Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk laxeermiddelen !!!!!



29-04-2006, 19:57
Hey hallo

Ik heb een vraagje Een vriendin van me vertelde dat als je laxeermiddelen inneemt dat je er van afvalt Ze heeft het zelf ook wel eens gedaan
Me vraag is is dat niet onwijs slecht voor je lichaam en van je er echt mee af

??????????????

29-04-2006, 20:20


je gaat er tog juist van schijten ofzo..

29-04-2006, 20:27
Een vriendin van me nam het ook elke dag van die laxeermiddelen etc..
En ze viel er inderdaad van af !
Maar het is echt superslecht&gevaarlijk voor je lichaam ..

29-04-2006, 20:30

Citaat door marocprinsesje:
Hey hallo

Ik heb een vraagje Een vriendin van me vertelde dat als je laxeermiddelen inneemt dat je er van afvalt Ze heeft het zelf ook wel eens gedaan
Me vraag is is dat niet onwijs slecht voor je lichaam en van je er echt mee af

??????????????
Ja je valt er van af.


Alleen de gevolgen daarvan zijn niet leuk.


Beter kun je gezond eten, veel water drinken én sporten!

29-04-2006, 20:43


Ik gebruik het ook wel eens als k naar een feest ben geweest of gwn in marokko als je iedere keer wordt uitgenodigd dan is het wel handig maar kijk uit! want je akn er aan verslaaft raken en om echt resultaat te bereiken moet je 5 per dag nemen en het doet PIJN geen grapp lijkt net of je ongesteld bent maar dan erger je hetwerkt wel hoor niet daarvan maar wel heel erg slecht voor je darmen het zorgt ervoor dat gaat verslijten op den duur maar zo erg kan ej het niet laten komen.
Etos is het beste merk wat je kan gebruiken of een clysma maar die zijn duur.

29-04-2006, 20:58
Laxeermiddelen ..Moet niet GEkker worden

29-04-2006, 21:01

Citaat door stille_2006:
Ik gebruik het ook wel eens als k naar een feest ben geweest of gwn in marokko als je iedere keer wordt uitgenodigd dan is het wel handig maar kijk uit! want je akn er aan verslaaft raken en om echt resultaat te bereiken moet je 5 per dag nemen en het doet PIJN geen grapp lijkt net of je ongesteld bent maar dan erger je hetwerkt wel hoor niet daarvan maar wel heel erg slecht voor je darmen het zorgt ervoor dat gaat verslijten op den duur maar zo erg kan ej het niet laten komen.
Etos is het beste merk wat je kan gebruiken of een clysma maar die zijn duur.
5 neem je er? joh dat is echt wel veel te veel hoor. Ik zou de gebruiksaanwijzing eens goed doorlezen; een volwassene en kinderen boven de 10 jaar mogen maar 1 tot 2 tabletten per keer gebruiken met een maximum van 4 per dag, het is namelijk heel slecht wanneer je boven een inname van 20mg bisacodyl komt.
Het beste resultaat zul je bereiken wanneer je ze op de nuchtere maag inneemt dan zul je wel na een uurtje of 5 resultaten boeken. Neem je ze in in de avond dan zul je na pakweg een uurtje of 10 pas resultaat krijgen.
Je mag die tabletten overigens niet gelijktijdig met melk of middelen tegen brandend maagzuur innemen.

Je mag zulke tabletten ook maar 14 dagen achtereen gebruiken want bij veelvuldig gebruik kun je "luie" darmen krijgen.

29-04-2006, 21:31
Ik heb een collega en die vriendin van haar heeft altijd laxeermiddelen genomen om een platte buik te krijgen en te behouden. Na verloop van tijd begonnen haar darmen te bloeden. Dit is echt niet overdreven, het is echt zo. Ze waren aan het winkelen een keer toen ze spontaan krampen kreeg en begon te bloeden. Ze schaamde zich dood na dit gebeuren en heeft daarna nooit meer 1 laxeermiddel gebruikt. Dus dames, het kan misschien een tijdje goed gaan, maar zulke dingen hebben ook veel nadelen voor je gezondheid. groetjesssss

29-04-2006, 23:37
Meideen zijn jullie gek geworden ofzo?

afvallen, ga lekker joggen met je vriendin of lekker zweten en fitnissen.
Je voelt je echt veel beter dan dat je die troep inslikt.
Je doet er dan geen eens moeite voor en wel moeite doen op laxeer pillen te halen. Ik vind deze meiden die zo handelen heel zwak...


echt erg Romanse wat er met de vriendin van je collega is gebeurd....

Mohiem meiden, denk niet aan deze onzin!
Voordat je het weet is het te laattt.

30-04-2006, 00:27
een krappe tijd kan geen kwaad, maar je bent echt van lotje getikt als je er een langlopende gewoonte vanmaakt, dan hebje mazzel als je alleen bloedende darmen krijgt dames!!!