Bekijk volle/desktop versie : Intieme vraag over geslachtsdeel



Pagina's : [1] 2 3

29-04-2006, 00:04
Meiden ik begin me erg zorgen te maken.
Sinds een paar dagen heb ik ontzettend veel pijn bij mijn vagina, mijn schaamstreken niet. Ik heb wel een bult gekregen bij mijn schaamstreek en die doet ontzettend veel pijn. Wat is er nou precies aan de hand? Wat heb ik nou? Hebbben meerdere meisjes dit gehad? Kunnen jullie je ervaringen met me delen? Ik ben zo bang dat ik mischien onvruchtbaar kan worden.
Ik ben nog maagd.


29-04-2006, 00:06



Citaat door Zarah14:
Meiden ik begin me erg zorgen te maken.
Sinds een paar dagen heb ik ontzettend veel pijn bij mijn vagina, mijn schaamstreken niet. Ik heb wel een bult gekregen bij mijn schaamstreek en die doet ontzettend veel pijn. Wat is er nou precies aan de hand? Wat heb ik nou? Hebbben meerdere meisjes dit gehad? Kunnen jullie je ervaringen met me delen? Ik ben zo bang dat ik mischien onvruchtbaar kan worden.
Ik ben nog maagd.

Gelukkig is iedereen nu verzekerd en kun je de dokter inschakelen
Meid, ga naar de dokter toe.

Voorkomen is beter dan genezen

Beterschap, lieverd

29-04-2006, 00:07

Citaat door Voorbijgangster:
Gelukkig is iedereen nu verzekerd en kun je de dokter inschakelen
Meid, ga naar de dokter toe.

Voorkomen is beter dan genezen
Ja ik ga zowieso maandag naar de dokter. Maar ik wil alvast informatie hebben hierover en kijken of andere dit ook hebben gehad

29-04-2006, 00:31
Het is misschien een rare vraag, maar scheer jij je ook daaro, want het kan ook gebeuren namelijk tijdens scheren dat je een wondje krijgt en dat word dan een bultje, ik kan het weten namelijk....

liefs Chahidaatje

29-04-2006, 00:38


naar de dokter gaan moet je zeker maar die bult die je hebt jeukt die of niet? want als die jeukt dan weet ik al wat je hebt ik heb ok een tijdje last van gehad maar bij mij jeukte het heel erg ik kon niet eens lopen ik moest de hele dag jeuken jeuken tot er bloed uit kwam het was een vreselijke ervaring je gaat je leven haten als je dat krijgt wallah maar ik was toen naar de dokter gegaan en die heeft gezegd dat het een schimmel infecitie dus hij gaf me een zalfje en het ging meteen weg

maar ja ik weet niet hoe het met jou zit maar je moet zeker naar de dokter gaan en alvadt beterschap toe gewenst beslama

29-04-2006, 01:58

Citaat door chahidaatje:
Het is misschien een rare vraag, maar scheer jij je ook daaro, want het kan ook gebeuren namelijk tijdens scheren dat je een wondje krijgt en dat word dan een bultje, ik kan het weten namelijk....

liefs Chahidaatje
Ik scheer mij soms daar..... niet altijd. Maar het was ongeveer 2 maanden geleden dat ik me daar scheerde.

29-04-2006, 02:00

Citaat door miss-latifa:
naar de dokter gaan moet je zeker maar die bult die je hebt jeukt die of niet? want als die jeukt dan weet ik al wat je hebt ik heb ok een tijdje last van gehad maar bij mij jeukte het heel erg ik kon niet eens lopen ik moest de hele dag jeuken jeuken tot er bloed uit kwam het was een vreselijke ervaring je gaat je leven haten als je dat krijgt wallah maar ik was toen naar de dokter gegaan en die heeft gezegd dat het een schimmel infecitie dus hij gaf me een zalfje en het ging meteen weg

maar ja ik weet niet hoe het met jou zit maar je moet zeker naar de dokter gaan en alvadt beterschap toe gewenst beslama
Nee het jeukt niet, maar als ik het al alleen met mijn vingertopje aanraakt doet het verschrikkelijk pijn
En als ik mijn vagina daarzo ook gewoon aanraak doet het erg pijn, vreselijk

Het kan zijn dat ik een schimmelinfectie heb ja, een grote kans

29-04-2006, 11:32
Maak je niet druk. Het is waarschijnlijk een abces. Gaat van zelf weg. Zal misschien nog wel even zeer doen. Maar gaat echt vanzelf weg.

Desnoods google je het even, je vindt er een heleboel informatie over.

Groet,

NooR

P.s; Het is eigenlijk niet echt een abces maar het heet; Hidradenitis. Zoek er maar info over.

29-04-2006, 11:59

Citaat door _NooR_:
Maak je niet druk. Het is waarschijnlijk een abces. Gaat van zelf weg. Zal misschien nog wel even zeer doen. Maar gaat echt vanzelf weg.

Desnoods google je het even, je vindt er een heleboel informatie over.

Groet,

NooR

P.s; Het is eigenlijk niet echt een abces maar het heet; Hidradenitis. Zoek er maar info over.
Hidradenitis suppurativa, ook wel acne inversa of acne ectopica genoemd

Maar ik heb alleen een bult daar. En de binnenkant van mijn vagina doet heel erg pijn als ik het aanraak.

29-04-2006, 12:13
Misschien heb je een onderhuidse puist die een ontsteking heeft veroorzaakt. Hoe dan ook, verstandig om ff langs de huisarts te gaan meid.

29-04-2006, 12:15

Citaat door romance:
Misschien heb je een onderhuidse puist die een ontsteking heeft veroorzaakt. Hoe dan ook, verstandig om ff langs de huisarts te gaan meid.
Nou het begon zo. Eerst had ik pijn gekregen aan de binnenkant van mijn vagina, ik dacht het gaat wel over. Daarna een bult gekregen bij mijn schaamstreek, maar ik zie dat die bult wat kleiner is geworden gelukkig. De pijn in mijn vagina niet. Zowieso ga ik naar de huisarts, maar ik wil niet dat hij gaat kijken bij mijn vagina, ik wil het echt niet.

29-04-2006, 12:29

Citaat door Zarah14:
Hidradenitis suppurativa, ook wel acne inversa of acne ectopica genoemd

Maar ik heb alleen een bult daar. En de binnenkant van mijn vagina doet heel erg pijn als ik het aanraak.
Heb je ook verder gelezen dan de acne inversa en acne ectopica? En wat het allemaal inhoud. Zo nee, ga verder lezen en dan praten we wel verder.

Groet,

NooR

29-04-2006, 13:43


See a docter!!!
Soms is het zo makkelijk te verhelpen dat je je voor je hoofd slaat dat je niet eerder ben geweest!!!

29-04-2006, 22:31

Citaat door _NooR_:
Heb je ook verder gelezen dan de acne inversa en acne ectopica? En wat het allemaal inhoud. Zo nee, ga verder lezen en dan praten we wel verder.

Groet,

NooR
Ja ik heb verder gelezen, maar het lijkt niet veel op mijn aandoening. Ik denk dat ik gewoon schimmel heb, een schimmelinfectie

29-04-2006, 22:31

Citaat door Emerald:
See a docter!!!
Soms is het zo makkelijk te verhelpen dat je je voor je hoofd slaat dat je niet eerder ben geweest!!!
ik heb het zowieso maar een paar dagen al, de eerste 2,3 dagen dacht ik dat dit vanzelf wel wegging maar het werd erger

Pagina's : [1] 2 3