Bekijk volle/desktop versie : Zusters hoeveel eten jullie ong per dag?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

28-04-2006, 22:42
salaam wa ou3likom Zusters

Ik vroeg me af hoeveel jullie ongeveer eten per dag

wat ik vandaag gegeten heb is.....

1/2 broodje
Koekje
bolletje
marmita
2 kopjes thee

verder water



wa salaam wa ou3likom wa raghmatoe allah wa barakatuh

28-04-2006, 22:43


te veel

28-04-2006, 22:49
Ik ook maar ik moet zeggen geen vettige dingen alleen nou ben ik loempias aan het vreten hahhahhah

28-04-2006, 23:00
doordeweeks meestal 5 botherammen, en gewoon warm eten. En in het weekend..uitgebreid ontbijt (eieren, fasolia, etc).. en dan savonds warm eten.
Vroeger at ik kapot koekjes, maar de laatste tijd heb ik daar helemaal geen trek meer in...

28-04-2006, 23:02


Ik ontbijt nooit, slechte gewoonte. In de middag wat fruit en avondeten. Verder veel water en thee zonder suiker...

28-04-2006, 23:02
havermout 8 koppen thee ofzo
veel water en koffie
5 boterhammen
4 komkommers, 4 stuks fruit
In de avond een maaltijdsalade

En dit is echt minimum wat ik eet...meestal is het veel meer....

28-04-2006, 23:02

Citaat door oemDua:
doordeweeks meestal 5 botherammen, en gewoon warm eten. En in het weekend..uitgebreid ontbijt (eieren, fasolia, etc).. en dan savonds warm eten.
Vroeger at ik kapot koekjes, maar de laatste tijd heb ik daar helemaal geen trek meer in...
wat is fasolia?

28-04-2006, 23:03
Het verschilt per dag..

28-04-2006, 23:03

Citaat door oemDua:
doordeweeks meestal 5 botherammen, en gewoon warm eten. En in het weekend..uitgebreid ontbijt (eieren, fasolia, etc).. en dan savonds warm eten.
Vroeger at ik kapot koekjes, maar de laatste tijd heb ik daar helemaal geen trek meer in...
Mensen zijn ineens slanker geworden als ik en ik ben dikker als ooit

28-04-2006, 23:04
Ik kan beter mijn eetpatroon verzwijgen

Begint dierlijk te worden

28-04-2006, 23:05
Oh men, volgens mij ben ik echt een vreetzak dan! Ontbijt 3 boterhammen met hagelslag of vlokken en koffie verkeerd, tussendoor theebiscuitjes, thee en wat lekkers. Als lunch gebakken eieren met bruin brood, weer thee met biscuit, diner gebakken aardappels met groente en vega worstjes. 1 bak aardbeien, 1 bak frambozen, 2 kiwi's met yoghert en honing. Verder thee en thee en thee... en sap. Normaal snoep ik in de avond nog heel veel, maar ik probeer te minderen.

Ik heb nu trouwens echt trek zeg in brood maar te lui om weer naar beneden te gaan en het te maken...

28-04-2006, 23:06
oh....ik heb zoveel gegeten de afgelopen maanden....

maar sinds een week doe ik het wat rustiger....oke behalve vanavond dan niet, maar manlief is er niet, dus zoek ik mn troost elders haha

maar vandaag....mmm

vanmorgen, halve kaascrossaint
vanmiddag: stukje ciabatta met boter
tussendoor: bananen aardbei jus...(vers)mmm heb er weer zin in
vnvd: Aardappelpurree met paprika en mayonaisse mmmm haha
nu: kopje thee.... de koekjes en zn vriendjes zijn hier nog steeds op de bank maar volgens mij gaan slapen want ze roepen me niet meer hahah

Vind mezelf echt grappig vandaag hhaha

28-04-2006, 23:07



Citaat door Marisah:
Oh men, volgens mij ben ik echt een vreetzak dan! Ontbijt 3 boterhammen met hagelslag of vlokken en koffie verkeerd, tussendoor theebiscuitjes, thee en wat lekkers. Als lunch gebakken eieren met bruin brood, weer thee met biscuit, diner gebakken aardappels met groente en vega worstjes. 1 bak aardbeien, 1 bak frambozen, 2 kiwi's met yoghert en honing. Verder thee en thee en thee... en sap. Normaal snoep ik in de avond nog heel veel, maar ik probeer te minderen.

Ik heb nu trouwens echt trek zeg in brood maar te lui om weer naar beneden te gaan en het te maken...
Je eet inderdaad veel

28-04-2006, 23:10
Nou hier komt mijn vreet patroon

8.00

4 boterhammen met een glas thee
daarna nog een glas jus

half uur erna een kop koffie ( marokaanse koffie)
daarna weer

daarna een tostie met ketchup

daarna tussen door fruit coktails van bannan appel en kiwie ligt eraan welke fruit ik in huis heb meestal eet ik dat rauwe paprika heerlijk is weer eens een tik wat ik sinds kort heb. hahha

ddaarna rond een uur of 14.00 komkommer ohh ben gek op komkommer
doe ik lekker snijden in stukjes dan lekker azijn olie peper en zout en mengen en dan eten maar heerlijk enniet te vergeten uitjes...

daarna rond een uur of 17.30 warm eten

daarna 20.00 weer tostie of komkommer of wortel ook lekker of radijsjes hmm yammie yammie

daarna weer rond een uur of 23.00 sterf ik weer van de honger als of ik nog nooit eten gehad heb

28-04-2006, 23:11
mevrouw mooi figuurtje.....als ik zoveel als jullie zou eten zou ik echt een tonnetje zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7