg vond ofsjow.

fayssal:
Pff,,ik mis yasmina man heb der alleen s'morgens ff gesien..pff laat ik haar maar opbellen

Yasmina:Hallo..??
fayssal: He lieverd met mij
yasmina: ze had meteen do0r dat fayssal belde..hee sgat alles g0ed?
fayssal:jha hao0rsz en met jou dan?
yasmina: alles gaat zen gangetje..ewa wat zit je te doen..?
fayssal: niks alleen aan me sgatje te denken
yasmina: ahh wat lief...!!
fayssal: jha jha i know ik ben lief..whuha..maar he yasmina heb je zin om m0rGen iets leuks te d0en..?? want wil je graag zien..
yasmina: yah isz goed...hoelaat danG??
fayssal:uhmmsz...kan je 12 uur.. in de middag he...:P
yasmina:wuhauhauh jha jha dat weet k wel isz g0ed waar zie k je..?
fayssal: we spreken af bij de mac dan zien we wel waar we naartoe gaan saffie?
yasmina: isz g0ed ewa k heb er gelijk zin zin..!!
fayssal:whuauhauh ik owk man mja spreek je morgen sgat k ga nu hangen..!!
yasmina: owkey laffe y@h.
fayssal: laffe you 2 baby..
yasmina:whuauhauha saffie doei kleine boefje

fayssal:
wajow wat houd k tog van deze meid man,,ben no0it een player geweest en zal het owk no0it zijn...de meeste vriendin noemen me ezel omdat ik dat niet doe....en die amien vo0ral..mja ze moeten maar weten dat ik niet zo ben..

yasmina:
wajow wat houd ik tog van die jongen wuhauhauh...pff kan niet meer wachten tot morgen mja,,heb eeen goeie bui man,,Pff..

30-04-2006, 12:18
hello,,k plaats ff een weekje ofsjow niets meer vanwege het feiit dat ik naar enschede ga,,en die mensen hebben geen internet solly....mja als k trg ben zal ik een hele hele hele hele grote vervolG plaatsen yellah byeee..